Hier niks. Nog geen bloemen… :?
Mijn man vond dat ik een prachtig kind van hem had gekregen, dat was toch genoeg?
Tja, ik moet zeggen dat ik het wel raar vond. Mijn zussen kregen allemaal wat, mijn moeder werd in de watten gelegd. Ik ben dat dus zooo anders gewend, maar te trots om erom te vragen.
Mijn familie was er zelfs boos om en compenseerde het met bloemen, fruit, lekkere geurtjes, kraammanden… :lol: :lol: :lol:
Maar het blijft, heel eerlijk gezegd, toch een pijnlijk plekje bij mij. een kado hoeft echt niet, maar een bloemetje of een lief woord was wel fijn geweest.
Mijn man is anders naar vrouwen gaan kijken :mrgreen: :lol:
Hij was super trots op mij … vooral na Vera* bevallen terwijl je weet dat je kindje niet meer leeft, is erg moeilijk
Toen ik uit het zkh kwam een enorme bos narcissen op mijn nachtkastje, waar ik dol op ben, zeer onverwachts, en niks voor hem. Daarom vond ik dat onwijs lief
@victoria wrote:
Mijn man is anders naar vrouwen gaan kijken :mrgreen: :lol:
Hij was super trots op mij … vooral na Vera*bevallen terwijl je weet dat je kindje niet meer leeft, is erg moeilijk
![]()
![]()
:hug:
Erg moeilijk??? Dat lijkt me nog zwak uitgedrukt hoor. Lood- en loodzwaar lijkt me dat. Inderdaad zoveel respect daarvoor.
Hier ook werpgoud, alleen heeft dat bij beide kids even geduurd.
Hij vroeg wel : Nou, krachtpatser, wil je koffie of thee? :inlove: Zo lomp en zooo mijn mannetje. :inlove:
@Dune wrote:
Hier ook werpgoud, alleen heeft dat bij beide kids even geduurd.
Hij vroeg wel : Nou, krachtpatser, wil je koffie of thee? :inlove: Zo lomp en zooo mijn mannetje. :inlove:
Die van mij had de volgende ochtend wel stokbrood met filet american … daar ben ik zó gek op :drool:
Maar krachtpatser :lol: :lol: :lol:
@gerenkim wrote:
@knipoogje1983 wrote:ik heb wel een cadequtje gekregen: een goud kettinkje met eenhangertje en daar sophie haar naam en geboortedatum in.
omdat hij vond dat ik het verdient haad na 9 erg zware maanden zwangerschap.
En idd: het mooiste geschenk was ons meisje, maar ik vond het wel weer erg lief dat hij iets wilde geven en zoiets moois bedacht had
heb ik ook gehad bj lars een ketting met hanger en bij amy een hangertje
kinderkopje voor aan mn armband heel lief :inlove:
Ik ben bij mijn zoon 9 maanden ziek geweest en 3 mnd ziekenhuis opname, en toen heb ik ene mooieketting gekregen met zeer mooie hanger :inlove: Na Daphne haar geboorte ook iets wat voor mij en Daphne staat :inlove: Was niet nodig maar toch erg lief :inlove:
Ik kreeg een armbandje met een kinderkopje met Daniëls naam er op, was echt een verrassing :inlove:
nano’s vader heeft voor zichzelf een bankstel gekocht om de geboorte te vieren en voor nano een koe :mrgreen: en voor mamski niks…