@D. wrote:
Dat heeft weinig met een persoonlijke mening te maken imo, daar kun je niet omheen.
Dat heb ik niet gezegd.
Over mijn persoonlijke mening ging over haar website en over hoe zij over bepaalde zaken denkt.
@D. wrote:
Dat heeft weinig met een persoonlijke mening te maken imo, daar kun je niet omheen.
@Kwakje wrote:
@D. wrote:Dat heeft weinig met een persoonlijke mening te maken imo, daar kun je niet omheen.
Dat heb ik niet gezegd.
Over mijn persoonlijke mening ging over haar website en over hoe zij over bepaalde zaken denkt.
@Kwakje wrote:
Aller eerst had ik gereageerd op een blog van haar, de reactie is nergens meer te bekennen. :roll: En dat was nog niet eens aanvallend maar meer mijn ervaring (en nog niet eens over hoe ik er over denk).
Nou het niet mee eens ben? nee dan heb je dat verkeerd opgevat.
Ik vindt haar te oppervlakkig in bepaalde zaken, vandaar dat ik gewoon eens met haar zou willen kletsen.
@Nienke wrote:
@Kwakje wrote:Aller eerst had ik gereageerd op een blog van haar, de reactie is nergens meer te bekennen. :roll: En dat was nog niet eens aanvallend maar meer mijn ervaring (en nog niet eens over hoe ik er over denk).
Nou het niet mee eens ben? nee dan heb je dat verkeerd opgevat.
Ik vindt haar te oppervlakkig in bepaalde zaken, vandaar dat ik gewoon eens met haar zou willen kletsen.
Dat komt omdat het blog automatisch wacht met het plaatsen van berichten als iemand voor de eerste keer post (ivm spam). Dan moet ik ze eerst goedkeuren en ik zit nu eenmaal niet 24/7 achter de computer.
Dan is er iets anders mis :think: want ik heb geen reacties weggehaald… op welke post had je gereageerd?
Nu zie ik hem wel weer staan.
Hoe dan ook… als je me oppervlakkig vindt en daar graag even over wilt praten, weet je me te vinden 8)