Pyama's van prenatal

Ik heb een dillema met de prenatal pyama’s. Ze maken ze zo ontzettend leuk, met leuke afbeeldingen of teksten, maar na 2 keer wassen zijn ze bij mij altijd totaal uit verband, ze zijn véél te breed en een stuk korter dan toen ik ze kocht. Of dat lijkt zo omdat ze zo breed worden :think:

Ben ik de enige of zijn er meer mensen met deze ervaring. Ik neem mezelf elke keer voor om alleen nog pyama’s van de hema te kopen want die blijven super mooi en prima in model, maar ze hebben bij de prenatal dan weer van die ontzettend leuke dat ik weer overstag ga :roll:

Mijn man en ik hebben overigens beide een zwak voor pyama’s dus de kids hebben hier nooit te weinig :angel:

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, misschien als meer mensen dit ‘probleem’ hebben prenatal toch er eens serieus naar kan kijken :think:

hier zelfde verhaal hoor… onze jongste heeft nu 2 pyjama’s die nog van de oudste zijn geweest (+ nog een stapel nieuwere hoor :wink: ) en dat is 1 van de hema en 1 van de v&d.

Had bij de oudste echt een aantal van de prenatal, maar daar was idd geen model meer in te bekennen. Zo jammer, want ze zijn idd leuk qua plaatje/ tekst vaak.

Maar wat jij zegt… veels te kort en te breed na een keer of wat wassen…

Hier ook hetzelfde probleem, vandaar dat ik ook alleen nog maar pyjama’s bij de hema koop. Dan weet ik tenminste wat ik er aan heb.

hier ok dat probleem.

ze heeft nu een payama aan van de prenatal, waar ze in de breeddte onderhand wel 2 keer in gaat passen nu. zo uitgelebberd is die geworden.

vind zeeman pyamas zelfs nog van betere kwaliteit als van de pernatal

Mmm, het lijkt dus niet aan mijn waskunsten te liggen. :wink:

Wil iedereen die hier ook problemen mee heeft het hier even melden, dan stuur ik dit draadje door naar de prenatal, mijn man werkt daar dus wie weet :wink:

Ja! Zelfde ervaring! Daarom koop ik alleen nog Hema pyjama’s voor mijn meiden! Dan gaan ze tenminste twee kinderen mee, en niet slechts twee wasbeurten!

Hier ook dat probleem hoor. De nachtjaponnen zijn ook erg breed. De mouwen zijn dan al te kort, maar in de wijdte kunnen ze 'm over 4 jaar nog aan :slight_smile: Sowieso zijn de mouwen ook altijd te wijd, niet in verhouding zeg maar.

Ik heb 1 gewone pyama van Prenatal en die is idd heel breed geworden (alleen het truitje) en 1 flanellen pyama en die is nog prima (is al van vorig jaar).

Hier nog zo iemand met hetzelfde probleem. Alleen heb toen bijna alle pyama’s in 1x gekocht bij prenetal :? Dat doen we ook nooit meer :wink: Maar de maten kloppen na een paar wasbeurten ook niet. R. zit nu in maat 68 en past 1 pyama nog van 62 en de anderen van 68 zijn al veelste klein.

Geen ervaring mee, heb alleen 1 van de hema die heeft Roan nu al een dikke maand aan en die blijft mooi… Dus wij houden het lekker op Hema en aan jullie ervaringen te horen gaan we niet over naar de prenatal. :mrgreen:

Dat was jaren terug ook al zo ja… Babypyama’s bleven toen wel goed, maar ik had er later nog eens in mt 98 oid nog gekocht en die weren idd heel raar qua model.

vind ze ook niets, hier van de h&m, die hele pakken :thumbup: .

Ow en had bij hans en textiel 3 pyama’s meegenomen van mini mouse, en die blijven ook heel erg goed…

ook hier dat probleem gehad met pyama’s van de prenatal. Wij kopen dus alleen nog maar bij de hema/v&d

Hier alleen van H&M en HEMA, gelukkig maar als ik zo lees.

Vind ze bij Prenatal altijd enorm leuk inderdaad, maar dus gelukkig nooit gekocht haha.

Is wel enorm vervelend zeg!

Wij hadden ook die ervaring. Van leuke pyama´s werden het hobbezakken. :?

Hema en vooral V&D blijven idd veel mooier.

hier een flanellen van prenatal, die blijft heel mooi!

Daniël heeft een katoenen pyjama van de prenatal, met hetzelfde probleem.

Ik koop ze daar dus ook niet meer, wel jammer, want ze zijn wel erg leuk daar!

Een pyama van Prenatal daar begin ik niet aan, een pyama hoeft van mij niet zo duur te zijn…en de kwaliteit is dus ook niet eens goed lees ik nu.

ik had afgelopen zomer een shortama… of hoe heten die dingenv an de prenatal, die bleef en is nog steeds erg mooi. Soms bij warm weer ging die wel twee keer per week i nde was!

Misschien de eerste keer koud wassen ?