Reclame burger king....

ik vind het geen leuke reclame en idd niet geschikt voor kinderen

Die van mij worden er niet heet of koud van… Die link leggen ze nog helemaal niet… En zoveel geiligheid is er toch ook niet te zien in de reclame??.

Over welke burger gaat het dan? Ik heb nu volgens mij de hele collectie wel gezien, maar nergens iemand die dr lippen aflikt?

Toevallig zag ik gisteren een reclame van Burger King… Ik moest meteen aan deze topic denken… :mrgreen:



Deze werd wel ná 20.00 uur uitgezonden, en ik moest er eerlijk gezegd wel om lachen… :lol:



Deze ging over een jongen en een meisje (vraag me niet welke leeftijd, maar ze waren oud genoeg zeg maar… :wink:) en de jongen liet z’n broek zakken, waarna werd gezegd: ‘Hoe langer, hoe beter (of lekkerder, dat weet ik niet meer)’. Daarna zag je een zakje van Burger King met een burger erin dat begon te giechelen…



Ach ja, ze moeten toch wat hè… :mrgreen:

Het is wel voor een bepaalde doelgroep gemaakt… En dan denk ik niet aan volwassenen…



Soms krijg ik echt de kriebels als ik denk dat ik de puberteit van mijn kinderen over een jaar of 6 zal gaan hebben… Er is zoveel geiligheid op de tv…HELP…

nou miekske dat kan ik helemaal met je eens zijn!!



moet daar echt niet aan denken…



die reclame… volgens mij denken die van mij er verder niets van…

hooguit dat ik m een keer terug krijg in de trant van, die jongen op de reclame kan ook zijn eigen broek nog niet uitdoen :mrgreen: als ze me weer eens vragen of ik hun wil uitkleden en ik zeg dat ze groot genoeg zijn om dat zelf te doen

@miekske wrote:

Soms krijg ik echt de kriebels als ik denk dat ik de puberteit van mijn kinderen over een jaar of 6 zal gaan hebben… Er is zoveel geiligheid op de tv…HELP…




Heb je gisteren naar de 1e aflevering van ‘40 dagen zonder sex’ gezien?! :shock: Hoe die ‘jongelui’ (ik word over een paar maanden per slot van rekening 30… :mrgreen:) stappen, daar kan ik echt niet over uit. Ik bedoel, ik ging ook wel op de versiertoer ofzo. Ik was écht geen heilig boontje… :eh: :silenced: Maar zo ordinair als ze nú doen, ben ik NOOIT geweest hoor! Openingszinnen als: ‘Wil je sex?’, daar had ik vroeger echt spontaan lachstuipen van gekregen… :shifty:



@Judith1 wrote:
hooguit dat ik m een keer terug krijg in de trant van, die jongen op de reclame kan ook zijn eigen broek nog niet uitdoen :mrgreen: als ze me weer eens vragen of ik hun wil uitkleden en ik zeg dat ze groot genoeg zijn om dat zelf te doen




:lol:

Yvette…ik denk dat ik blij ben dat ik dat niet gezien heb…



Ik ben ook niet heilig (geweest dan he…)…En zoenen okee…maar meteen sex…? poe he…



Het lijkt wel of roken vervangen wordt door sex en indrinken en oei…het begint nu weer te kriebelen…



Nee ik vind dat soort reclames die zo aanstootgevend zijn voor de doelgroep niet kunnen… Ook al sluit het dus volledig aan bij hun belevingswereld…

ik heb de reclame toevallig net op tv gezien.



En vindt hem inderdaad ook niet kunnen op overdags tijdstip



owkee kleine kids snappen er weinig van maar mijn dochter van 12 zou hier niet van gedient zijn en ik zou ook niet willen dat ze zulke beelden zien

Ik zie het punt niet eerlijk gezegd :think:



Laat de hele dag TMF maar eens aan staan dan, de clips die daar soms voorbij komen zijn in mijn ogen vele malen erger.



Ik snapte m eerst zelf niet eens :shifty:

Mijn kids dus al helemaal niet. Die denken zo nog niet

Keb m ook gezien… Ik heb ze wel eens aanstootgevender gezien… Op zich is hij wel leuk gevonden, een lachend broodje…



Maar ja, als dit al erg is, dan kan er bijna geen enkele reclame meer… Blote vrouwen onder de douche die onwijs staan te kreunen (shampoo)

Weet niet meer van wat, maar die waar de exvriendin aan haar exvriendje vraagt hoe het met m gaat, en dat dan één of ander mokkel vraagt “slagroom of chocola?” Noem het maar…



Ik werd er niet warm of koud van eerlijk gezegd…(en daar komt bij dat ik de Burger king (ja zonder sterretjes, het is geen reclame wat ik maak :wink: ) toch al niet te eten vind…

Daar ben ik het mee eens Ron. Of wat dacht je van die Axe reclames.



Ik had trouwens een Burger King reclame gezien met Paris Hilton, en die was vele malen erger :shock: .

Kiekt u hier maar es :mrgreen:



http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&playzideo=6c594f556e6c593d&zideo=6b3465566f673d3d

Ik hoef er niet op te lachen ofzo, maar ik snap de ophef totaal niet.



Wat is hier zo erg aan? Je ziet niks, alleen een ontbloot boven lijf.

In Spangas wordt toch ook getongt?



Het zijn vaak de volwassenen die ergens een probleem inzien.

Mijn zoon kijkt echt niet op of om hoor, van deze reclame. Die draait zijn nek alleen maar om bij het horen van de intro van Bumba.



Ik vind het allemaal weer een beetje overtrokken, sorry

@sammetje23 wrote:

Die draait zijn nek alleen maar om bij het horen van de intro van Bumba.


:mrgreen:

Nog wel…maar als ze ouder worden…

@miekske wrote:

Nog wel…maar als ze ouder worden…




Mijn oudste is 9, en die zou meer onder de indruk zijn van Paris’ gedweil over de auto dan over een suggestieve reclame als deze.

:mrgreen:



Misschien maak ik me gewoon teveel zorgen over de toekomst met ALLE verleidingen waar mijn kinderen aan bloot gesteld gaan worden… Je kunt ze niet vastbinden hè…



En ja…als volwassene en als moeder zie ik de verleidingen wel…en dan komt dat beschermend leeuwtje naar boven…



Time will tell… (gelukkig duurt het nog een tijdje…maar echt als ik er over nadenk…die kriebels blijven!)

Gatver!



Dat filmpje met Paris… :shifty: :sick: :sick:



Nu weet ik het zeker, ik ga ab-so-luut nooooooit naar de Burger King…



No way!

@Ron wrote:

Gatver!



Dat filmpje met Paris… :shifty: :sick: :sick:



Nu weet ik het zeker, ik ga ab-so-luut nooooooit naar de Burger King…



No way!




Wij ook nooit :lol:



Morgen gaan we naar Groningen eten bij de : They know what to do with… CHICKEN :mrgreen:



Ja Miekske ik begrijp je heel goed hoor. Heel de samenleving draait tegenwoordig nog maar om 1 ding. Dat lijkt in ieder geval zo