prietpraat

Gisteravond toen ik Jana in bed legde zei ik tegen haar , Ik hou heel veel van jou … of I Love you

Meestal antwoord ze daarop voor altijd :inlove: Dan smelt ik al, maar gisteren zei ze toen ik weg wou lopen

Mama…

Ja schatje…

I loffel you :inlove: :inlove: en vanmorgen was t hou van jou :inlove: :inlove:

Zo lieffff

:inlove: :inlove:

Heerlijk Tamara dat je meisje dat zegt :inlove: :inlove: :inlove: .

Tegen Rick zeg ik ook altijd voor hij gaat slapen: Hou van jou en hij zegt nu ook sinds kort terug: hou jou :inlove: :inlove: :inlove:

Iemand van de nierstichting staat voor de deur…

Thomas kijkt om het hoekje, sprint weer de huiskamer in, trekt een nietsvermoedende Sofie mee naar de voordeur en spreekt de legendarische woorden: “Kijk, we hebben ook nog een dochter”

PROEST!!!

Ik heb zó gelachen vanmiddag om Sam.

We waren bij mijn vriendin en die stond met de glassex in d’r hand half in de keuken half in de woonkamer en vroeg Sam of hij wat wilde drinken.

Zijn hoofd trok bijna vacuum en hij zei " maar dat lust ik niet, ik wil graag gewoon drinken" :lol: :lol:

Geweldig, die uitspraken!

Zo was mijn zoon afgelopen weekend bij mijn ouders wezen slapen. Hij had daar netjes op de wc geplast dus dat vertelde Juul vol trots tegen zijn opa. Opa deed zijn duim omhoog en zei:“Goed zo, dikke duim”. Juul kijkt even bedenkend naar zijn vingers, steekt zijn wijsvinger omhoog en zegt:“dikke wijsvinger”!

@Moosje wrote:

Geweldig, die uitspraken!

Zo was mijn zoon afgelopen weekend bij mijn ouders wezen slapen. Hij had daar netjes op de wc geplast dus dat vertelde Juul vol trots tegen zijn opa. Opa deed zijn duim omhoog en zei:“Goed zo, dikke duim”. Juul kijkt even bedenkend naar zijn vingers, steekt zijn wijsvinger omhoog en zegt:“dikke wijsvinger”!

LOL lekker bijdehande opmerking :inlove: :dance:

Zo heeft J van de week een gesprek opgevangen van de leidsters onderling, die in de keuken stonden om wat fruit te snijden. Ze hadden het over ongesteld zijn toen Jasper kwam vragen om wat water. Later vertelde hij aan iedereen dat z’n leidster ‘verondersteld’ was…

Thomas laatst helemaal over de flip…

Dus ik zeg: “Waar heb je nou in vredesnaam last van?”

Thomas: “Mijn vel zit niet zo goed”

(zat niet lekker in zijn vel 8) )

Hij had me laatst flink te pakken :?

“Mama, ik wou dat jullie me nooit hadden gemaakt! Want dan ga ik ook dood”

:shock:

Nou… zoon… euh… tja… :shifty:

Nog een…

Thomas denkt dat alleen hij uitgenodigd is op een feestje…

Ik laat hem de kaart zien… er staat familie B op…

Dus, iedereen is uitgenodigd…

"Nou jij dus niet he mama, jij bent familie M "

En bedankt 8)

:mrgreen:

Ik:“Jayden, heb je je mond afgeveegd?” (na het eten van pap heeft ie regelmatig een mooi wit randje…)

Jayden: “ja, heb je je lenzen nog niet in?” (vroeg ie echt heel serieus, dus niks brutaal) :mrgreen:

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

geweldige opmerkingen allemaal :mrgreen: heb er ook 1…

onze Jayson werd gedoopt, wij waren al in de kapel, maaar meneer pastoor moest zijn “gewaad” (eh of hoe noem je dat?) nog aan trekken, Dylan vind het reuze interessant en kijkt aandachtig. Vraagt ie ineens aan mij “mama is die meneer nu superheld? gaat hij jayson redden?” :mrgreen:

hij vond het gewaad blijkbaar op een cape van een superheld lijken

Degene die het hoorden kwamen niet meer bij van het lachen :mrgreen:

Die Dylan :mrgreen:

Een priestergewaad wordt ook wel habijt genoemd :wink:

Herfstliedje:

"Herfst, herfst wat heb je te koop?

Duizend kilo blaadjes op een hoop’’

Bo heeft een andere versie, die ze stug blijft volhouden:

‘‘Herfst, herfst wat heb je te koop?

duizend kilo blaadjes op je hoofd’’

Lijkt me toch een pijnlijke aangelegenheid!

hier word steeds gezongen

we zijn er bijna

we zijn er bijna

maar nog niet helemaal

hondje kaal

Sophie vertelde dat haar juf van de peuterspeelzaal er niet was omdat ze haar arm gebroken had.

Ik: “Ach, zit ze in het gips?”

Sophie: “Nee, in het ziekenhuis.”

Sofie was boos op mij en smijt de deur dicht…

Ik ben bezig met haar zusje…

Deur gaat open: “Viezerd!!!”

Deur wordt weer dichtgesmeten…

Deur gaat weer open: “mopperkont!”

Om vervolgens de deur weer zo hard mogelijk dicht te gooien.

:lol:

O echt, dat had die van mij kunnen zijn! Sophietjes en Sofietjes van 3 kunnen lekker boos worden blijkbaar :mrgreen: .

Sofie heeft naar mijn idee het concept driftbui zelf uitgevonden :mrgreen:

Man die kan knallen :shifty: