Ranking the stars gezien??

Heeft iemand gisteren ook Ranking the Stars gezien,…heb me echt bescheurd van het lachen.

Nooit geweten dat SipkeJan zo’n relnicht was :lol:



en wat is die Rob Geus een viezerik zeg :sick: vond het altijd een raar mannetje maar nu helemaal.

En Paul de Leeuw is gewoon geweldig hoewel hij gisteren overschaduwd werd door Dennis van der Geest en Ruben Nicolay :thumbup: :lol: :thumbup:

Gemist, ik lag om 19uur al in mijn bedje!

Wordt 't nog herhaald?

ja vond het ook geweldig maar werd niet goed van Maik :silenced:

en in derdaad die Sipke-jan wist ook niet dat hij zo was , maar vind dennis van de geest helemaal geweldig

Ikheb wel verschrikkelijk hard gelachen gisteren. En idd die Rob Geus :think:

Dennis v/d geest was echt heel grappig en die Rob :sick:



marit je kan het via uitzending gemist wel kijken

J|A! Ik heb ook gekeken! Wat lachen zeg! Was de 1e keer dat ik het heb gezien, maar ik ga zeker vaker kijken. GE-WEL-DIG!



Wat doet die relnicht eigenlijk in het dagelijks leven? :think:

nou die opmerking van rob geus he :think: :think:



Hij was echt gepikeerd dat hij bijna bovenaan stond en moest dat even rechtzetten. Maar wat een domme opmerking.



Verder wel erg gelachen. :smiley:

Ik wist niet eens dat sipke jan homo is , ik vind Ruben zoooo leuk

Rob geus is idd een irritant mannetje :sick:

Ik wist ook niet dat Sipke-Jan homo was.



Op een gegeven moment hadden ze het over 3 homo’s, maar dat Dennis van der Geest ook een ‘vals wijf’ was.

Dus ik zat al te tellen, maar kwam niet verder dan Maik de Boer en Paul de Leeuw.



Ik vond Michael Boogerd en Ferri Som(nog wat) ook niet zo sterk.



En Rob Geus inderdaad, ‘ik hou d’r wel van en kan nog geen 3 dagen zonder’.

Brrr… :?

sjips!!! Gemist ooooh baal baaal baaaaaaaal!!

@marijke uitzending gemist :wink:

staat dat er maandag nog op dan Karin???



Ik heb vandaag geen tijd, en ga straks weg en kom morgen aaf pas thuis erg moe…

Ja hoor lijkt me wel :mrgreen:

Dennis van der Geest die Beef Teriyaki eet tot zijn 75ste :lol: . Ik wist wel dat hij grappig was want ik heb hem wel vaker van die droge grappen ergens horen maken. Tja en Rob Geus als ik zijn vrouw was zou ik daar niet zo blij mee zijn zo’n macho opmerking… Ik vond trouwens Danny de Munk ook wel erg leuk maar het pesten dat hij klein is vind ik de lol nu wel vanaf (vind het ook wel meevallen maar ben zelf ook een smurf…). En de opmerking over wel of niet groot wonen vond ik :thumbup: kunnen heel wat bn-ers een voorbeeld aan nemen denk ik.

Geweldig programma! Hoog nichtengehalte dit keer maar wel gelachen! Wilde die van vorige week nog een keertje zien (hub had m ook nog nie gezien) doet de digitale uitzending gemist t weer nie… :?

Jaa wij kijken ook . Mijn hubbie ergert zich ook erg aan Maik. Maar wij liggen ook vaak in een deuk.

hartstikke leuk programma. Ben normaal niet zo’n Paul de L fan maar dit doet hij toch wel leuk :thumbup: (en eigenlijk vooral zijn gasten dan :wink: )

ohhhh nooit geweten dat dennis v/d geest zo leuk was… :drool: :drool:



verder vond ik maik ook een storende factor en die kabouter grapjes over danny zijn ook al oud zeg.

en die sipke-jan, wat een heerlijke humor zeg!!