Reaph & Annaatje's huidige relatie ten einde.

haha ik dacht al zoiets

veel geluk samen!!

Jeetje verslikte me ff in mijn thee zeg, dacht eerst nog dit is een 1 april grap. Maar wat een super nieuws zeg oh wat is dit jullie gegund, mensen het gaat jullie goed. Geniet van elkaar de kindjes en van het leven.



Anna ik mis je wel hoor, vooral de foto’ s van je mannetje



Liefs Marielle :vlinder:

:hand: Oké begrip voor jullie relatie kan ik hebben en hoe jullie het vorige nieuws brachten oké…maar voor zo een post :naughty: …

Nee dít vind ik niet kunnen…

:?



1 april!!! :lol:

Leuk hoor John en Anna…maar ons zo in de maling nemen…dan kan je natuurlijk de bal terug verwachten 8)

Ik hoop dat jullie een mooi huisgezin zullen vormen met zijn allen,bijzonder is die zeker,maar zoals de meeste bijzondere dingen zijn ze vaak mooi :wink:

Gefeliciteerd nogmaals! :-*

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: Ben erin gestonken, niet goed mail gelezen :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:



Lieve John vergeet mijn eerste mail en heb je net weer gemaild :mrgreen:



Lieve John, Ann en kids, ik vind het supernieuws en wens jullie nogmaals alle liefde en geluk samen met de kids :-* :-* :-*



en dat allemaal op Naatje’s verjaardag, nou dan moet het zeker goedkomen allemaal :wink:

Veel geluk samen!!



Wij zijn ook gaan samenwonen omdat de afstand te groot was (100 km) En ik heb er nog nooit spijt van gehad :inlove: :inlove:

grapjas en dat vandaag melden :mrgreen:



veel geluk voor jullie allemaal :-*

Jeetje, ik schrok ook even flink… dacht agossie :hug:

Maar toen het goede nieuws!!



1 april of niet, als jullie het doen, vind ik het snel, maar wat heb ik te vinden en ik ben er niet bij als jullie samen zijn, dus DOEN als het goed voelt… :wink:



Geniet van elkaar!!

FELIIIIIIIIIIIIIIIIIII flapstaart!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dat zijn de betere 1 april grappen :wink:

Gefeliciteerd en heel veel geluk samen!

Veel geluk samen! :dance: :dance:

ik zat eerst: onee he :frowning:

en toen las ik de spoiler :mrgreen: :thumbup:

wat een goed idee om samen te gaan wonen! :thumbup:

heel veel geluk! :inlove:

:dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap:



:inlove: :inlove: :inlove:



Geniet lekker van elkaar!!!



Liefs Heidi :-*

Leuk leuk leuk :dance: :dance:



Veel geluk!! :thumbup:



:-*

Dit is geen leuke grap :snooty: Ik ben d’r gewoon vet ingetrapt!!



Maar uh…de inhoud is natuurlijk wel fantastisch!!! John en Anne, ik ben zoooo blij voor jullie. Helemaal geweldig en geniet lekker van elkaar!!



Anne, 'k mis je hier :-*

gefeliciteeeeeerd!!! :dance: :dance:

enne…leuk gebracht…!!!



veel geluk saampies,en waar gaan jullie nu wonen?? :think: :mrgreen:

WOEI!!!





Dit vraagt om een feestje!!! :dance: GEfeliciteerd met z’n allen!

ik schrok eerst wel even hoor :oops:



maar super gefeliciteerd saampjes

Joh wat goed, maar laat ons niet meer zo schrikken zeg. Eerste wat ik dacht is: die twee hebben zoveel meegemaakt en dan nu dit weer :cry:

Maar het is dus super goed nieuws. Je hebt ons mooi beet genomen. Heel veel geluk, het is jullie gegund. :thumbup:

gefeliciteerd!!

Grapjurken!