Reclame burger king....

Ben ik nu de enige of?

Ik vind die reclame dus echt niet kunnen op tijden dat er ook kids tv kijken :naughty:



ehmmm voor niet weet ik wat bedoel, de hoelanger hoelekkerder reclame.

hahaha nee maar hij is wel leuk!! :mrgreen:

Ken hem nog niet ben benieuwd

ja, Marijke hij is wel leuk :lol: maar ik vind hem toch echt te geilig zeg maar :wink:

(nog) niet gezien… :think:

ik heb hem nog niet gezien, maar tegenwoordig zitten achter veel reclames wel iets geiligs vind ik :think:

Het is maar met welke insteek je er zelf naar kijkt… :roll:

Ik zal eens kijken…

ja doe dat es, ben wel benieuwd naar de reactie van een man, die van mij was het wel met me eens :wink:

In het begin had ik niet goed opgelet en dacht dat ze haar lippen aflikte omdat ze trek had in die burger van “burger King” Toen had ik zoiets van waar slaat dit op?

Maar nu ik hem goed bekeken heb vind ik hem wel grappig, voor ons dan op een later tijdstip. En niet om 16.00 uur s’middags. Mijn dochter van 11 snapt hem niet dus… erg dubbel!!

Heb hem nog niet gezien,ga eens opletten!

@Shadi wrote:

. Mijn dochter van 11 snapt hem niet dus… erg dubbel!!


Wat is dat het probleem van het uitzenden voor 20 uur oid? Kinderen zullen het betrekken op de Burger, alleen de Dirty Minds van volwassenen denken meteen aan sex… ik zie het niet hoor. Op MTV is meer te zien op alle tijdstippen…

Ik weet niet wat je bedoeld, heb hem nog niet gezien op tv en op youtube kan ik hem ook niet vinden…

Hij staat op de site van BK

ik vind het ook niet echt kunnen eigenlijk, al zie je natuurlijk niks :slight_smile: Kinderen zullen niet meteen doordenken, das de andere kant.

waar staat ie dan??? ik ben nu ff aan het kijken(hebben hier ook geen BK in de buurt hoor) maar kan um nie vinden?

Op de BK main page klikken op de bewuste Burger, dan krijg je doe Burger NOG groter (de Burger ja… :mrgreen: ) en dan komt er een linkje naar de tv spot…

vreselijke reklame :roll:

In alle opzichten: smakeloos… :thumbdown:

moet eerlijk zeggen dat ik hem wel grappig vind