Rare babytrekjes...

joëlle steekt nu vaak haar tong uit :roll:

Als ik samen met Rhodé naar beneden loop van de trap af ‘hijgt’ Rhodé bij iedere tree…ik dacht eerst dat ze het misschien eng vond, want toen ze nog piepklein was kneep ze haar vuistjes ineen als we naar beneden gingen, maar nu lacht ze erbij. Het is een maf geluid en een heeeeel lief gezicht, want haar hele gezichtje straalt dan.

:lol: :lol: :lol:

Leuke topic is dit! 'k Heb er nog twee…: sinds vorige week gaat Saba wiebelen als er iemand haar enthousiast begroet. Ze wiebelt dan bijna van m’n schoot af, of uit d’r wipstoel. Met een enorme grijns op d’r gezicht :inlove:. En sinds een paar dagen heeft ze de vieze gewoonte om te gaan bellen blazen… als d’r mond nog vol zit met melk :sick: . Ik, de katten en zijzelf zitten regelmatig onder als ze weer 's d’r lipjes tuit, begint te blazen en dan met een geleegde mond hardop zit te schateren! Dat heeft ze niet van ons geleerd hoor :naughty: :lol: !

@Fannie wrote:

En sinds een paar dagen heeft ze de vieze gewoonte om te gaan bellen blazen… als d’r mond nog vol zit met melk


Myrthe doet iets soortgelijks. Soms zit ze rustog in een hoekje en zegt ze “ma-ma, ma-ma”, etc. Bij elke “ma” doet ze haar mond open en maakt ze een grote bel. Ik vind het eigenlijk alleen maar :inlove:, hihi…

Sanne

Jade gaat helemaal schateren als mijn moeder Frans Bauer opzet, gek kind



en bij papa op zijn nek zitten kwijlen is ook favoriet

Bram ‘danst’ met zijn hoofd net zoals Stevie Wonder doet. Ziet er erg grappig uit.

Jesper doet dat ook, maar dan doet zijn hele lichaampje mee :inlove: .

Als ik Ylana de fles geeft houdt ze haar voetje vast en dan buigt en strekt ze haar been, net een dansmarieke, hahahahahaahhaahhaha. :dance:



En als ze stop met drinken en ik zeg dat ze nog wat moet drinken dan zucht ze en dan rollen haar ogen naar boven :roll: zo van “Zucht, moeders wil is wet!”

Whoehahahahahahahaha :inlove:

Oh wat heb ik moeten lachen om een aantal gekke trekken!!! :lol: :lol: Echt tranen met tuiten. M’n man keek af en toe scheef mijn kant op… Vooral de nies voor het licht aangaat en in een deuk liggen met Frans Bauer vond ik erg grappig, maar alle anderen ook hoor! Heerlijk zijn kinderen toch. Mijn meisje van 11 weken heeft nog geen rare trekjes, alhoewel ze heel aanstekelijk kan lachen. Ik hoop zo dat ze gevoel voor humor heeft!! :dance:



Groetjes Heleen

Wat een geweldig topic.



Zodra Yoran muziek hoort gaat hij dansen, helemaal geweldig om te zien. het maakt ook niet uit wat voor muziek.



Hij stopt ook het eten keurig in z’n mond als het niet helemaal goed gaat. Grote vent :inlove:

Op de creche eet hij zelf brood met boterhamworst… hij laat alleen de worst liggen en peuzelt het brood met smaak op…

(hij is ook echt gek op brood, eet 2 boterhammen tussen de middag)



In bad vindt hij het geweldig als je hem afsproeit met de douche. Ook over z’n hoofd. Effe schudden en gillen van de pret.



Meer meer meer meer

Yara schud hard met haar hoofd nee als ik nee zeg :inlove:

Yara gooit haar fles op de grond als ie leeg is en draaid zich lekker tegen mijn borst aan en snurkt weg :inlove:

Dat zijn wel de bekendsten die me zo te binnen schieten.

O ja dat rammen langs de spijlen doet ze ook sà vonds als ze gaat slapen.

als ik zeg dansen dansen, gaat joëlle heel hard met haar bipsie van links naar rechts, en gaat ze dansen :dance: :dance: ook als ze muziek hoort :inlove:

Stan trekt zijn neus op en begint te snuiven als hij je aandacht heeft. Zo schattig een gerimpeld neusje.

funny dit, idd!



Een van de manieren waarop ik merk dat Valentijn (4 mnd) aan zijn bedje toe is, is wanneer hij probeert zijn hele vuist in zijn mond te stoppen. Nee, dat lukt m natuurlijk van zijn levensdagen niet en dan lijkt hij boos te worden op zijn vuist: hij gaat dan gillen/grommen en met grote ogen nog harder duwen. Als ik m dan oppak, is mijn voorkant de pineut; borsten, schouder, arm, maakt niet uit. Het houdt op als hij in bed zijn speen krijgt…vink dus grappig.



En ik blijf lachen om dat heilige smoelwerk als hij net zijn luier af heeft om in de blote billen te spartelen en dan regelrecht tegen mij aan piest.



En tot slot - hier hoor je natuurlijk nog niet om te lachen, maar ik vind t erg grappig - deelt hij speelpop Pino (hangt aan een activitycenter) een keiharde rechtse uit als hij m zat is. De meeste kindjes draaien beleefd hun hoofd weg, toch? Mijn jochie niet… Als-ie dat maar niet met zijn vriendjes gaat doen later…

Heel leuk allemaal.



Als Jesse moet niesen, en ik zeg vervolgens foei toch, gaat hij nepniezen;

Hij neemt een hap adem, zoals je doet om het niezen in te zetten, buigt zijn hoofdje naar voren met wijd open mond (nu zou de ‘tsjie’ moeten komen), kijkt al ginnegappent schuin omhoog naar mij, wacht totdat ik ‘foei toch’ zeg, en barst dan in schaterlachen uit in plaats van tsjie te doen. :inlove: :inlove: :inlove:

ja hoor, wij hebben ook eindelijk een rare trek! :mrgreen:



tygo ligt in de buggy of wandelwagen de hele tijd:

“aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh” te kreunen…

al die blikken van die mensen die je tegen komt in de winkels whahaha

(wat doe je dat kind aan!!!)





offeh…



als de zon in zijn giegel schijnt dan strekt ie zijn beentjes omhoog en draait hij zijn hoofd naar rechts (ook als de zon rechts staat :mrgreen: )





offeh…

als je wat tegen hem zegt reageert hij heel wijs met: 'he!" (alsof hij je uit lacht)





offeh…

als hij niest komt er altijd achteraan: "hoooooooowwww! :doh: " :mrgreen:





offeh…

als ie de AB (afstandsbediening) ziet, dan neemt ie een duik om hem te pakken en gaat dan als een bezetene op alle knopjes drukken.

(leuk als je 's morgens ff het nieuws wil zien :lol: )





maar verder is ie nog steeds héél normaal hoor :inlove:

dave maakt kus geluidjes :inlove: :inlove: echt lief…

hij trekt zijn bovenlip naar binnen en die schiet er weer uit met als gevolg het kusgeluidje… :mrgreen:

Maaike slaapt met een knuf met hele lange oren (konijn :wall: ). Tegenwoordig is ze zo blij knuf te zien als ze op bed gaat dat ze niet kan kiezen: drinken of knuf. Ze neemt dan een hapje knuf en dan weer een slokje bij mij en dan weer een hapje oor en weer een slokje…enz. Zo kan ze een hele tijd door gaan :inlove:

@Mamalien wrote:

Maaike slaapt met een knuf met hele lange oren (konijn :wall: ). Tegenwoordig is ze zo blij knuf te zien als ze op bed gaat dat ze niet kan kiezen: drinken of knuf. Ze neemt dan een hapje knuf en dan weer een slokje bij mij en dan weer een hapje oor en weer een slokje…enz. Zo kan ze een hele tijd door gaan :inlove:




:inlove: Wat lief!!!

vandeweek maar eens het parasolletje aan de buggy bevestigd…

hij dacht ws: hee wat een geinig ding!

heeft hem de hele tijd vastgehouden!! geen gezicht (mary poppins was er niks bij! :inlove: )