Reclame

We zitten net naar Nickelodeon te kijken en daar kwam een reclame voorbij voor Lelli Kelly schoenen.

Je krijgt er een mooi make-up mobieltje bij als een paar van die schoenen koopt.

Die kinderen spreken make-upmobieltje alleen op zo’n snelle manier uit dat Chris heel iets anders verstond en zei: “Mama, die zeggen k*tmobieltje, dat mag je toch niet zeggen???”

Ik heb hem eens teruggespoeld en inderdaad, het klinkt wel heel erg als een redelijk scheldwoord :?

Is dat nog iemand opgevallen?

zag de reclame laatst een keertje voorbij komen, maar vond hem een dusdanig irritant karakter hebben dat ik niet eens geluisterd heb wat ze eigenlijk zeiden :oops:

mijn kinderen hebben die link nog niet gelegd :stuck_out_tongue:

maaruh wat een lelijke schoenen :shifty: :silenced:

Ik zou gelijk zeggen dat ze makeup-mobieltje zeggen en dus niet kutmobieltje en er verder geen probleem van maken.

mijn dochter hoort duidelijk make-up mobieltje. Ze wil graag die schoenen hebben maar er is echt geen haar op mijn hoofd :sick:

Wat een reclame :silenced: irriteer me er behoorlijk aan.

oow wat schattig een puppyyy :roll:

@Madre wrote:

Ik zou gelijk zeggen dat ze makeup-mobieltje zeggen en dus niet kutmobieltje en er verder geen probleem van maken.

Oh maar dat heb ik ook gedaan hoor :mrgreen:

Ik vroeg me alleen af of wij de enige waren die het was opgevallen.

Nog niet opgevallen… ga er nu wel op letten :mrgreen: !

Teun zingt met dat liedje mee: “Lelli Kelly schoenen stinken aan je voet” :lol:

dat hier ookniet gehoort nu kijken wij belgies kinder tv en misschien is die reclame anders.

dochter lief wil ze ook zoon lief zegt nu al die als hij de reclame ziet heb met dochter afgesproken dat ik geen schoenen met hakjes wil slecht is voor de voetjes en ze het make up zo ook wel kan krijgen en klaar was het geen gezeur meer alleen van zoon lief die wil ze voor zn zus :inlove:

Ik heb hem al erg vaak langs zien komen en de oogjes gaan altijd direkt gericht naar de tv "mama mooi “” alleen deze mama vind lelli kelly schoenen wel leuk maar niet die met hak :wink:

Lelli kelly kan ze krijgen maar dus "zonder "hak !

maar t, is mij ook niet opgevallen zal er eens op gaan letten :wink:

Maar het is echt die hak he die het hem doen, tenminste bij Kaya wel. Die wil perse diegene met een hak, nou dat kan ze dus mooi op haar buik schrijven :wink:

@kaya wrote:

Maar het is echt die hak he die het hem doen, tenminste bij Kaya wel. Die wil perse diegene met een hak, nou dat kan ze dus mooi op haar buik schrijven :wink:

Ja want die ‘klikklakken’ :mrgreen:

Mijn kinderen hebben het woord k.u.t. nog nooit gezegd ,die zouden dat er dus ook niet van maken.

@Karin2 wrote:

Mijn kinderen hebben het woord k.u.t. nog nooit gezegd ,die zouden dat er dus ook niet van maken.

Ik ook niet maar meneertje neemt wel eens wat “zooi” mee naar huis die hij op school opvangt, vandaar dat jij van mij geleerd heeft dat dat niet netjes is om te zeggen.

@Rivella wrote:

@Karin2 wrote:

Ik ook niet maar meneertje neemt wel eens wat “zooi” mee naar huis die hij op school opvangt, vandaar dat jij van mij geleerd heeft dat dat niet netjes is om te zeggen.

dat woord is hier idd ook vanuit school mee het huis in gekomen (hij zat denk ik 1 week op school)… en zo is er wel meer waarvan ik zeker weet dat ze het niet thuis hebben gehoord.

afgelopen kwam de oudste thuis, mama toen ik langs die jongens liep zei er eentje kl**tzak en deed zo middelvinger omhoog.

En bedankt voor de introductie van een nieuw woord en dat fijne gebaar :?

Tuurlijk aangegeven dat dat niet netjes is… maar toch…

hier horen ze ook make up mobieltje… maar zal er eens opletten.

onze oudste vind ze helemaal geweldig… ik dus niet… :wink:

Heb de reclame vandaag ook gezien. Als je er op let dan hoor je inderdaad k*t mobiel maar K. viel he helemaal niet op.

En wat betreft de schoenen vind ik echt super lelijk, komen er hier absoluut niet in.

Groeten

Isle

Vandaag op een kinderfeestje een Lelli Kelly gezien met hakje…

Vond ze niet onaardig moet ik zeggen.

Vond ze eerder schattig bij het meisje van 4 jaar :oops:

ik zag laatst er ook een meisje op lopen… maar kind brak bijna haar nek… :shock:

Knap… de hakjes zijn bijna net zo breed als het schoentje zelf! :mrgreen: