volgens mij is het onwijs slecht voor de voeten en knieen om op hakken te lopen als kind :think:
@Rooike wrote:
Knap… de hakjes zijn bijna net zo breed als het schoentje zelf! :mrgreen:
Als een kindje slappe enkelbanden heeft of hypermobiel is, kan dat zeker wel degenlijk rooike

T, is zeker niet goed voor de voeten hoor die hakjes, voor even met spelen is niet zo heel erg , maar voor echt als schoen wel, en je koopt niet enkel lelli kelly met hak om te spelen lijkt mij

Ik heb vanochtend extra goed opgelet maar hoor ze gewoon makeup zeggen.
Ik hoor ook gewoon make up mobieltje.
Maar vind de schoenen vreselijk :silenced: Enige waarvoor ik ze zou kopen: onder een prinsessenjurk, als een meisje zich wil verkleden dan vind ik ze er leuk bij staan. Maar als vaste schoen ook naar school etc, nee.
@melanie wrote:
@Rooike wrote:Knap… de hakjes zijn bijna net zo breed als het schoentje zelf! :mrgreen:
Als een kindje slappe enkelbanden heeft of hypermobiel is, kan dat zeker wel degenlijk rooike
T, is zeker niet goed voor de voeten hoor die hakjes, voor even met spelen is niet zo heel erg , maar voor echt als schoen wel, en je koopt niet enkel lelli kelly met hak om te spelen lijkt mij![]()
Dan is dat geen goede schoenkeuze geweest van de ouders dan, als ze al slappe enkelbanden hebben.

@Rooike wrote:
@melanie wrote:@Rooike wrote:Knap… de hakjes zijn bijna net zo breed als het schoentje zelf! :mrgreen:
T, is zeker niet goed voor de voeten hoor die hakjes, voor even met spelen is niet zo heel erg , maar voor echt als schoen wel, en je koopt niet enkel lelli kelly met hak om te spelen lijkt mij![]()
Dan is dat geen goede schoenkeuze geweest van de ouders dan, als ze al slappe enkelbanden hebben.![]()
Nee , maar als je ziet hoeveel kinderen op slechte schoenen lopen en dan al vanaf kleins afaan he, of te grote schoenen "want dan doen ze er lekker lang mee " :roll:
Zag vandaar nog een kindje 2 turven hoog op soort van uggs lopen, die schoen kwamen over de knieën heen :?
Dat weet ik dat er teveel kids op te slechte schoenen lopen en ik vind dat oh zo zonde want het zijn kindervoeten en die moeten zeker goed verzorgd worden, omdat de voeten hun nog hun hele leven moeten dragen.
Vreselijk als schoenen te groot gekocht worden.
:x
@Rooike wrote:
Dat weet ik dat er teveel kids op te slechte schoenen lopen en ik vind dat oh zo zonde want het zijn kindervoeten en die moeten zeker goed verzorgd worden, omdat de voeten hun nog hun hele leven moeten dragen.
Vreselijk als schoenen te groot gekocht worden.
:x
Zeker weten, en een schoen hoeft echt niet altijd duur te zijn om goed te zijn.

zag hier vanmorgen een moeder op slechte schoenen lopen… en geloof niet dat ze hypermobiel was… maar die 10 cm stiletto’s kan ze beter inruilen voor iets degelijkers.
Ik kreeg gewoon spontaan last van MIJN enkels toen ik haar zag lopen zo liep ze te zwikken en te doen met d’r peuter aan de hand.
Dan is het toch ook gewoon niet mooi meer.
- maar het ging over de make up mobieltjes schoenen :lol: *