hey marieke wat fijn te lezen dat je het op een plekje hebt kunnen begraven, mijn ex en ik hebben dat destijd ook kunnen doen ( bij het urngrafje van mijnmoeder op de begraafplaats)
Anneke kmaakt het gewoon spannend voor haar en ons ,
we wachten mee af en
Heey lieve meiden hier
wat en super lieve reacties… nog niks bekend… dus nu nog steeds geen nieuws is goed nieuws… vanmorgen gewerkt… voordat ik naar mijn werk ging beroerd als wat… maar goed …
verder dezelfde symptomen nog alleen wat meer last van mijn buik kramperig gevoel… rechts wat meer steekjes en in mijn zij
wat me wel extreem opvalt is normaal als ik ongi moet worden zit ik onder de puisten…
nu heb ik er geen 1… :think:
vanmiddag maar test kopen en hopen dat ik hem morgen durf te doen… en kan doen ga eerst tempen als mijn temp wel gezakt is ga ik hem niet doen… is ie nog hetzelfde dan ga ik de test daarna doen… als ik durf he
trouwens wat leuk bianca dat je nog weet wie ik ben das al heeel lang geleden … buiten dat ik een paar maand terug hier ook nog weer op zat maar ken jou ook nog van jaren terug toen zat jij hier ook al op toch??
Ja maar Anneke, dat durf jij wel hoor
:think: :silenced: :silenced: :wall:
:-* :mrgreen:
kon het niet laten :wall: :wall: :wall: maar net getest en deze gaf negatief aan… :shifty: :shifty:
Ach nee toch :hug: :hug:
owwwww nee irritatn zeg overmorgen nogmaals testen eg vervelend als onig uitblijft en test nega is succes meis ik blijf even door hopen
enneuh toen je voor poosje trug online kwam hebben we ook even "gekletst"vergheet je niet hahah blijft wel hangen :thumbup:
misschien te vroeg getest?? hoop het voor je dat je snel een positieve test in je handen mag houden
hoi hoi
alles nog het zelfde met vlagen nog goed misselijk… steekjes zijn wat over… we wachten het af… misschien idd wat te vroeg getest toen ik 11 jaar geleden zwanger was van mijn jongste teste ik ook erg laat positief maar goed ander kant hou ik er ook rekening mee dat ik ook deze keer de :evil: ga verwelkomen… anders test ik pas in het weekend of na het weekend pas weer hou jullie op de hoogte en ik blijf gewoon tempen
ow erg vervelend he ,
komende dagen zul je je vol spanning doen voelen ,
:hug: sterkte
ja idd erg vervelend… maar goed al eens eerder gehad niet zo lang trouwens maar goed
ene kant zegt me dat ik vandaag of morgen toch gewoon ongi ga worden … had het idee dat het slijm(sorry niet zo smakelijk) wat verkleurde in heeeeeeee licht roze maar ja… dan moet je wel heeeeeeeeel goed kijken…
verder is het ene keer doorzichtig andere keer wat cremerig… kan er zo weinig over zeggen verder… al hoe wel ik denk dat ik vandaag nog niet ongi ga worden meestal laat de temp van s morgens mij niet in de steek als ie nog zo hoog is word ik vaak niet ongi dan moet ie eerst wel lager zijn… gezakt naar bv 36,5 of lager dan weet ik genoeg dat was maandag ook het geval maar ja dinsdag was ie weer 36,8
dus wachten wachten wachten :shifty: :roll:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Helaas de :evil: :evil: zijn gearriveerd
:hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Vind het echt zo rot voor je
:hug:
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes…
ik ga nog gewoon een paar maand door met tempen… daarna weer naar de huisarts en dan willen we doorgestuurd worden… dan zijn wij het een jaar aan het proberen… dan heb ik ook een templijst van een half jaar dus… kan de arts dat niet meer vragen en kunnen ze gelijk verder.
ps ik blijf wel meelezen met jullie
Liefs An :-*
ow bah bah, wat ontzettend balen :hug: :hug: :hug: sterkte
jammer zeg , wat een ellende , had het wel gehoopt voor je hoor
succes de komedne periode meis , :-* bianca