Rare vraag :-s

Het aantal velletjes is natuurlijk onderhevig aan het soort toiletpapier he. Mijn moeder heeft van dat papier waar je bijna met je vingers doorheen gaat bij het vegen :?

@Karin2 wrote:

Het aantal velletjes is natuurlijk onderhevig aan het soort toiletpapier he. Mijn moeder heeft van dat papier waar je bijna met je vingers doorheen gaat bij het vegen :?




Heb altijd vrij dik papier (3 laags) :mrgreen:

EN dan 8 vellen papier :shock: Zo veel bil heb jij toch niet ?

@Karin2 wrote:

Ik draag graag strings en wat is er ranziger dan een bruine string ipv een witte :sick: [/color]




Hihihi :lol: dat is ook een héél klein beetje de reden dat ik

sowieso alleen maar zwarte strings draag :shifty: :lol:

@Karin2 wrote:

EN dan 8 vellen papier :shock: Zo veel bil heb jij toch niet ?




Hahaha ik gebruik zoveel papier dat het toilet op m’n werk altijd

bijna verstopt raakt als ik doortrek. (krijg het er benauwd van…straks

drijft alles en dan moet ik mn baas gaan roepen: sorry maar de wc

loopt niet door :oops: :shifty: :eh: ) :mrgreen:

lig hier ook weer helemaal dubbel…


Ik vind het het allerlekkertst als ik het een beetje opgehouden heb en dan nog net op tijd ben...zo van: zitten en

HEERLIJK vind ik dat...en dan lekker dik opgevouwen pleepapier, ben geen propper (vooral dik, vind vind het ranzig als mijn vinger er doorheen gaat :sick: ).

Alleen toen ik zwanger was en aan de ijzertabs leek ik meer hierop ..

@Karin2 wrote:

EN dan 8 vellen papier :shock: Zo veel bil heb jij toch niet ?




Haha wel dus! :mrgreen: Maar vind het ook gewoon ‘fijner’ zo! Anders het idee dat ik met mn blote hand mn billen afveeg :silenced: :sick: :mrgreen:

Ik ben al blij als ik kan het is hier iedere keer net een bevalling.

(kan ik alvast lekker oefenen)



Enne dames altijd van voor naar achter vegen ivm de bacterieën :wink:

Volgens mij is er ook niemand die van achteren naar voren veegt. Dat kan ik me tenminste niet voorstellen !!

Nee, volgens mij ‘weet’ ook iedereen wel dat je van voor naar achter ‘moet’… (moet in de zin van, dat het hygiënischer is…)

Mijn pincode krijgen jullie niet 8) die heeft zelfs mijn man niet :o

Ow ja de hoeveelheid laagjes…weet ik niet eens, wat heeft de P*ge? Die kopen we nl meestal uit de aanbieding per grootverpakking, want niets zo vervelend als zonder wc papier zitten!



Tjekken jullie trouwens wel eens op wormpjes? Je weet wel dat je zo achterom kijkt voor het doorspoelen en dan kijkt of er iets in wiebelt? 8)

En waarom hebben babies/peuters etc dat je aan de kleur bijna kunt zien wat ze gegeten hebben en waarom hebben wij grote mensen dat niet meer? Ik ga me ineens allerlei rare dingen afvragen…tsss raar topic :lol: :snooty:

@Rhiannon wrote:

tsss raar topic :lol: :snooty:




Maar ondertussen doe je er wel aan mee :mrgreen:



Valt me wel op dat er toch nog wat reacties zijn geplaatst. Had eigenlijk verwacht dat niemand zou reageren :lol: :lol:

wat een goeie vraag echt met veel inhoud :lol: :lol: :lol:

ik veeg altijd van voor naar achteren(hygenische) en meestal ga ik in de ochtend na een kop koffie(werkt laxeerend) maar ook wel eens `s middags.

maar ik vind het een gewonne normale vraag iedereen doet het toch :think: . ben wel ergere dingen gewend :wink:

hier gaat er 1 rol recycled huismerkpapier van de appie per dag door 8)



meer zeg ik niet :lol:

Lieve modies,







Zou deze Topic verplaatst kunnen worden naar het SHOWforum?








:sick: :mrgreen: , Jewel

@jewel wrote:

Lieve modies,







Zou deze Topic verplaatst kunnen worden naar het SHOWforum?








:sick: :mrgreen: , Jewel
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:





8)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:





hier gaat er 1 rol per dag doorheen

nou wij doen wel 2 dagen met een rol hoor…

Ik houdt het echt niet bij hoelang ik met een rol doe we hebben boven en beneden een wc dus dat scheelt ook weer.

Nee Jewel hij gaat niet naar het showforum 8) er zijn grenzen :naughty: