FIEP!!!
Ga eens heeeeel gauw googlen op Quinny ZAPP Xtra 2011
:dance: Ligstand it is!!! :dance:
Hier gaat ie m worden!
@Affie wrote:
FIEP!!!
Hier gaat ie m worden!
Hij is wel een stukkie duurder, maar wauw, eindelijk eentje met een ligstand :thumbup: (en krijg je gelukkig wel het boodschappenmandje er direct gewoon bij :lol:)
ohhhh die wil ikke ook !!!
ga hem eens aan mijn man laten zien
tygo gaat niet zo vaak meer in de buggy maar als hij weigerd te slapen dan ga ik altijd met hem wandelen net zolang hij in slaap kukeld
dit is echt ideaaaaal
en voor de 2de kan de maxicosi er gewoon ook weer op vond dat altijd zo handig … bij mij hing de cosi temet op de grond als ik hem tilde… ben ook maar 1.58 m :mrgreen:
maar dan word het ook top zwaar op een gegeven moment
@Affie wrote:
FIEP!!!
Hier gaat ie m worden!
ja maar ja maar ja maar, wel g*&^^%, ik heb nét een quinny zapp aangeschaft…
(voor een prachtprijsje overigens, maar toch baal ik nu wel bijna…)
edit: zie wel dat ie er ingepakt wel een stukje minder compact uit ziet als de gewone.

Bij de normale zit die behuizing er toch niet zo raar omheen als ie ingeklapt is? :think:
Naja, verder ziet ie er echt heel erg top uit moet ik zeggen, dat ze dat nou niet een maand geleden (of een week :mrgreen: ) op de markt hebben gebracht

(ga um denk ik toch even in het echt checken ergens en dan kan ik de mijne altijd wel weer doorverkopen als ie echt zo tof blijkt)
Ik zou het gewoon bij de “oude zapp” houden als ik jou was (ivm zo klein mogelijk opvouwen). Je mc kan er best een tijdje op en ook al mag je de mc niet meer in de auto gebruiken ivm veiligheid als de bovenkant van het hoofdje tot het randje komt, kun je op de zapp natuurlijk wel ietsjes smokkelen (weet niet hoe hard je loopt natuurlijk ) en de baby daar iets langer in laten zitten.
Onze dochter is vanaf de mc gewoon meteen in het zitgedeelte gaan zitten, als het nog een beetje wiebelig zit kun je er altijd iets van een stoelverkleinen (van hema/ikea/etc) in doen en dan zit het weer wat beter. Mijn dochter is inmiddels 21 maanden en zit nog het liefst lekker onderuit gezakt in de zapp. Had voor de zomervakantie een andere buggy gekocht die wel plat kon (en een goedkopere zodat vliegtuig beschadigingen me niet zo erg aan het hart zou gaan) maar mevrouw wilde echt niet plat liggen hoor, die wilde niks missen. En ik zie regelmatig kindjes slapend hangen in de zapp.
Fiep, je kunt de kantelende zitting ook los aanschaffen! Kost wel weer 95 euro, maar dan heb je toch de ligstand! En ingeklapt is ie met zitting en al wel groter, maar de zitting haal je er zo af en kun je dan ergens anders opbergen.
oow echt??
Dat zou wel erg super zijn, maar alleen jammer dat mijn huidige Zapp nog eigenlijk prima is 8)
edit: ik zie dat je m ook los kan bestellen. Dat is dan weer goed nieuws voor volgend jaar 8)
o dat is zeker goed nieuws waar heb je dat gezien?
Bij babysupersale met het bekende ervoor en erachter!
oja ik zie het … dat is nog wel te doen leek me zo zonde anders
al gebruik ik hem nu al 2 jaar intensief hoor maar vind het een fijne kar vandaar
ik heb um vandaag even in het echt bekeken, en ben toch niet heul enthousiast, eigenlijk :think: ik weet niet wat het is, maar het zag er vooral eigenlijk gewoon niet zo comfi uit, die hele ligstand. Dat hele ding wordt natuurlijk gekanteld, dus ook die ‘knik’ bij de voeten gaat dan de lucht in…
Naja, ik laat het iig nog even liggen, zolang kind2 in cosi past, heb ik um toch niet nodig, en daarna ga ik wel eens met kind2 uitproberen hoe dat nou ligt.
@fiep klophout wrote:
ik heb um vandaag even in het echt bekeken, en ben toch niet heul enthousiast, eigenlijk :think: ik weet niet wat het is, maar het zag er vooral eigenlijk gewoon niet zo comfi uit, die hele ligstand. Dat hele ding wordt natuurlijk gekanteld, dus ook die ‘knik’ bij de voeten gaat dan de lucht in…
Naja, ik laat het iig nog even liggen, zolang kind2 in cosi past, heb ik um toch niet nodig, en daarna ga ik wel eens met kind2 uitproberen hoe dat nou ligt.
oh beetje hetzelfde als bij de bugaboo dus?
Dat vind ik er namelijk ook altijd nogal oncomfortabel uitzien voor zo’n uk.