Rare vraag :-s

euh nou nee mint… als ik moet in een gesprek vraag ik vriendelijk even of ze een momentje hebben, maar meestal kan ik het wel ophouden tot na het gesprek :stuck_out_tongue:



enneuh, op zijn moslims, hoe is dat dan? :think:



hier is het de gewoonte dat ik ga als ik moet(geen vaste tijd) en altijd van voor naar achter… en ivm aambeien heel veel…(vegen dan he, blijft er allemaal tussen hangen :wall: :wall: :wall: en nee van vochtige doekjes krijg ik weer schimmeltjes)

hihi…



Ik ben een slechte poeperd… Ik krijg het er soms niet uit! Ik poep dan ook zeker niet elke dag, en dan zo weer twee keer… Ik veeg van voor naar achter en doe ook vaak nog even navegen met een babybillendoekje!

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:





:snooty:

OMG hahaha

een vraag die er nog bij hoort is:

Kijken jullie na het vegen wat je geveegd hebt?



ik wel, wil wel weten wanneer echt alles weg is :stuck_out_tongue:

ohja tijdstip varieert en veeg van voor naar achter

ha ha wat een vraag zeg hihhihi



ja ikkijk ernaar en doe het van voor naar achteren hihi

zit ik net ff te eten zie ik deze vraag,dag eetlust! :smiley:

ik doe het bijna elke morgen,en voor naar achter en kijk ook of alles weg is en veeg na met vochtig wcpapier!

zo goed? :mrgreen:

@irry-me wrote:

zit ik net ff te eten zie ik deze vraag,dag eetlust! :smiley:

ik doe het bijna elke morgen,en voor naar achter en kijk ook of alles weg is en veeg na met vochtig wcpapier!

zo goed? :mrgreen:




Hier ook! :mrgreen: Alleen niet altijd 's ochtends! Ik varieer :mrgreen:

ik ben ook lekker variabel hoor… hihi net wanneer ik er tijd voor heb hihi

@Mint wrote:

Ook goeiemorge…



Ik veeg niet :hand:

ik doe het op zijn moslims



Andere vraag: als je net in een gesprek zit als je moet poepen, laten jullie dan ook de deur open zodat je door kan kletsen?






hahaha



Wij doen thuis eerlijk gezegt de wc deur niet dicht, maar wel als er evt. visite is.

hier ook van voor naar achter en kijk ook :oops: tijd varieerd en het liefst met deur open behalve als er visite is

:shock: GOD ik ga helemaal stuk van het lachen hier!! :lol:



Ik poep heel makkelijk sinds ik zwanger ben 8) kan het op elk moment van de dag, veeg netjes van voor naar achter en ja, wil wel ff zien of alles weg is :mrgreen:

Varieeert bij mij, soms ook wel een dag niet.

Veeg van voren naar achteren is beter.



Ach nog zon stomme vraag, vouwen jullie het toiletpapier of proppen :wink:

Ik vouw een stuk of 4 over elkaar. en dat uiteraard een paar keer :wink:

Meiden vinden jullie dit niet heel knus worden. :lol:

Dit soort dingen weet ik van mijn man niet eens :o :lol: :mrgreen:

ha ha inderdad Joseetje… dit weet mijn man ook niet… is nou ook niet echt iets wqt je gezellig bij deopenhaard gaat vertellen tegen elkaar :stuck_out_tongue:

Hahaha ik lig in een stuip :lol:

Maar om op het serieuze terug te komen…als vrouw zijnde is het beter om van voren naar achteren te vegen. Bacterien in je ontlasting kunnen blaas/urineweg ontsteking veroorzaken en aangezien ik dat al chronisch heb is me aangeraden altijd van voren naar achteren te vegen.

En de rest, wanneer, wisselt. Meestal zit ik verstopt dus ik moet goed op mijn eten (vezels) letten. Behalve als ik ongesteld ben, mijn darmen zitten verkleefd dus de hele maand zijn ze te rustig. Zodra de eerste buikkrampen van mijn menstruatie beginnen…voila feest hier. :shifty:

Ik ben een vouwer geen propper, hang de rollen op met het papiertje naar de voorkant want dat rolt fijner af (de zuinigerts zijn beter af het rolletje andersom te hangen :angel: ) gebruik alleen zacht pleepapier want mijn billen hebben geen eelt, euh gebruik nooit vochtig toiletpapier want zoals iedereen nu ook wel weet verstopt dat de riolering 8)

Ik plas wel met de deur open maar poepen niet, zo telefoneer ik dus ook niet op het toilet zelfs niet als ik alleen maar hoef te plassen. Wij hebben 2 toiletten, maar beneden zonder verwarming dus ik ga altijd boven.

WC eend om de pot schoon te maken, en een Dettol-oplossing in een spuitflacon om de rest schoon te maken en dat gebeurd dus dagelijks.

Anything else? :lol:

:lol: (Ga ff het toilet schrobben).

Rhiannon :lol: :lol: Je vergeet je pincode! :lol:

@Affie wrote:

Rhiannon :lol: :lol: Je vergeet je pincode! :lol:




Hahahaha, dat dacht ik ook zojuist :smiley: :smiley:

Ik heb wel eens van mensen gehoord die altijd standaard 2 keer vegen en klaar zijn ze :silenced:



Ik wil perse 3 velletjes en dan wel van het LIDL CIEN toilet papier, die is goedkoop , zacht en LEKKER DIK ! EN ik veeg net zo vaak, met steeds weer 3 verse velletjes roze toiletpapier, tot mijn billetjes schoon zijn.



Ik draag graag strings en wat is er ranziger dan een bruine string ipv een witte :sick:

@Karin2 wrote:

Ik heb wel eens van mensen gehoord die altijd standaard 2 keer vegen en klaar zijn ze :silenced:



Ik wil perse 3 velletjes en dan wel van het LIDL CIEN toilet papier, die is goedkoop , zacht en LEKKER DIK ! EN ik veeg net zo vaak, met steeds weer 3 verse velletjes roze toiletpapier, tot mijn billetjes schoon zijn.



Ik draag graag strings en wat is er ranziger dan een bruine string ipv een witte :sick:




:lol:



Ik gebruik overigens veeeeeel meer toiletpapier :oops: Een vel of 8 (soms meer :mrgreen: ) vouw ik netjes dubbel, lekker vegen! (netjes van voor naar achter) En dat herhaal ik een keer of 3 (dus weer een vel of 8 van de rol af… en daarna nogmaals) en dan nog even met 1 doekje nat toiletpapier! (Steljevoor dat je zulke hardnekkige poep hebt wat blijft plakken :wink: :sick: bah!)