Reaph & Annaatje's huidige relatie ten einde.

Zoals de meeste van jullie weten, hebben Annaatje en ikzelf al sinds een tijdje een relatie.



Dit weekend zijn Anne en ik tot de conclusie gekomen dat het zo niet langer gaat. Het steeds heen en weer reizen van Hengelo naar Nieuwegein en weer terug (vrijwel elk weekend) begint haar op te breken. Zij heeft aangegeven dit niet langer te kunnen opbrengen en ik kan hier alleen maar begrip voor hebben. We konden dus maar een ding doen, en dat is een punt zetten achter onze relatie zoals deze nu is.



We weten dat dit erg heftig over komt, maar we hebben weinig keus. De beslissing voelt goed en we voelen ons daarin gesteunt. Dus…



… per 1 juni 2008 zullen we officieel samen gaan wonen, waardoor onze relatie op een nieuw niveau zal belanden.

Gefeliciteerd!!

Ik hoop dat jullie heel gelukkig gaan worden met jullie gezinnetje :-*

Cool :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :inlove:



Wat gaaf! Gefeliciteerd allebei :inlove: :-*

Gefeliciteerd zeg!!! Ik hoop dat jullie heel gelukkig gaan worden met jullie gezinnetje!!!

En dat de toekomst jullie heel veel mooie dingen gaat brengen!!!



Liefs, Chantal

ooh gelukkig, dacht al dat jullie uit elkaar zouden gaan vanwege de afstand.



Nou als eerste misschien?

Ik wens jullie heeel veel geluk liefde en gezondheid toe met zijn allen :-*

Hahahaha!!!

Wat heb je dit heugelijke nieuws spannend gebracht zeg!!!

Maarre…een verstandig besluit :thumbup:

Gefeliciteerd!!! En heel veel geluk verder… Ook met de kids natuurlijk… Het is jullie gegund!!! :inlove:

Ik spreek uit ervaring… :wink:



Een nieuw samengesteld gezin kan héél erg mooi zijn ! :inlove:

Geniet ervan en gefeliciteerd allebei met deze belangrijke stap in jullie leven.





John, wil je aan Annaatje zeggen dat ze gemist wordt hier op kok …





liefs

Gerda

Whahaha! Gefeliciteerd beiden!

Met iemand in onze vriendenkring die tot 2 keer toe zijn vrouw verloor aan dezelfde rotziekte als Mo en tot 2x toe hertrouwde binnen 9 maanden na overlijden, vind ik samenwonen totaal niet schokkend hoor :-



Net wat je zegt, het voelt goed, je voelt je gesteund, wat heb je meer nodig?



Ik woonde zelf binnen 3 weken met Ruud samen nadat we elkaar hadden ontmoet, iedereen keek zo :shock: Maar idd, het voelde goed, we waren en zijn nog erg zeker van ons eigen kunnen, voelen en denken.

Jullie weten beide dat je ook prima zelfstandig kunt leven, Jij John, als papa van 5 fantastische kids en Anne als geweldige alleenstaande mama.

Jullie hebben elkaar niet “nodig” maar vullen elkaar aan, betere relaties zijn er niet.



Go for it en veel liefde en geluk toegewenst. :thumbup: :-

gefeliciteerd

Ik vind het niet kunnen hoor!



ons zo laten schrikken! :mrgreen:

Heel hartelijk gefeliciteerd alletwee!

Ik wens jullie super veel geluk zo met zijn allen! :dance: :dance:

Nah! :mrgreen:



Tof!



Houswarmingpartieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Wat een leuk nieuws! Heel veel geluk samen!



(Anne, we missen je erg hier!!!)

Gefeliciteerd, heel veel geluk samen.

Gefeliciteerd!!!

@mamy wrote:

Ik vind het niet kunnen hoor!



ons zo laten schrikken! :mrgreen:

Heel hartelijk gefeliciteerd alletwee!

Ik wens jullie super veel geluk zo met zijn allen! :dance: :dance:


Psies, veel geluk!

Eerste reactie … huh?



Spoiler gelezen … :naughty:



Maar uh … gefeliciteerd en veel geluk met zijn allen :thumbup: En, waar gaan jullie nu wonen?

Goe gedaan! Kan alleen maar zeggen dat het mij een verstandige keuze lijkt! RUST in de tent! Heerlijk! (nou ja… rust… nog zo’n lekker joch toegevoegd aan de kinderschare! haha!)



Geluk saampies!