Ik zag maandag According to Jim waarin vrouwlief zwanger was en bol stond van de hormonen. Zij eiste een ‘pushpresent’ van haar man. (bevallingscadeau) en noemde het iets van deze tijd en ik vroeg me af, is dat ook zo? Hebben jullie iets van jullie partner gehad na de bevalling?
Nee en ik heb het ook niet gemist. Ik hoef geen cadeau om het zware werk te laten belonen. Ik heb zo mijn trots
Maar ik vond het wel fantastisch dat mijn man zo trots was op me en zo amazed hoe de bevalling ging. Dat is me veel meer waard en ach, eigenlijk he, een bevalling gaat helemaal vanzelf, je kunt het niet tegenhouden
Iedereen kan het!
Behalve de man, dat is dan wel weer zo
uhm,
een kopje thee
een paar armen om me heen.
ontbijt op bed
en veel lieve woorden.
ja, meer dan genoeg!
vind een cadeau echt waanzin… je hebt je kind toch??
Een grote bos rode rozen met een kaartje ‘voor de liefste mama’
Heeft bij mij een middagje huilen veroorzaakt. :mrgreen:
ehmm kado van je man omdat je bevalt mmm neeuuuhh
ja t grootste kado ligt in dat wiegje naast je bed toch!!!
ik heb wel een cadequtje gekregen: een goud kettinkje met eenhangertje en daar sophie haar naam en geboortedatum in.
omdat hij vond dat ik het verdient haad na 9 erg zware maanden zwangerschap.
En idd: het mooiste geschenk was ons meisje, maar ik vond het wel weer erg lief dat hij iets wilde geven en zoiets moois bedacht had
@knipoogje1983 wrote:
ik heb wel een cadequtje gekregen: een goud kettinkje met eenhangertje en daar sophie haar naam en geboortedatum in.
omdat hij vond dat ik het verdient haad na 9 erg zware maanden zwangerschap.
En idd: het mooiste geschenk was ons meisje, maar ik vond het wel weer erg lief dat hij iets wilde geven en zoiets moois bedacht had
heb ik ook gehad bj lars een ketting met hanger en bij amy een hangertje
kinderkopje voor aan mn armband heel lief :inlove:
even als toevoeging… als je iets krijgt, omdat je man iets leuks bedacht heeft… lijkt me dat inderdaad ontroerend/leuk/attent,
maar om het te verwachten, te eisen, omdat het er bij zou horen… echt waanzin
Ik heb na de geboorte van onze meid een gouden ring van mijn man gekregen. Niet alleen als bevallingscadeautje, maar meer als blijk van waardering na alle jaren van verdriet en behandelingen. Ik draag hem altijd en voor ons heeft die ring een speciale betekenis.
dat ben ik met je eens fietje! hier was het dan ook een spontane actie van hem (en die zijn er niet zo vaak!)
Ik had daar helemaal niet aan gedacht
en vind sowieso dat zoiets uit het hart moet komen en niet verplicht moet zijn.
Maar mannetje kwam thuis na dat hij ly.ann had aangegeven.
met een grote bos met rozen, en het mijn eerste 5 jaar boekje voor mama.
en een leuk setje kleertjes voor ly.ann.
Oh, begrijp me niet verkeerd, het was maar een comedy en dat zij iets eiste was natuurlijk in de sfeer van de comedy (zo had ze ook extreme last van zwangerschapsgeheugenverlies en kon manlief haar wijsmaken dat hij, i.p.v. de kelder om te bouwen tot kinderkamer, de kelder van haar om mocht bouwen tot mediaspektakelruimte voor hemzelf, incl. rodeostier. Dus graag eis met een korrel zout nemen. Het ging mij er meer om te kijken of het een gebruik is geworden of partners iets geven na een bevalling.
Ik heb mijn man een bedelarmbandje gekregen met een hangertje van een jongen met Lucas zijn naam geboortedatum er ingegraveerd na de bevallingen van pepijn & Merlijn heb ik van hun ook een hangertje gehad :inlove:
bij thomas heb ik een gouden ketting gekregen met een medalion waar een plukje haar in kon…
en bij de geboorte van floris kreeg ik 2 bedels voor aan mijn pandora armband…een van thomas (een jongentje) en een kinderwagen voor floris )als bedel.
Ik heb ook werpgoud gekregen :lol: , van allebei de kinderen een kinderkopje met hun naam erop. Mijn schoonmoeder kreeg van mijn schoonvader een ring op de dag dat hubbie werd geboren, bij hen in de familie is het echt traditie.
ik heb ook dingetjes gekregen van mijn man, weet allene niet meer wat :oops:
Haha de term werpgoud :lol: Hier ook hoor ik heb 3 gouden kinderen aan mijn armband hangen :mrgreen:
Ik ben dan met een keizersnee bevallen, maar het mooiste cadeau vond ik de tranen in Peter zijn ogen toen hij Stan vast had… Dat moment blijft je voor altijd bij…
Ik kreeg een horloge en A heeft laten vallen dat ik na deze bevalling een ring krijg waarin je Amora bedels kunt schroeven…
een bosje bloemen toen ik na 5 dgn uit het ziekenhuis kwam.
met de tekst: voor mama en nu zijn we gezellig met ons 3en.