oooo hahaha ik snap het
Een goeie dag ging ik met dochterlief toen net 2,5 jaar met de bus naar oma. Oh wat gezellig alleen jammer dat er geen plaats meer was om te zitten. Dus ik had haar op een soort verhoging gezet en zelf stond ik. Opeens zegt Nikita keihard: Hé mama ga eens opzij ik wil even naar de chineesjes kijken. Wat bleek nou stonden er 2 Chinese vrouwen achter mij.
Nou je kan wel raden welke kleur ik werd. Ik schaamde me dood. Maar ja achteraf toch wel grappig hahaha.
Groetjes Maria
Ik zei laatst iets tegen Tim van vijf…zegt hij zo…Nou Ik DACHT het toch ff niet he!!! :o
heeeel herkenbaar hihi
al grijp ik op zo’n manier wel even in met de vraag WAT zei je daar? >:( ;D
gisteren was ik met wendy in de winkel om fruit te halen,
ik kon de peren niet vinden, maar aangezien zei een dag eerder met haar mama ook peertjes had gehaald wist zei ze wel te liggen,
" daar bianca ver weg bij de oma", ik zei dat is een mevrouw, tja maar een omamevrouw,
gelukkig kon de vrouw en meer mensen er om lachen , maar toch is het niet het netst te zeggen,
;D genant! ;D
Gisteren zat Giamaro in de woonkamer te spelen met zijn broertje van bijna 8wkn. Ik was in de keuken bezig.
Komt Giamaro ineens naar me toe rennen “mama…mama!” slaat zijn armen om mijn been…houdt me stevig vast en zegt (heeel dramatisch) "mama bedankt voor mijn broertje!!!
Nou je begrijpt ik stond even perplex ;D ;D Het is ook zo’n schatje :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Mn vriend had zich nog niet geschoren,zegt Cheyenne ,papa je kin heeft vandaag zn kleren aan hoor ;D
We aten vandaag soep, maro brande zijn lip (niet echt hoor maar was een beetje warm) dus zn vader zegt dan moet je blazen, en wat zegt meneer! “Ik kan niet blazen mijn lip is gebroken!” ;D
Ik lust geen cavia.
Drie keer raden wat ze niet lust…
Kaviaar?
Nee
hahaha ik heb ook geen idee…
cavia??
en nu zit ik de hele tijd al te denken wat zou dat kunnen zijn? hahahaha
Het is geen vlees
Jeetje moeilijk hoor. Rijmt het wel op cavia? Of is dit echt zo’n kinderwoord waarvan je denkt: waar halen ze het vandaan?
Gokje: andijvie?
Zal ik het maar zeggen?
Het is paprika.
Net als ei (ui) houdt ze daar niet zo van. Maar het klinkt zo leuk.
cavia
paprika
heeft idd wel wat van elkaar ;D
Ik vind groene cavia’s net iets liever dan de rode. Oh ja en puntcavia’s, vooral die uit Spanje, die zijn het lekkerst ;D
Batterij was papegaai en zebravink was pep pep… die hebben we erin gehouden hoor toen we die vogels hadden… zeg schat geef jij de peppeps even eten ;D
Wel eens gehoord van een naso?