Rare vraag :-s

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Van voren naar achteren, nu blij als ik 1 per dag ga zonder rood aan te lopen en met pijn in de billen van toilet afkom :oops: :oops:

3 velletjes netjes vouwen en ja even checken naar kleur en vorm :shifty:




:mrgreen:

@Rhiannon wrote:

Nee Jewel hij gaat niet naar het showforum 8) er zijn grenzen :naughty:




Ik dacht dat we met deze Topic al over de grens waren gegaan Rhi 8)

Nee toch Jewel? Dit is toch serieus? Het gaat wel om de hygiene enzo. :snooty:

Van voor naar achter.



Gebruik net zoveel papier als annaatje :oops: :mrgreen:



Ik moet sowieso iedere dag 1 keer soms vaker.



Tijd dat is verschillend.



Ik kijk altijd ofik goed afveeg en kijk ook altijd naar de poep of er niks bewegend inzit :roll: dit doe ik ook bij Justin’s poep :mrgreen:

Jowena poept nog in haar luier dus zie ik het meteen wel als ze beestjes heeft.



:think: nog meer weten.



Moeten jullie ook altijd poepjes laten als jullie bijna moeten poepen? :mrgreen:

ikdoe zeker niet zuinig met mijn papier, maar doe toch wel een klein weekje met een rol hoor… nu scheelt het dat ik alleen ben, maar ik verbruik wel papier voor twee… hehe… ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het met drie velletjes redden bij een grote beurt… :shock: :eh: :think:



en ik koop altijd van die mega-pakken van edet of page ofzo… niet te dun, geen recycled(te hard voor mijn aambeitjes) en meestal wel met een leuk printje

Nou hier ook van voor naar achteren. Meestal dagelijks (tijd varieert), soms een dagje niet en dan de volgende dag 2 keer.



Laagjes :think: veel en ik ben dus wel een propper. En ik check ghet ook altijd ff hoor :wink:

Wat ontzettend grappig dat zoveel mensen moeite hebben met deze vraag. Of nee, meer met antwoord geven erop. :mrgreen: Hihi, waar is het vrije Nederland??



Ik heb er geen moeite mee hoor, ik vertel je alles wat je weten wil. :mrgreen:



Ik poep op verschillende tijdstippen, veeg van voor naar achter en check ook altijd wat ik geveegd heb. Ik pak 4 velletjes en vouw die netjes op. Van het zachte papier trouwens, ik ben wel een beetje zuinig op mijn tere achterwerkje. Hahaha!!



Ik praat niet door tijdens het poepen. Op vakantie poep ik nauwelijks (gaat niet), eerste wat er dus wel weer moet gebeuren als we de sleutel in het slot thuis steken. Vriend heeft hetzelfde, dus ik ren naar boven en hij gaat beneden. Zitten we heerlijk tegelijk te poepen. :mrgreen: (Niks lekkerder dan op je eigen wc je boeltje kwijt te kunnen als je net terug bent van vakantie!)

Ik ben nu wel heel blij dat ik weet hoe alle kokkers hun billen afvegen ne of ze kijken :lol: :roll:

Overigens heb ik nooit de deur open met poepen, met plassen wel, maar das weer afhankelijk wie er is en of er iemand is, daarnaast ga ik ook wel eens plassen als k telefoon heb, afhanelijk wie ik aan de lijn heb 8)



Met sommige mensen hang ik nu eenmaal lang aan de telefoon, tsja en dan moet ik toch een keer he :lol:

Als ik met mijn moeder aan de telefoon hang moeten we ALTIJD poepen… :think:

Wij werken laxerend op elkaar :lol:

Dus als 1 van ons obstipatie heeft…gewoon even de ander bellen en je kan er donder op zeggen dat het op gang komt :dance:



M-tje

@Kay30 wrote:

Wat ontzettend grappig dat zoveel mensen moeite hebben met deze vraag. Of nee, meer met antwoord geven erop. :mrgreen: Hihi, waar is het vrije Nederland??


Ik vind juist niet dat veel mensen er moeite mee hebben :think: Of lees ik niet goed ?

Hahaha, zo zie ja maar Debbie. Je krijgt nog onwijs veel reactie met je rare vraag :lol: :mrgreen:

hier elke dag even poepen…

ik veeg van voren naar achteren… en…



op zijn moslims…, als moslima… naspoelen met water…

ik zou niet zonder kunnen… voel me niet schoon zonder naspoelen…

Ja Claud, dat had ik dus echt niet verwacht hoor! :lol:

@faizaa wrote:





op zijn moslims…, als moslima… naspoelen met water…

ik zou niet zonder kunnen… voel me niet schoon zonder naspoelen…




Precies!

Is bij mij erfenis van ex, maar huidige lief heeft het inmiddels ook overgenomen, en als het even kan gaan we ook elders met een fles met water het kleinste kamertje in. Alleen papier? :sick: .



En netjes met de linkerhand natuurlijk… jaja…

@Mint wrote:

@faizaa wrote:




op zijn moslims…, als moslima… naspoelen met water…

ik zou niet zonder kunnen… voel me niet schoon zonder naspoelen…




Precies!

Is bij mij erfenis van ex, maar huidige lief heeft het inmiddels ook overgenomen, en als het even kan gaan we ook elders met een fles met water het kleinste kamertje in. Alleen papier? :sick: .



En netjes met de linkerhand natuurlijk… jaja…






Oh nee moet er niet aan denken, alleen papier…

Ken ook meerdere niet-moslims die met water naspoelen…

Enne, hihi… ja met linkerhandje… :mrgreen:

ik gebruik altijd natte doekjes van de kids is ook wel lekker fris :wink: