Zo, hij staat in de oven! En het ruikt nu al lekker!
En, was hij ook lekker?! Wij gaan hem vandaag nog een keer maken :drool:
Hij is HEERLIJK! Hub en Mayra zijn een nieuwe portie rabarber halen! :mrgreen: Straks naar oma en naar de buuf de geleende springvorm terugbrengen en dan is deze al OP! :mrgreen:
Ik vind het ook lekker, maar manlief wil het niet eten… En aangezien AS het nog niet lekker vindt en Lev het ook niet vind ik het iets te onhandig klusje.
hij heeft reuma en zijn moeder heeft ooit gezegd dat rabarber iets met calcium afbreekt? Weet iemand dit?
Even voor je gegoogled, als ik t goed begrijp zit er zelfs calcium in :think:
Inhoudsstoffen
100 gram verse (rauwe) rabarber bevat gemiddeld 2 g koolhydraten, 0,5 g eiwit en 0,1 g vet. Verder aan mineralen 300 mg kalium, 40 mg calcium, 0,5 mg ijzer en aan vitaminen 0,05 mg B1, 0,02 mg B2 en 10 mg C. De energiewaarde van 100 g is 46 kJ.
hij was erg lekker! ik heb me erg vermaakt met hem samen met nano bereiden. Beetje jammer dat nano opeens een beetje de boer uithangt (en wat ie niet kent…), dus hij wilde er uiteindelijk helemaal niks van proeven, onder geen geding… :roll:
Gelukkig heb ik hem de afgelopen drie jaar behoorlijk wat aangeboden, dus ik heb er niet heel veel last van dat ie opeens zo op vertrouwd eten zit, maar hij heeft daardoor deze heerlijke rabarbertaart moeten missen…sufferd.
Thomas kwam thuis met rabarber (gekregen van zijn grote vriendin, onze lift en nog heel even buurtvrouw en mijn bijna naamgenoot) dus ga ook maar zo’n taart maken , kan ik direct een stuk cadeau doen aan haar als dank voor alles wat ze voor ons doet!!!
Denk dat als hub straks nog op tijd thuis is, ik ook ff snel naar de markt fiets 8) Ik wil dit ook maken!! Lijkt me heerlijk. Wij hadden vroegah ook altijd rabarber als toetje (volgens mij met joghurt samen :think: of niet…weet t niet meer)