Pyama's van prenatal

ik heb hetzelfde ook met truitjes van de prenatal.

het eerste pakje van mijn zoon is compleet verziekt :frowning: het truitje werd ineens superbreed en erg kort.

Huh… Wat vreemd dit… :think:

Ik heb ook heel veel kleding van de prenatal, dus hoop dat iemand met een wasoplossing komt… :pray:

de pakjes van nijntje hebben het ook

ik vind de kleding het niet hebben. wij hadden bij sophie veel kleding van prenatal, en die heeft nu mijn nichtje ook aangehad, en zijn nog steeds goed.

vind het echt alleen de pyamas

@knollie1 wrote:

de pakjes van nijntje hebben het ook




zijn eerste pakje was ook van nijntje :frowning: zo jammer!



de broekjes die ik bij prenatal koop blijven wel mooi, maar de truitjes gaan na een paar wasbeurten vervormen :thumbdown:

Buiten de pyjama’s heb ik dit probleem nooit. Ze dragen toch al vanaf maat 44 prénatalkleertjes…

ikwel met eenenkel shirtje, maar juul heft een shortama gehad van de prenatal, die met de uil erop. Ze heeft hem heel de zomer aangehad, ik waste hem wel meerdere keren per week ook op 60 graden en hij is nog steeds mooi! ook neit wijd oid! ze i een heel tenger meisje en hij zit nog steeds prima! dus hoop ik dat ze hem volgend jaar ook nog aankan.

@Zeemeermin wrote:

De flanellen pyjama’s van de prenatal doen het hier goed. Blijven mooi van vorm en mooi van kleur. Maar de katoenen variant raken enorm uit model na het wassen. Heel jammer, want ze zijn niet goedkoop!


Dat heb ik hier dus ook. Flanellen pyjama’s blijven wel goed, maar de katoenen worden heel breed en kort…

Hier hetzelfde!



Heb één keer 2 pyamaatjes voor ons ventje gekocht, ze waren zooooo leuk :inlove: en wel gelukkig tijdens de uitverkoop :wink:



Maar het zijn idd hobbezakken. Die broek is net zo’n housebroek van vroeger :lol:



Wel jammer.

Verder pyama’s van de Hema, Ter Stal (ofzoiets) en zelfs eentje van de Aldi, die is ook erg schattig :smiley: En die blijven mooi in model.



Groetjes, Marieke

Ik heb het dus niet met de pyama’s maar wel met de gewone shirtjes, koop dus nog wel prenatal pyama’s maar absoluut geen shirtjes meer. Heb een lang smal kind en na 1x wassen zijn die shirtjes veeeeeeeeel te breed.

hier ook een pyama die veelste breed is geworden

raar hoor dat alle pyama’s van hun dat hebben



ik koop tegenwoordig pyama’s bij de wibra

die blijven wel mooi en ook nog een leuke prijs

De flanellen pyjama’s van de prenatal doen het hier goed. Blijven mooi van vorm en mooi van kleur. Maar de katoenen variant raken enorm uit model na het wassen. Heel jammer, want ze zijn niet goedkoop!



Koop ze nu meestal bij de Hema :thumbup: !!