Ranking the stars gezien??

Hilarisch!!!



vlg mij is de 3de homo Sander

de homo’s zijn toch paul, sipke-jan en maik.

@meissie wrote:

de homo’s zijn toch paul, sipke-jan en maik.




Yep.



En ik wist al dat Dennis van der Geest zo enorm veel humor heeft. Ik ben echt groot fan van die man :smiley:



Ik kijk al vanaf het begin en vind het met de mannen altijd leuker dan met de vrouwen. Gisteravond was inderdaad weer hilarisch!

Bij de vrouwen word het al gauw katterig maar met de mannen is dit toch anders.

Vond de vorige groep mannem met Xander en Filemon ook wel leuk maar deze zijn wel heel grappig :lol:

Maik stoor ik me niet zo aan,.hij valt een beetje buiten de groep dus gedraagd hij zich wat popiejopie maar die Rob vind ik echt een viezerik…met dat lachje toen hij zij dat hij er wel pap van lustte en er geen 3 dagen voorbij ging zonder sex :sick:



De mannen maakte ook de opmerking dat Rob het constant over zijn kijkcijfers had :roll:

Dennis van der Geest is een leuke vent.(hij kan ook erg goed draaien trouwens)



Die Maik de boer en die Rob"keik nah daaaaaar wor ik nou nie vrolijk van" geus komt er bij mij niet in…



Maar voor de rest vind ik het een leuk programma!

Ik heb het vrijdag gemist omdat ik bij de Lama’s was (nog leuker) maar ga het zeker terug kijken op internet. Vorige week wel gezien.



Becca, die ‘relnicht’ doet in het dagelijkse leven ‘opsporing verzocht’ en ik geloof ook wel iets met kinderprogramma’s???



Vorig seizoen met mannen was ook wel een hoog nichten-gehalte (Jeroen Kijkindevegte, Jamai, verder kan ik me niet herrinneren, ik geloof nog 1). Ik wist ook niet dat Sipke-Jan een homo was.

Ik vond het er wel van afdruipen bij Sipke jan trouwens… :mrgreen:

Moet zeggen nu je het weet, je het ook wel ziet eigenlijk. Maar toen ik het niet wist, viel het me niet echt op.

Misschien omdat ik ook nooit echt een programma van hem heb gezien.

Kende hem wel, vooral van voorstukjes uit pogramma’s enzo, maar nooit echt een heel programma afgekeken.



Vond Maik de Boer niet echt irritant. Het enige dubieuze stukje was volgens mij tegen Dennis van der Geest.

Die zei iets over dat hij hem betrapt had ofzo in de kleedkamer, of ergens in dat gebouw, en toen zei Maik ‘O dat was jij dus’.

En toen ‘Vandaar die stekende pijn in mijn reet’ :roll: :think: :silenced:



Sander Lantinga is volgens mij geen homo.



Ben verder eigenlijk ook niet echt een Paul de Leeuw fan.





Dennis Storm is trouwens wel erg, uhm… jummie. :drool:

Dat vond ik al bij, Try before you die (vooral dat Playgirl stukje :drool: :drool: ).

ja ben ook helemaal weg van Dennis storm :drool:

Ja dat Playgirl stukje :drool: :lol: