Reclame burger king....

:shock:



Anita… Wil jij níet meer van dat soort filmpjes showen… :naughty: :mrgreen: Ik vónd haar al ietwat :shifty: ordinair, maar na het zien van dít filmpje… :silenced:



@miekske wrote:

Yvette…ik denk dat ik blij ben dat ik dat niet gezien heb…



Ik ben ook niet heilig (geweest dan he…)…En zoenen okee…maar meteen sex…? poe he…



Het lijkt wel of roken vervangen wordt door sex en indrinken en oei…het begint nu weer te kriebelen…



Nee ik vind dat soort reclames die zo aanstootgevend zijn voor de doelgroep niet kunnen… Ook al sluit het dus volledig aan bij hun belevingswereld…




Tuuuuurlijk, Miekske… Nú ben je een heilig boontje, toch? :angel: :mrgreen:



Maar ach, het was wel lachen… Maar tegelijkertijd zoooooo triest om te zien hoe wanhopig die lui zijn, zeg… Wél vond ik het heel leuk om te zien hoe hij in die 40 dagen tóch wel veranderde, en ook liet zien waaróm hij zo op ‘jacht’ was al die tijd… Hij had ook een opdracht, namelijk: een vriendschap opbouwen met een meisje. Hij had een meisje uitgezocht die hij al kende, en aan het eind was hij dus zó open en eerlijk naar haar toe geweest en zij naar hem, dat ze dus heel voorzichtig verliefd op elkaar waren geworden… :inlove: En hij ook eerlijk toegaf dit véle malen leuker te vinden dan dat oppervlakkige gedoe… De boodschap was overgekomen, geloof ik… :mrgreen:



En die reclame… Aanstootgevend vond ik 'm niet echt, kinderen begrijpen dit toch nog niet. En ook ik sluit me aan bij degenen die zeggen ergere reclames gezien te hebben…



Ik ben blij dat het hier nog wel een tijdje duurt voordat Quentin gaat stappen… :lol: :shifty: :lol:

Die reclame met Paris Hilton :o



Als je je zo gaat gedragen als je een hamburger van Burger King eet, dan laat maar zitten, dan ga ik wel naar de Mac.

Hoewel mijn man daar waarschijnlijk anders over denkt :wink: :mrgreen:

@Bagheera wrote:

Die reclame met Paris Hilton :o



Als je je zo gaat gedragen als je een hamburger van Burger King eet, dan laat maar zitten, dan ga ik wel naar de Mac.

Hoewel mijn man daar waarschijnlijk anders over denkt :wink: :mrgreen:








Zou Paris geld tekort komen :think:
Tuuuuurlijk, Miekske... Nú ben je een heilig boontje, toch?




:mrgreen: Uiteraard! Wat dacht jij? Nee hoor ik ben heel keurig..(echt!)