prietpraat

Misschien hebben ze het samen uitgevonden…

En waar ze ook boos om kan worden he, van de week met nagels knippen waren we aan het laatste vingertje toe en die mocht niet meer :roll: , boos, gillen etc. Vooral ook net voor je de oudste naar ballet moet brengen al je kleren uittrekken en ze never nooit meer aan willen hebben, pffff… Dus al warm en zweterig van een tegenstribbelend kind weer aankleden heel hard fietsen met 2 kids op de fiets en net te laat aankomen bij ballet en daar even uithijgen, zucht…

Maar dan 's avonds in bed zegt ze wel: jij bent supermama :inlove: .

Jah herkenbaar :mrgreen:

Pas maar op, de so(ph)(f)ietjes komen er aan :twisted:

Sofie vind het ook erg leuk om te miepen over hoe haar broodje er uit ziet.

Als er een gat in zit bijvoorbeeld…

HUPS bord door de kamer…

Geef je haar het broodje uiteindelijk terug na allemaal smeekbeden.

NEEEEEE IK WIL GEEN BROODJE!!!

Oke… broodje weer weg.

NEEEEEEEE IK WIL MIJN BROOD!!!

Dat kan uren doorgaan 8)

Yari gaat sinds vandaag naar de psz.

Al een paar weken hebben wij hem daarop voorbereid natuurlijk.

Iedere dag zeiden we tegen hem, Je gaat naar schooltje en wat ga je daar doen, spelen met de kindjes en een broodje eten.

Vroeg ik vandeweek, en Yari wat ga je op schooltje doen, "kindjes opeten"zegt ie :inlove: :lol:

Justin heeft een nieuwe variant op papagaaitje leef je nog:

Piet Piraatje leef je nog :lol:

En hij doet het niet eens expres vogens mij, haha.

Minke zingt “Sinterklaas goedheiligman” als:

Sinterklaas de eierman…

:think: :mrgreen:

Oke tis wel een hele erge maar ik heb vanmiddag in een deuk gelegen van t achen samen met Jessy die eerst niet meer wist hoe te reageren…

Jana praat voor haar leeftijd al erg veel en erg goed.

Ze was toestraks een appel in stukjes aan t eten, toen het kommetje leeg was was ze er met haar vingers in aan t prutsen.

Toen Jessy vroeg wat zit er in t kommetje zei ze eerst vingers van jana.

Paar minuten later kijkt ze savannah aan en zegt heel droog.

Vinger mij :oops:

Ik heb hier in een deuk gelegen van t lachen, en Jana snapte totaal niet voorwat Mama Papa en Savannah zo erg moesten lachen.

Jessy riep al meteen als ze dat maar niet op latere leeftijd blijft roepen :lol:

Verder roept ze heel de week al hoela hoela poep en dan ligt ze zelf in een deuk van t lachen.

En zo zingt ze de hele week al sinterklaas kapoepje, gooi wat in mijn schoentje dank u sint en poepje :lol: :stuck_out_tongue:

Mama, waarom ligt er glas op de sloot? :lol:

Mijn meisje had vanmiddag al en paar keer voor het zelfde op de donder gehad, en toen de maat vol ws bij mij moest ze echt hééél hard huilen.

Ik loop naar de overloop om wat te pakken, gaat ze bij de slaapkamerdeur staan en roept met haar allerlaatste beetje lef keihard ‘doei mama’ en knalt de deur dicht :shock:

Mijn altijd zo lieve, zachte, vriendelijke meisje, waarvan ik niet wist dat ze zo’n harde stem op kon zetten.

Warschijnlijk voelde ze zich ook flink gesterkt door haar broer, die spelen de hele week al samen en was nu ook bij haar.

Daarbij dacht ik dat alleen pubers dat deden haha

ik ga slapen als ik in slaap val

Verder zingt ze heel vaak kerstliedjes: merry christmas van Slade en last christmas en kerstklokje kliingelingeling. Bij het laatste liedje zingt ze kerstmis is geboren.

Y. heeft geen kaarsevet maar kaassouflee

Hier telt de jongste al in het engels:

on, toe, tie, por, pijf, sex, seffe, eet, nijn, ten :inlove:

Waar Dora kijken al niet goed voor is!

Mijn dochter wordt in februari 4 en is nu heel erg met letters en lezen bezig. Ze kent de letters allemaal wel alleen is het nog wel moeilijk om er dan woorden van te maken.

Vanochtend zei ze: mama type eens een woord. Dus ik type POES en zeg: We hebben nu een Puh, Oe en een Ss. Wat staat er dan?

Emma: Uhm… Oerwoud?

Ik lag echt helemaal dubbel :mrgreen:

@purpled82 wrote:

Mijn dochter wordt in februari 4 en is nu heel erg met letters en lezen bezig. Ze kent de letters allemaal wel alleen is het nog wel moeilijk om er dan woorden van te maken.

Vanochtend zei ze: mama type eens een woord. Dus ik type POES en zeg: We hebben nu een Puh, Oe en een Ss. Wat staat er dan?

Emma: Uhm… Oerwoud?

Ik lag echt helemaal dubbel :mrgreen:

Whahahaha!

Jason deed niet aan oud en nieuw…maar aan autonieuw :mrgreen:

Grappige uitspraken kunnen kids toch hebben hé :smiley:

Hier een van Jeroen (5 jaar);

Hij is aan het gamen via de tv met V-tech, erg leerzaam.

Tijdens het racen krijgt hij rekenopdrachten, op de baan verschijnt op iedere weghelft een uitkomst waarvan er maar 1 goed is.

De kunst is dan voor Jeroen op om de juiste baan te gaan rijden; hoor je hem zeggen; ik moet niet op de verkeerde baan gaan rijden, want dat is niet goed voor mijn IMAGO! Ik stond werkelijk met mijn oren te klapperen, ik vraag aan hem wat zeg je nou? Herhaalt dus precies hetzelfde!

Waar halen ze het vandaan :smiley: :smiley:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vanavond vroeg Sofie of ze een luier om had… dat had ze want ze ging naar bed… ik zie haar gek kijken

“Ik denk dat mijn plas warm is mama”

Ik heb hele grappige dochters 8)

Vanmorgen werd Suzanne aangesproken in de winkel.

T is ook zo’n schatje en zo cute :angel:

:silenced:

Cassiere geeft Suus wat koetsjiekoetsjie aandacht…

Suus kijkt cassiere vol walging aan…

“In ben djaak!!! SNOTTEKOOOOOOOOOOP”

Nou wat een schatje of niet dan :angel: :shifty: :oops:

En dat snottekop gebeuren is mijn eigen schuld.

Ik noemde haar een keer voor de gein zo toen ik de zoveelste snotneus weg moest vegen…

Slecht idee schijnt 8)

Je hoort jezelf zo terug hè :wink: :mrgreen:

Die cassière kijkt wel uit de volgende keer…

We zaten aan tafel met z’n allen en papa en Sophie begonnen tegelijk te praten. Sophie: “Hou even je mond papa, ik wil iets vertellen!”