prietpraat

Ik zit dit te lezen en ondertussen zit mijn zoontje te vertellen wat er in mijn buik gebeurd is. Het eitje en het zaadje werden een zellefje (celletje). En daar groeide een babytje uit. ;D

En hij noemt de computer de komkuunter. Wij dus ook. Â :slight_smile:

En als laatste gaf hij een aantal maanden geleden deze uitleg: Iedereen heeft botten, anders zakt je broek af. Â ;D

Maro weet sinds kort het verschil tussen links en rechts, staat hij met zn vader te praten dus zn vader vraagt wat is rechts, zegt hij dit is rechts wijst met zn handje naar rechts (draait een kwartslag wijst naar recht) maar nu is dit rechts (draait weer een stukje) en nu is dit rechts… haha ik had het niet meer hoezo bijdehand!! Â :wink:

Maar wat is nou een naso?
Bij ons is een nazi spinazie… (heel genant in supermarkten en zo)
Een naso…
Misschien toch ook iets van spinazie?

Hihi een naso heeft bij ons niets met eten te maken. Het zou me verbazen als dat bij jullie wel het geval was… ;D
Tip: het heeft te maken met je lichaam. (Ik denk dat ik het hier wel heel makkelijk mee maak)

Navel??!!

Ik ga ook voor de navel (die hier consequent snavel wordt genoemd 8))
Naso :smiley:

;D
Bij ons heet een navel al jaren een ding-dong.
Mijn vroegere buurmeisje dacht dat de voordeurbel daar zat! ;D

We waren gister bij iemand op visite die veel neushaar heeft.
Hey zegt tim een neusbaard ;D

;D

hihi, ja het is inderdaad de navel. Maar jullie opties daarvoor zijn ook leuk!

Madam staat op de weegschaal tijdens het tandenpoetsen.
Ik vraag: Hoeveel weeg je?
Zegt ze: Acht uur!

hihi

;D ;D ;D ;D ;D

Donney van 3 is bij een vriendje wezen spelen,ik vraag of het leuk is geweest.Hij zegt ja maar Leon sloeg op mijn wangetjes
Ik zeg dat is niet zo leuk,heb jij ook wat gedaan?
Nee zegt hij dat moet ik nog doen :o ??? :o

Gisteren zit hij op de wc hij vraagt of Babette,zijn vriendinnetje,ook een Pino heeft?Nee zeg ik meisjes hebben geen pino die hebben een andere plasser Oja zegt Donney die zit verstopt in de billen ;D ;D ;D
Groetjes Urs :wink:

;D
das een mooie omschrijving. Heeft hij zijn “dreigementen” inmiddels al uitgevoerd? :wink:

Jelle noemt de kurken die hij bij zwemles om krijgt consequent “kruik”…
en van de week had ik de discussie met hem dat die kleine paarse voorjaarsbloemetjes toch echt krokusjes heten en geen kroku#jes

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
En ja op zijn broer,s verjaardag heeft hij Leon even goed te pakken!!Maar of dat zijn antwoord was op het slaan van Leon??? geen idee hoor?!?! ;D
Klinkt trouwens wel heel grappig hoor kroku#jes. ;D ;D ;D
Ze maken er afentoe wat van he???
Urs :wink:

Luke heeft een gele Bob de Bouwer helm, dus als de klep naar voren zit, dan zegt ie kijk ikke Bob de Bouwer!!!

En met de klep naar achteren dan zegt ie, kijk ikke…Ali B!!! ;D ;D Ja kom dr maar eens op!!! 8) ;D Hij is trouwens wel Ali B en Marco B fan!!!
;D

Ali B?Ze weten ook alles he die slimmerds!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Urs :wink:

Voordat Luke gaat slapen de radio hard en samen met heitie meebleren met Marco en Ali B!!! ;D Is eigelijk een soort ritueel geworden! De buurvrouw zei laatst al als jullie Luke naar bed brengen dan hebben jullie zeker een muziekritueel! ::slight_smile: Ze moet er altijd hard om lachen dus dat scheelt ;D

;D :smiley: :wink: ;D :smiley: :wink: ;D :smiley: :wink: