Randjesfietsen

Ik snap best dat als zwanger worden niet zo snel gaat je van alles gaat proberen maar dit vind ik wel echt te extreem.

ow geloof me Madre ik heb op mijn werk nog veeeeeeeeel extremere dingen meegemaakt / gehoord bij/van vrouwen die ook dol graag zwanger willen worden :wink:



(zelfs een vrouw die wurgsex had geprobeerd omdat ze daarvan had gehoord dat je dan een mega extreem hoogtepunt zou krijgen en daardoor het zaad veel verder zou komen dan normaal, dus eigenlijk randjefietsen op een andere methode. Deze vrouw is uiteindelijk in het ziekenhuis belant… :roll: )

@dragon wrote:

ow geloof me Madre ik heb op mijn werk nog veeeeeeeeel extremere dingen meegemaakt / gehoord bij/van vrouwen die ook dol graag zwanger willen worden :wink:



(zelfs een vrouw die wurgsex had geprobeerd omdat ze daarvan had gehoord dat je dan een mega extreem hoogtepunt zou krijgen en daardoor het zaad veel verder zou komen dan normaal, dus eigenlijk randjefietsen op een andere methode. Deze vrouw is uiteindelijk in het ziekenhuis belant… :roll: )




Dat meen je niet?! Jee zeg, dan gaan mensen wel heeel ver!

ow ja hoor en dit is zelfs niet het extreemste, mensen kunnen heeel erg vergaan in hun wens.

Vandaar dat een goede begeleiding van het ziekenhuis dan ook echt noodzakelijk is.

Overgins geldt het niet alleen voor mensen die al heel lang bezig zijn hoor.

Ook mensen die het nog maar een paar maanden proberen, kunnen al zo extreem bezig zijn.

(vaak hebben ze een verwijzing gekregen van de HA omdat die er gek van werd, als je maar vaak genoeg door dramt kom je er van zelf wel :roll: )

@dragon wrote:

ow geloof me Madre ik heb op mijn werk nog veeeeeeeeel extremere dingen meegemaakt / gehoord bij/van vrouwen die ook dol graag zwanger willen worden :wink:



(zelfs een vrouw die wurgsex had geprobeerd omdat ze daarvan had gehoord dat je dan een mega extreem hoogtepunt zou krijgen en daardoor het zaad veel verder zou komen dan normaal, dus eigenlijk randjefietsen op een andere methode. Deze vrouw is uiteindelijk in het ziekenhuis belant… :roll: )


:shock:

Neeeee, hahaha… Hoe ver ga je!



Ik heb er wel van gehoord, randjesfietsen… Maar ik kom al met moeite klaar, dus laat staan dat ik mezelf ga kwellen en het 10 keer uitstel! Het is al heftig genoeg als ik wel kom :wink:

Die term had ik ook nog nooit gehoord. Heb wel heel lang geleden tijdens de biologieles het filmpje van Discovery een keer gezien. Echt bizar was dat… hadden ze vanbinnen gefilmt tijdens het klussen. Dus je zag de man bewegen en uiteindelijk de bewegingen van de baarmoedermond. Die ‘hapte’ echt het kwakje op.

getverderrie Naatje… dr zijn dingen die ik écht niet wil weten… :sick:



Laat mij maar lekker in de waan van ‘het wonder van het leven’, hihi! :mrgreen:

Het was idd ook wel een beetje vies… we hebben er wel erg om gelachen, stelletje pubers dat we toen nog waren. :stuck_out_tongue:

@Naatje wrote:

Die term had ik ook nog nooit gehoord. Heb wel heel lang geleden tijdens de biologieles het filmpje van Discovery een keer gezien. Echt bizar was dat… hadden ze vanbinnen gefilmt tijdens het klussen. Dus je zag de man bewegen en uiteindelijk de bewegingen van de baarmoedermond. Die ‘hapte’ echt het kwakje op.




echt joh?! Hahaha, vind het wel interessant eigenlijk :slight_smile:

Ik heb net even gezocht, maar kon het helaas niet vinden op YouTube…

Ah jammer!

Whahahaha moet je deze zien!

@vliegje wrote:

Whahahaha moet je deze zien!

http://www.youtube.com/watch?v=09kLIsNfaO8




Wahahahahha! Die is echt te leuk! Wij hadden dat nummer op onze bruiloft… liet het net aan hub zien… die lag ook helemaal dubbel! Hij weet nu dus wat hem te doen staat! :smiley:

Hahahaha!



Was op zoek naar dat filmpje, maar geen idee hoe ik moet zoeken op z’n engels zeg maar haha.

Ik wist het ook niet echt. Had wel al gevonden dat het de ‘Sperm suck-up theory’ heet. Het gaat dus blijkbaar om een theorie… niet een bewezen feit. :lol:

hahaha ga ik ff op verder zoeken, wie weet wat we nog meer tegenkomen :slight_smile:

hahaha dat filmpje :mrgreen: :mrgreen:



Wat gaan sommige mensen ver zeg :shock:

En over dat randje… ik denk niet dat ik dat zou kunnen hoor :shock:

Ik ken het.

Nooit geprobeerd maar wel van gehoord.



Ik kan het echt geen 10 keer tegenhouden :eh: :shock: :oops:

Nee ik ook niet! Ben al blij als het eindelijk zover is… zo makkelijk gaat dat niet bij mij… en om dan te stoppen?? Dacht het niet! :smiley: