Prietpraat

lola zegt goeie moggel.

dit heeft ze 1 maal op de radio gehoord 8)

lola waar is papa;

papa biertje drinken :oops:

Amélie wil altijd zelf de luier in de prullenbak gooien. Ze zag er nog eentje in de douche liggen dus ze zegt: Amélie in bak gooien, ik zeg: ja hoor gooi maar in de prullenbak, zegt zei: Amélie in lullenbak gooien :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Pumba wrote:

Amélie wil altijd zelf de luier in de prullenbak gooien. Ze zag er nog eentje in de douche liggen dus ze zegt: Amélie in bak gooien, ik zeg: ja hoor gooi maar in de prullenbak, zegt zei: Amélie in lullenbak gooien :mrgreen:

:lol: :thumbup:

lola draait alles om

ballenvoeten

schoenhand

bakprullen

wagenvracht

tuindieren

etc

He wat apart dat ze alles omdraait. Wel dat ze letters omdraaien, maar niet delen van woorden. Amélie zegt bijv. zumiek i.p.v. muziek.

Gisteren waren we bij mijn schoonouders in de winkel en tijdens het praten reageerde mijn schoonmoeder ergens op en zei: ik wist het! In de auto zat Amélie steeds om oma te roepen en te huilen en toen ik zei: oma komt morgen bij jou, zei zij: ik wist het! :lol: Puur toeval waarschijnlijk, maar wel grappig :mrgreen:

Leuk topic zeg! :mrgreen: :mrgreen:

Allereerst een paar woordjes die Kimberly zegt:

this = vis

paaaapaaaa= papa :inlove:

mama

dada= dag dag

en nog meer van dit soort woordjes.

De letter -V- wordt dus vervangen voor -th- ( engelse uitspraak).

Eergisteren sprak ze plotseling de letter V wel uit:

We aten tomatensoep bij mijn schoonouders. Het was een ander merk danwij zelf altijd hebben, de balletjes waren net stuiterballen.

Dus ik zeg enthousiast tegen Kimberly:" hammmm, lekkerrrrr!"

Zegt Kimberly ineens: “VIES!” :o :mrgreen:

Dus mijn man zegt: “nee hoor, lekker, jammie!”

Zegt Kimberly daarop:" BAH!"

:lol:

Zo waren we laatst wezen wandelen met een familiedag en dacht laat ik Yara eens vragen of ze niet eens moet plassen??

Yara ja ik moet wel,waar is de wc??

Ik zo van nee hier in het bos is geen wc,maar als je echt nodog moet dan mag je hier wel even achter een boompje van mamma.

Zegt Yara.

Maar mamma IK BEN TOCH GEEN HONDJE.

Ze heeft het de hele tijd opgehouden tot we bij een wc waren

Nadat mama hem had verteld dat hij in de box moet als hij met zijn brood gooit zegt hij: mama in box gooien :shock: :inlove:

@schoen wrote:

Zo waren we laatst wezen wandelen met een familiedag en dacht laat ik Yara eens vragen of ze niet eens moet plassen??

Yara ja ik moet wel,waar is de wc??

Ik zo van nee hier in het bos is geen wc,maar als je echt nodog moet dan mag je hier wel even achter een boompje van mamma.

Zegt Yara.

Maar mamma IK BEN TOCH GEEN HONDJE.

Ze heeft het de hele tijd opgehouden tot we bij een wc waren

Haha, geweldig :inlove:

En het dan ook nog ophouden, karakter hoor! :thumbup:

Afgelopen weekend moest ik naar de gynaecoloog en daar in de wachtkamer zag Emma ineens een tijdschrift met een donkere meneer op de cover. Emma loopt er naar toe, wijst naar die cover en roept keihard: “AAPIE!” :oops: :oops:

Ik heb haar uitgelegd dat dat ook gewoon een meneer was maar dat ging er echt niet bij haar in. Volgens haar was het echt een “aapie” :doh:

We liepen van de week over het gras.

Ik zie tegen Claire:“mama krijgt natte voeten.”

Zegt de kleine wijsneus: "mama op je tenen lopen. " :inlove:

Ruben is bijzonder geinteresseerd in hoe babies in buiken komen en wie uit wiens buik enzo. Vragen over het hoe precies probeer ik nog een beetje af te houden maar hij vroeg laatst hoe of papa die kindjes dan in mama haar buik doet; door mama haar mond misschien? :o :lol:

mocht papa willen… :silenced:

:oops: zal 'm even een afdelinkje verder zetten; Ruben is bepaald geen dreumes meer :mrgreen:

Onze dochter is de laatste weken errug dwars. Ze luistert voor geen meter en zit ook regelmatig in de hoek. Van de week was het weer zo ver. Ik had haar een minuut in de hoek laten zitten en ging daarna naar haar toe. Normaal vraag ik haar altijd: “emma wat moet je met je oortjes doen?” Maar nu kreeg ik daar de tijd niet voor. Ze greep mijn oren vast en zei: “MAMA! Luisseren!” :inlove: Kennelijk luistert ze toch best wel eens naar wat ik zeg :lol:

Leuk, ik kom hier nooit, maar als ik het niet vergeet kom ik vaker. :lol: Ik heb even een grappige tekst van ons kleine vriendinnetje van 2,5 jaar

Mijn vriend heet Marco en sinds 4 maanden heeft ze een zusje. Haar zusje zit in een MarcoCosi volgens haar :inlove: :inlove: :inlove:

hahaha die is leuk!

Volgends Wessel gaat er geen deksel op de pan maar een DOPPIE!!

Dus een doppie op de fles maar vooral een doppie op de pan :mrgreen: