en het is weer rabarber-seizoen :dance: :dance:
Jahaa! Ik zat er ook al weer aan te denken! :drool: :thumbup:
Ga er deze week ook weer eens 1 maken
Ik was ook nieuwsgierig.
Maar hier bij zowel de Jumbo als de AH geen rabarber kunnen vinden.
maar op de markt al wel, zag ze vorige week ook al liggen :drool:
Aantal dagen terug er 1 gemaakt, en hier hadden ze wel rabarber bij de AH. Medewerkster vertelde wel dat ze nog erg jong waren en daardoor wat slappig… Maja taart was heerlijk :drool:
Ik ga er morgen ook weer voor. De rabarber ligt al klaar!
hier ook alweer de eerste taart achter de kiezen :drool:
Weet iemand als je de helft van het recept doet voor een klein taartje hoe het dan zit met de oventijd?
Die van mij is gewoon mislukt :shock: Dikke klonten, helemaal niet luchtig en ontzettend zuur…jakkes
En dat terwijl we er zo’n zin in hadden, want vorig jaar hebben we ervan gesmuld…
Op naar een nieuwe poging
Zag gisteren Rabarber bij de AH liggen, vandaag meteen een lijstje gemaakt en vanmiddag lekker een taart maken :drool:
Ik heb die onlangs ook gemaakt! Was super! Schoonouders vonden hem ook heerlijk, Sean vond hem te zuur en ml? Die hing de boer uit! :snooty: Dus alles was voor mij!
Ik heb pas het recept ook weer opgevist en ook doorgegeven aan een fanatiek bakkende neef van mij!
Deze moet ik ook eens proberen, we hebben best wat rabarber in de tuin.
En de 1ste rabarbertaart staat weer in de oven :drool:
Echt? Jij ben snel zeg :mrgreen:
De rabarber in de tuin moet nog wel een tijdje…ben benieuwd of ik zo lang kan wachten
Haha! Ik zat er laatst aan te denken! Heerlijk! Van de week maar weer eens maken (Y)
Ik ga hem dit weekend maken van de rabarber uit de tuin! Ben benieuwd!
Hier zijn er al weer 2 opgegeten dit voorjaar…
He Femke jij ook nog hier :mrgreen: