Reclamefolders ja of nee

Nee, ik heb er niets mee. Elke week zo’n pak oud papier op de deurmat. Ik geniet dus al jaren van de nee/ja sticker op de brievenbus. Want ja, de huis-aan-huis floddertjes lees ik dan (bijna) allemaal wel weer.

pfeww hé, wij zijn dus niet de enige folderfanatice. Heerlijk! :angel: :mrgreen:

Hier is het zo dat ik me maandagochtend al kan verheugen op de folders die 's middags komen :dance:

Heeeerlijk even bankhangen met een stapel folders!

Jaaaaaaaah folders heerlijk, vooral met sint en kerst lekker bladeren .

Als hier het Bart smit of intertoys boek binnenkomt wordt erom gevochten, niet door de kinderen maar door pappa en mamma :lol:

Folders, altijd heerlijk even een half uurtje voor mezelf :mrgreen:

Heeeerlijk die folders…kijk er echt naar uit en ga er es goed voor zitten…

Wij “lezen” ze ook altijd graag :mrgreen:

jaaaa, folders zijn heerlijk leesvoer.



degene die altijd bij het oud papier belanden zonder te kijken zijn: mediamarkt, seats and sofa’s en beter bed.



De rest vind ik leuk om in te kijken en favoriet zijn: kruidvat, leenbakker, hema, xenos en blokker :inlove:

Ik vind folders ook leuk , alleen niet goed voor mij want dan zie ik overal leuke dingen die ik wil hebben en als ik alles zou gaan kopen dat ik leuk vind dan had ik nooit geld :stuck_out_tongue:

Maar soms krijgen we 2 keer hetzelfde pakket folders door de deur…daar erger ik me dan wel weer aan, want zo word de doos oud papier wel heel erg snel weer vol

JA

Heerlijk, lekker op de bank hangen en alles doorbladeren!

I love them… :inlove:



Hier dan geen koek en thee erbij, dat dan weer niet. Maar ik word helemaal gelukkig als ik dat plastic eraf scheur…



Kan er ook niet tegen als mijn man ze eerst wil lezen of heeft gelezen.

Ik wil het plastic eraf halen… :shifty:

Ben duidelijk niet de enige :wink:



Ik vind het ook altijd heerlijk om door te kijken. Bekijk ze niet allemaal hoor, krantjes van keukenwinkels, beddenzaken en nog wat meer sla ik over.

Ja hoor, zaterdagmiddag…thee en koekje erbij en spitten maar :mrgreen:

Ik ben gek op folders!

Jaah heerlijk! Alleen zijn de stapeltjes de laatste tijd zo dun? Ik heb deze weer ook maar 1 pakketje gehad, dus ik was al snel klaar :eh:

@fiep klophout wrote:

niks zo lekker als een dik pak folders die op je deurmat valt :inlove: :inlove:




mee eens…

Nope :slight_smile:

Hier een loesje sticker op de deur met de tekst:

“Geen reclamedrukwerk s.v.p.

We hebben alles al” :wink:



(Maar in deze periode vind ik het ook af en toe wel jammer hoor want sommige folders vind ik wel weer leuk en handig om in huis te hebben 8) )

Wij lezen ook graag alle folders door, op zoek naar koopjes en leuke aanbiedingen.

Denk dat we ook niet meer zonder kunnen,bedoel alles is toch duurder geworden en we zijn geen dief van onze eigen portomonee.

heerlijk om die folders door te spitten! We rennen nog net niet naar de deur als ze op de deurmat vallen :wink: