Randjesfietsen

In mijn zoektocht naar dingen over zwanger worden, kwam ik de randjesfietsen methode tegen. Als je googled dan kom je er heel veel over tegen. Op diverse fora beweren er een hoop vrouwen te zijn, die hierdoor zwanger zijn geraakt.



Iemand ervaring mee?



Als je hier klikt dan kun je de uitleg op Wikipedia lezen.

de baarmoedermond in het plasje sperma te laten dippen.
:shock: :eh:


sorry heb er verder totaal geen ervaring mee, maar ik was nogal verrast door deze zin. (had verder nog nooit van randjefietsen gehoord)

Haha, randjesfietsen, wat een naam! :mrgreen: :wink:

Sorry, ook geen ervaring mee! :-*

Alsof het een chippie is :lol: :eh:

Ik heb er inderdaad eens van gehoord en geprobeerd hahaha.

Je moet eigenlijk steeds tegen een orgasme aan zitten, tot het randje. Zo’n 10 keer blijkbaar (en dit steeds na het orgasme van de man dacht ik??). Daardoor dipt je baarmoedermond steeds in een plasje sperma.

Na een keer of 10 zorg je ervoor dat je daadwerkelijk klaar komt. Blijkbaar is het orgasme dan zo heftig… en daarbij blijkt het heel goed te helpen bij zwanger worden.

Maar goed, als mijn vent zijn kwakkie kwijt is, heb ik niks meer aan hem hahaha. Dus dan moet je het zelf afmaken… ik voel me dan zo opgelaten, als manlief nou weg zou zijn, oke maar als hij naast me ligt?

Nee… hahahha.

Maar heb er inderdaad veel positieve verhalen over gehoord!

(o ik kwam maar tot 4x ofzo. Ik had daarna echt geen zin meer me in te houden whahahahahah!!! ) :oops: :oops:

haha ik had hier nog noooooi van gehoord :lol:

En dan ben ik door mijn vorige werk op de vruchtbaardheidspoli al heel wat rare methodes tegen gekomen :slight_smile:



Ik heb ook heel wat adviezen van verschillende gyn’s gehoord maar deze toch echt nog nooit hoor.

Persoonlijk denk ik als ik het zo lees dat het niet echt de wonder methode is…

natuurlijk willen we allemaal zo snel mogelijk zwanger zijn, helaas in de praktijk moeten we er toch echt op wachten hoor :wink: (helaas de ene veel langer dan de ander)

Lijkt me ook wel een marteling! :lol: :silenced: :mrgreen:

dippendoet je baarmoedermond zowiezo na een orgasme(het zijn gewoon spiertrekkingen trouwens)

ooooit gezien op discovery hihihi waar dat al niet nuttig voor is he :lol:

dus volgens mij komt het er gewoon op neer dat je NA de zaadlozing moet klaarkomen volgens deze methode dan he :wink: :wink:



dus als ik het toen goed heb gezien is het voldoende om na je man klaar te komen :mrgreen:

Ik heb hier op een ander forum heel veel over gelezen, daar gaan meiden massaal aan het randjesfietsen. :roll: Het is de bedoeling dat je man eerst klaarkomt en dat jij vervolgens iets van 10x steeds bijna gaat klaarkomen en dan uiteindelijk heel heftig. Het komt er over het algemeen dan op neer dat je zelf aan de slag moet…



Ik heb zoiets van: Het zal misschien een heel klein beetje helpen, maar een wondermiddel is het heus niet! Vergelijkbaar met het blijven liggen na de daad met je billen omhoog of de bekende Etos pillen. Op dat desbetreffende forum worden de Etos vitaminepillen ook als wondermiddel beschouwd. Als dat zo was, had ik heel wat potjes leeg gegeten en me dood randjesgefietst! :wink: :mrgreen:

jippie, zelfde forum waar je het van kent? :mrgreen: iets vanne, zwangerschaps…? :wink:



ik heb er wel heel veel over gehoord over randjefietsen op een ander forum, maar zelf geen ervaring mee… maar die eerste quote klinkt wel erg leuk :mrgreen:

Is dit serieus??



Ik verbaas mij er echt over dat mensen dat randjesfietsen (belachelijke naam overigens) proberen :think:

@Madre wrote:

Is dit serieus??



Ik verbaas mij er echt over dat mensen dat randjesfietsen (belachelijke naam overigens) proberen :think:






:lol: :lol: :lol: ach als je het biefd om jezelf te kwellen, dan wens ik degen veel plezier hoor :lol: :mrgreen:

Las gisteren dit onderwerp.

vandaag op mn werk gevraagd of er mensen waren die dit kenden, nou echt niemand.

dus in de pauze, gelijk op wikipedia laten zien, we hebben geweldig gelachen met ons allen in de leidsterkamer



wat zal iedereen een leuk weekend hebben :oops: :wink:

@knollie1 wrote:

Las gisteren dit onderwerp.

vandaag op mn werk gevraagd of er mensen waren die dit kenden, nou echt niemand.

dus in de pauze, gelijk op wikipedia laten zien, we hebben geweldig gelachen met ons allen in de leidsterkamer



wat zal iedereen een leuk weekend hebben :oops: :wink:


:lol: :lol: :mrgreen:

:shock:



Alleen al van het woord krijg ik stuiptrekkingen… dus wellicht mijn baarmoedermond ook…

Hilarisch!

Misschien helpt dat dan ook wel, Muze! :mrgreen:



Amy Inderdaad het forum van Zwangerschapsenz. Zit jij ook op dat forum? Ik lees wel in bepaalde forumdelen mee en heel soms reageer ik ergens op, maar niet zo actief als hier. Ik vind hier de sfeer veel leuker, daar kan het er nogal behoorlijk vijandig aan toe gaan! :?

En weet je wat nou zo mooi is… mensen gaan erin geloven! hahahaha, incl. ik. Betreft de Etos pillen dan. Ik kom ook op dat forum en ja hoor… ik zit aan de Etos pillen. Randjes fietsen niet, tis goed, ga mezelf niet martelen :mrgreen:

van de Etos pillen is inmiddels inderdaad ook al bewezen dat ze je niet sneller zwanger maken :wink: (net al de veeeeele andere pillen)

Volgens het programma Kassa en de deskundige aldaar is het echt mooie verkoperij :wink:

Maar inderdaad het is maar net waar iemand in gelooft, en mocht je b.v net aan de pillen zijn en in eens ben je zwanger dan ja… geloven mensen meteen dat het wonderpillen zijn :wink:

@Madre wrote:

Is dit serieus??



Ik verbaas mij er echt over dat mensen dat randjesfietsen (belachelijke naam overigens) proberen :think:




Nou, als het zwanger worden niet vanzelf gaat dan denk ik dat je alle methoden wel uit wilt proberen :think:

Ik vind het op zich heel logisch dat je vanalles gaat proberen als het zwanger worden niet zomaar lukt. Ik heb ook wel teunisbloemolie genomen, omdat dat een positief effect zou hebben op je cyclus, extra vitaminen genomen, vieze druppels van het een of ander, na het klussen langer blijven liggen om zoveel mogelijk zaadjes binnen te houden, enz. Randjesfietsen hebben we niet gedaan en de Etos Wonderpillen ook niet gebruikt. Een vriendin van mij ging zelfs na het klussen in de handstand tegen de muur staan! :mrgreen: Maar die is zo gek als een deur en dat was natuurlijk niet serieus bedoeld.



Je kunt vanalles proberen als het een positief effect kan hebben. Maar je moet wel een beetje nuchter blijven en niet meteen iets als een wondermiddel gaan zien. Als er een wondermiddel bestond, was dat allang bekend en dan hadden ze de vruchtbaarheidsbehandelingen wel afgeschaft! :wink: