Hoi allemaal
Na lange tijd niet hier te zijn geweest omdat ik probeerde het wat rust te geven(wat dus weer niet lukt :think: …
Heb ik een vraag
3 mei is mijn eerste dag van mijn laaste menstruatie geweest…
na berekening zou dan 31 mei de :evil: weer komen…aangezien ik wel een mooie cyclus heb. het wil wel eens een dag eerder komen ook wel eens een dag later…
fmaandag gewoon door getempt 1 dag nadat ik normaal mijn ongi weer zou krijgen … mijn temp toen was 36,5
(ik moet er even bij zeggen dat voor mijn eisprong mijn temp 36,3 is)
dus ik dacht maandag ok vandaag zullen de duivels wel doorbreken.
maar niks van dat alles.
Dinsdag ochten weer getempt en wat schept mijn verbazing toen was mijn temp (hetzelfde tijdstip als de ochtend er voor (6:00) 36,7 hij steeg dus…
nu vanmorgen weer getempt weer op hetzelfde tijdstip en nu 36,8
wie o wie snapt hier iets van :shock: :think: :think: :think: :roll:
Misschien een testje ertegenaan gooien? :think:
ja zat ik ook te denken maar durf het op 1 of andere manier nog niet… marieke jij weet denk ik nog wel waarom… omdat ik dus niet goed meer durf te geloven dat het op een spontane manier zal gaan gebeuren…
te veel al gehoopt.
En heb wel een raar gevoel in mijn buik… had ik zondag avond al wat steekjes… dat ik dacht ok…
maandag eigenlijk wat een opgeblazen gevoel
gisteren voelde ik me erg gejaagd… net of je heeeeel zenuwachtig voor iets bent maar niks bijzonders hebt…(nu zal dat ook van de koffie kunnen komen) maar goed
borsten (tepels ) doen nog wel zeer… maar voel me ook raar onder in mijn buik… arggggggggggg ik zeur :eh: :eh:
Ja ik weet waarom meis maar wonderen zijn de wereld nog niet uit
Wij gaan het ook weer proberen maar ik denk dat ik ook zo afwachtend zal zijn als ik een vermoeden zou hebben. Onbezorgd zal het niet meer zijn helaas.
:hug:
Ja ik heb niet alles mee gekregen heb her en der naar jou toe sterkte gelezen… ik wist nog dat je idd zwanger was… ga er dus idd van uit dat het mis is gegaan??
hoe ver was je zwanger meis??? dat gaat je idd niet in de koude kleren zitten …en is toch weer een klap die jullie te verwerken krijgen :hug:
hoop dat het bij jou ook weer snel op de rit is… en dat je weer op een positieve manier mag ervaren hoe mooi het kan zijn om zwanger te zijn.
en ja kan me helemaal voorstellen dat het niet zonder angst dan zal gaan
liefs An
Wij gingen voor de termijnecho, ik was toen 8+6 zwanger, alleen het hartje was een paar dagen daarvoor gestopt.
ppff dat is wel heftig hoor… dan moet je idd nog wachten totdat de miskraam op gang komt
Ik wens je heel veel sterkte hier mee…en hoop dat je het een plekkie kan gaan geven… al heeft dat zekers tijd nodig
:hug: :hug: :hug:
An ik heb medicatie van de gyn gekregen om de miskraam op te wekken.
Het kindje is toen thuis geboren zeg maar alleen bleek bij de nacontrole dat ik niet schoon was en heb ik vorige week dinsdag alsnog een curretage gehad.
Het gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten en dat plekje geven komt vanzelf wel :-*
Maar als ik jou was zou ik toch voorzichtig een testje doen denk ik :think:
jeetje hee dus toch nog een curretage ook dat moet wel heftig zijn maar weet je nu wel dat het allemaal schoon is… want anders daar misschien nog problemen mee…
ik wacht denk ik nog ff met een test … eigenwijs he :roll: mede omdat ik het niet goed durf… en kijken of ik me zo blijf voelen
ik heb last van momenteel:
pijnlijke borsten(tepels)
gejaagd gevoel(net alsof je heel zenuwachtig voor bent maar heb niks bijz.)
kan al dagen niet goed van de ontlasting af komen.
lichte hoofdpijn…
Heb net ff berekening gedaan over meedere maanden met mijn data’s van menstruatie… en die rekent over drie maanden dat ik een cyclus heb van 29 dagen maar goed dan had ik afgelopen maandag moeten gaan menstrueren…
ik hou jullie op de hoogte als meer van jullie dit gehad hebben of zoiets kennen qua temp… dan hoor ik jullie mening ook nog graag… ene ik ga jullie op de hoogte houden maar ga zelf nog niet te veel ergens van uit.
Annekep…ik heb ook heel lang getempt. En ik weet dat het zo is dat je temp verder stijgt als je zwanger bent. Ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mij was het ook echt zo.
Succes met wachten
Nienke
Om het zeker te weten zou ik toch ff testen :mrgreen:
En ik duim voor je dat je nu zwanger bent
ik duim ook voor je. ben heel benieuwd!
dank jullie wel voor jullie lieve reacties
Hier nog alles het zelfde… heb weer zo opgejaagd gevoel net of mijn hart in de keel klopt… :think:
Nog steeds zere borsten… kan mega moeilijk van de ontlasting af komen.
en nog geen menstruatie te bespeuren
vanmiddag kakte ik giga in moest er tegen vechten om niet in slaap te vallen… toch vanavond maar ff half uurtje geslapen op de bank… ene kant wil ik wel testen andere kant durf ik het niet goed en wil ik nog afwachten :wall: :wall:
morgenvroeg ga ik eerst weer tempen… als ie dan wel weer giga gezakt is weet ik genoeg zo niet dan ga ik morgen een test halen
liefs An
@nienke2 wrote:
Annekep…ik heb ook heel lang getempt. En ik weet dat het zo is dat je temp verder stijgt als je zwanger bent. Ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mij was het ook echt zo.
Succes met wachten
Nienke
Ja ik heb ook een hele tijd getempt en bij mij steeg hij ook steeds nóg een keer bij zwangerschap. Na zo’n 2e stijging testte ik na een week positief…! Succes!
goedemorgen allemaal…
Hier nog alles het zelfde… vanmorgen een temp van 36,8 dus niet gezakt dus ga ik vandaag maar een test halen… en eventueel morgen die doen. als ik dat durf.
ik heb geloof ik wel 10x naar gerekend of ik niet een week te vroeg was met denken dat ik al moest gaan menstrueren… maar het klopt als een bus :think: :think:
hou wel een raar gevoel onder in mijn buik… net of elk moment de :evil: kunnen komen…
maar goed we blijven een klein beetje
spannend meid :hug: ik hoop stiekum met je mee!
Oh Anneke wat spannend meid, het klinkt eerlijk gezegd wel veelbelovend
ik leees dit nu pas
ow meis wat spannent maak je het, tuurlijk ken ik je nog maar wauw wat goed als die test posi zal zijn en het goed gaat. succes voor mogen toytoytoy ik houd het hiet weeerr in de gaten :dance:
marieke… ow meis wat erg dat je zw.schap mis gelopen is zeg, ik weet hoe naar een mislukte zwangerschap voelt en om na gecureteerd te worden ook helaas… vreselijk.
Hoe voel jij je nu ?
Wat ontzettend lief en knap van je dat je anneke nu support geeft,
:hug: van jou en heel veel liefs en sterkte.
Ook wil ik je succes wensen voor de komende tijd, ik las dat jullie er door gaan , met de kinderwens ik hoop dat dit in vervulling gaat.
BVeterschap ook voor het herstel van je lichaam rustig aan doen goed opknappen dan creeer je een goed plekje , :-*
Nou die tempstijging klinkt goed hoor. Lijkt mij dat je gewoon hartstikke zwanger bent. Hopelijk bevestigd de test dit straks.
Bianca wat ontzettend lief van je, dankjewel :-
Ik neem zeker mijn tijd, ene dag gaat het beter dan de andere dag.
We hebben het in de tuin begraven, doet me op de een of andere manier toch goed als ik daar elke dag even naar kan kijken, dat plekje.
Nogmaals, dankjewel meis :-