Rare babytrekjes...

:mrgreen: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :mrgreen:

Emma heeft ook iets nieuws: gorgelen! Als je op je rug ligt en je hebt nog een beetje melk in je keel, slik je dat niet door. Nee, je gaat liggen gillen, en dan gorgel je dus. Ze vind het zelf errug grappig. En als je hebt ontdekt dat je dat kunt, moet je het natuurlijk ook de hele dag doen :roll: dus mamma wordt er een beetje tureluurs van af en toe. Maar het is wel erg schattig om te zien hoeveel lol ze er aan heeft :inlove: .

Noa heeft ook een raar trekje.



Als ik haar in de tricot cotti hang of leg en wandel met haar rond dan begin ze te kreunen dat het niet normaal meer is.



Ben zo vorige week naar de boodschappen gaan doen met haar en had nog al bekijks :lol:

Stelselmatig gaan lachen als ie een scheetje laat :roll: …

(Moet ik mijn schoonfamilie toch gelijk gaan geven, Wouter is inderdaad precíes z’n vader. :mrgreen: )

Als Jesse moet niezen dan zegt ie eerst: aaaahh, dan is het even een seconde stil en dan proest ie. Dus je hoort altijd wanneer er 1 aankomt.



Ook is hij gek van leenreclames. Geen andere reclame interesseert hem alleen die van Becam en Leen van Frisia enz.



Als dat geen rare tic is :smiley:

HIHIHI grappig zeg!!



Matthijs gaat als hij moet lachen Grommen!!! Hij houdt zijn schaterlach in, trekt zijn mond open, lipje omhoog en GROMMMMMMM (echt heel hard) whahahaha ik hoop toch dat hij dat snel afleert hoor :oops: :oops:

Tycho friemelt met zijn oortje als hij zijn flesje drinkt…zo lief…



En als hij moe wordt en in bed ligt sabbelt hij altijd op het labeltje van een spuugdoekje…we hebben zo’n doekje gekocht met heel veel labeltjes maar hij heeft het liefst gewoon het doekje wat hij op dat moment bij zich heeft…

Blijkt dat Karlie dat eerder ook altijd deed met een zakdoek…en o wee als die uitgewassen werd!! hihi…

Kirsten heeft sinds twee a drie dagen iets nieuws. Als ze in haar kinderstoel zit en ze krijgt iets te eten dan trekt ze haar neus omhoog, haar bovenlip gaat dus ook mee. En dan knort ze als een varken. Zo’n schattig gezicht, dan is het echt een boefje, de ondeugd straalt er dan vanaf. En dan zie je ook eens haar boventanden. Ik ga er eens een foto van maken, als dat tenminste lukt.

@Marlous wrote:

Volgens mij heb ik gewoon een heel maf kind…



Mateo kan er niet tegen als hij aan het eten is en er hangt een stukje uit zijn mond…Hij gebruikt dan zijn hele arm om het stukje in zijn mond te duwen… :inlove:



Ziet er zo grappig uit, en netjes ook… 8)




Dan heb ik ook een maf kind want dat doet stein ook :inlove: :inlove: :inlove:

Als Kevin zijn speentje in heeft en hij dan KREUNT hij het uit. Echt lief! Hij is dat zo met zijn speentje bezig dan je hem achter in de kamer nog hoort kreunen.

WHAHAHAAHA Dave begint te grommen als hij zijn bordje ziet en blijft dit doen tot zijn bordje leeg is…zo lekker vind hij het :inlove:

en als het op is dan zet hij het op het huilen…“meer meer meer” HAHAHA

vanmorgen lag noa tussen ons in in bed. Ik zei heel rustig “ga je nog even slapen?” Ze kijkt me een met twee grote blauwe kijken en floep fiep uit. Alsof ze echt wist waar ze mee bezig was. Ik moest echt heel hard lachen (en dat 's morgens om 6 uur)

Hoi Meiden,



Erg grappig om te lezen allemaal.



Mijn kleine meid doet dit al vanaf haar geboorte en dat is:



Zodra ze moet niezen eerst een scheetje laten en dan komt pas de hatsjoe. Elke keer lachen we erom. Lijkt wel als of ze dan druk opbouwt in haar lichaam en dan van onder en boven onder hoge druk lucht ontsnapt. hihihihihi :inlove:



Het klinkt dan als pppprrrrtttt(scheetje) hatsjoe(nies). :lol: :lol:



Liefs Linda

Maud moet ook altijd lachen als er iemand niest; of dat nou de hond is, zijzelf of een oude dame op straat, ze lacht… soms best genant, maar vaak erg grappig…



Ook leuk, ze heeft mijn tepels herontdekt; geen idee dat je er ooit uit hebt kunnen drinken, maar waar ze wel voor zijn; “weet je wat ik draai ze er wel even af joh… heb je niks aan die punten…” :roll: :inlove: ze zit dan heel geinteresserd en geconcentreerd te kijken en geeft er dan ineens een RUK aan… hoeraaaaaa… :naughty:



wat vooral anderen een rare tic vinden (ik vind het eigenlijk heel normaal) is dat Maud altijd met de benen in de lucht zit, in de kinderwagen heeft ze haar tenen echt voorbij haar oren vaak… net haar moeder… zo zit ik ook altijd op een stoel… :wink:

Diede doet op het moment heel vaak zijn neus ophalen. bovenlip omhoog en snuiven maar!!!



Of bij de boterham hmmmmmm lekker?? En dan nee schudden :smiley: :smiley: Maar zelf ook hmmmm doen :smiley: :smiley:

Deze is eigenlijk niet raar, maar lief (maar om er nou een apart topic voor te openen…)



Wouter voert z’n vader en mij tegenwoordig met z’n eigen boterham (of fruit, of rijstwafel). Strá-len als je een hapje neemt! :inlove: :inlove: Cute!



En Noui, die tepeltrekkerij klinkt bekend. Eerst heel lief zitten priegelen met dat wijsvingertje en dan ineens…DRAAI EN RUK! Whoehaaa!



En die aap van mij ligt ook in een deuk als iemand z’n neus snuit.

O ja, en we hebben weer een nieuw geluid-van-de-week. Het is een soort keelgeluid waardoor het klinkt alsof ik Donald Duck heb gebaard. Geen gehoor.

ik ben erachter gekomen dat mijn tygo de wereld ontdekt met zijn duimpjes…

ALLES wordt eerst gevoeld met zijn duimpje

van allebei de handen

en als je aan zijn duimpje voelt, dan gaat ie giegelen :inlove:

@dolfijn33 wrote:



Op de creche eet hij zelf brood met boterhamworst… hij laat alleen de worst liggen en peuzelt het brood met smaak op…

(hij is ook echt gek op brood, eet 2 boterhammen tussen de middag)


Die van mij eet juist de wordt en gooit het brood op de grond voor de hond.
Verder slaapt Fiona op haar buik met haar knietjes opgetrokken liefst met haar hoofd tegen de spijlen en dwars in het ledikant.
De gekste trek vind ik dat ze tijdens het drinken ergens aan gaat trekken krabbellen. Als ze aan de borst ligt trekt ze aan haar eigen haar en als ze een flesje krijgt dan krabbelt ze aan je arm. Heel vaag