Rare babytrekjes...

Hebben jullie beebs ook sommige rare trekjes???

Vertel het hier, ben benieuwd…



Mateo wordt hysterisch als hij bv in zijn stoel zit en ik ga stofzuigen, en dan niet omdat hij het niet leuk vind, maar juist geweldig. Ik moet hem dan echt naast de stofzuiger zetten zodat hij er lekker op kan petsen en mee kan doen met mama…

Gaat alleen zo ongemakkelijk voor mama…



Maar hij vind de stofzuiger het einde… :inlove:

hahaha

ik zie het voor me!



hier nog niet echt rare ticjes,

ik heb een heel normaal kind ahum :mrgreen:

maar als ze komen dan vertel ik het

Aniek eet altijd met geluid… bij elke hap zit ze heen en weer te wiegen en zegt ze mmmmmmmmmmmmmmmmm (eigelijk best irri :shifty: )



Verder vind ook zij de stofzuiger geweldig, alleen weet ze ook hoe dat ding aan en uit gaat en dus duurt stofzuigen erg lang hier :roll: … ik druk hem aan, zij drukt hem uit, ik druk hem aan en zuig weer 5 minuten en dan drukt zij hem weer uit.



Ze heeft een fisher price rollator om er achter te lopen wat ze ook goed kan, maar ze vind het ook allemachies om er achter te kruipen… whihihi :lol:



En ze "doet " altijd zelf haar sokken aan… ze LEGT ze OVER haar voeten heen… als ik dat niet toesta alvorens ze aan te trekken, dan trekt ze ze uit, spreekt mij verwijtend toe (haar gebrabbel klinkt verwijtend) en doet het alsnog waarna ik ze maag aandoen :lol:

Ik moest even lachen om dat verhaal van de stofzuiger!

Laura is ook dol op de stofzuiger, maar valt dan juist als een blok in slaap. Is echt geweldig om te zien, het ene moment ligt ze heel hard te huilen, dan doen we de stofzuiger aan, en meteen vallen haar oogjes dicht, en een seconde later is ze in een diepe, diepe slaap. We snappen er echt niets van… rare meid is het toch :inlove:

hehehe, leuk van die stofzuiger…

Ik stofzuig altijd als Vera ligt te slapen.







Rare trekjes van Vera? :mrgreen:

  • Ze ligt ALTIJD te slapen met haar handjes onder haar hoofd. Het ziet er heel relaxed uit. Het is ook heel makkelijk om te zien wanneer ze slaap heeft: dan legt ze haar handjes op haar hoofd :mrgreen:
  • Ze vindt het heel leuk om keihard met haar voeten op de bodem van de box te stampen, als ze op haar rug ligt. :shock: Mamma is altijd bang dat ze dan blauwe plekken op haar enkels krijgt…
  • Zodra ze merkt dat de fles eraan komt, begint ze altijd met een bepaald geluidje, dat een beetje tussen een lachje en een huiltje zit. (heu heu heu heu).

Hahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Dit is een leuke topic!!



Kim haar rare trekjes:



Als Kim de fles drinkt legt ze altijd de rug van haar handjes op haar ogen!! Als ze dat niet kan doen wil ze ook niet drinken…dus zelf de fles vasthouden… :snooty: :snooty: :snooty:



En Kim kwispelt…als ze een staart zou hebben :mrgreen: :mrgreen: Maar die heeft ze niet dus haar beentjes gaan op en neer. Allebei tegelijk, krom en weer recht, krom en weer recht…en snel :shock: :shock: :shock: En dat doet ze altijd als ze enthousiast is en dat is heel vaak!!

Oh ja, nog een Kimtrekje (en met recht een trekje)



Ze vindt het geweldig om haar sokken uit te trekken! Nu is dat niet zo bijzonder, als het alleen bij haar eigen sokken zou blijven. Maar als Kim een voet ziet met sok…dan zorgt ze dat ze in de buurt komt om ook die sok uit te trekken! :? :? :? :?

Hihihihi, wat leuk om te lezen allemaal…geweldig! :lol: :lol:

Samara heeft ook een raar trekje… Als ze bij mij op de arm zit dan hapt ze al schaterlachend in mijn schouder :roll: en herhaalt dit een stuk of 10 keer. Ik ben echt blij dat ze nog geen tanden heeft. Maar het rare ervan is dat ze dit alleen bij mij doet :think:

Ik moest af en toe hardop lachen dat mijn man vroeg wat er aan de hand was…



Even kijken wat Lotte heeft en doet. Als ik met de fles aankom (er moet dan wel melk in zitten en geen diksap) begint ze te hijgen als een hond totdat de fles in haar mond zit…



Groetjes,



Viratine

Misschien niet een heel raar trekje, maar wel erg leuk iedere ochtend weer!

Als ik voor de eerste voeding ´smorgens het licht aan doe niest Rhodé altijd 1 keer. Tegenwoordig wachten we er gewoon op :lol:

hihi wat grappig dit…



Wat ik tot nu toe heb ontdekt aan matthijs is dat wanneer hij moe is hij zijn linkeroor vasthoudt!!! Zijn handje gaat dan om het gehele oortje heen…



en wat nu zo grappig is is dat ik met 11, 16 en 30 weken echo’s heb gehad waar hij dat ook deed.(was heel duidelijk te zien haha)



x patricia

Mateo heeft een nieuwe :inlove:



Als hij honger heeft maakt hij een kusgeluidje…Dan tuit hij zijn lipjes…zooooo CUTE :inlove:



ook als we hem eten geven en zijn mondje is leeg en hij wil meer, doet hij dat. Echt heel schattig, en handig ook… 8)

@rhode wrote:

Als ik voor de eerste voeding ´smorgens het licht aan doe niest Rhodé altijd 1 keer. Tegenwoordig wachten we er gewoon op
Whoehahaha… wat grappig. Saba óók! De lamp gaat aan… even wachten… hhaaatttssjjoooeeee! En de kamer is echt wel schoon hoor :oops: :mrgreen:.



En Saba heeft sinds kort een bijtring in d’r bedje en wat is er leuker dan met dat ding langs de spijlen van je ledikant te rammen net voordat je in slaap valt én als je net wakker bent! :inlove: RRRAAAATTSSSS… RRRAAAATTTSSSS… Ik ben wákkerrrrrr… RRRAAAATTSSSS…

Wat een leuke verhalen! Hoop dat nog meer mensen wat schrijven.

Over mijn moppie nog niet zulke verhalen, maar die komen vast wel.

Volgens mij heb ik gewoon een heel maf kind…



Mateo kan er niet tegen als hij aan het eten is en er hangt een stukje uit zijn mond…Hij gebruikt dan zijn hele arm om het stukje in zijn mond te duwen… :inlove:



Ziet er zo grappig uit, en netjes ook… 8)

:mrgreen: :mrgreen: geinig zeg!!!



Zal iig niet zo’n spinazie tussen je tanden reclame probleem krijgen :mrgreen:

Wat leuk om te lezen!

Myrthe knort als ze aan de borst drinkt. Vanaf het begin. Erg lief!

Ze is dol op de staafmixer, daar gaat ze breeduit van lachen. Maar als je het hak-bakje er aan zet, moet ze huilen. Dat vindt ze maar een eng ding.

Net als alle kinderen stopt ze alles in haar mond. Maar dan ook echt alles: als je je tong uitsteekt wil ze die ook graag even proeven :mrgreen:. En las ze een tong kan vastpakken, dan moet ze helemaal giechelen omdat het zo raar voelt.

En tot slot (vindt mama minder leuk): ze slaapt af en toe op haar buik met haar knietjes onder zich getrokken en haar neus diep in het matras gedrukt… :shock:

:-*

Sanne

leuk al die gekke trekjes. Als Jesper iets vies vindt, of als ie het koud is of iets anders raars, dan "griezelt"ie. Op de creche noemen ze het “grillen”. Dan rilt ie en schudt ie met zijn hoofd en zijn schoudertjes. Zo grappig gezicht. :roll: :lol:

@essie wrote:

leuk al die gekke trekjes. Als Jesper iets vies vindt, of als ie het koud is of iets anders raars, dan "griezelt"ie. Op de creche noemen ze het “grillen”. Dan rilt ie en schudt ie met zijn hoofd en zijn schoudertjes. Zo grappig gezicht. :roll: :lol:




hahahahaha, ja, dat doet de mijne ook…