prietpraat

Madam zei vorige week:

Als ik een jongetje word krijg ik ook een tollie (piemel)! :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :inlove:

Bo krijgt cavia’s voor haar verjaardag, dus dat is hier dagelijks onderwerp van gesprek.

Bo: “Als ik 6 word, brengen we de cavia’s terug naar de winkel en krijg ik konijnen.”

Tijd voor een opvoedkundig momentje, dacht ik, over hoe we omgaan met huisdieren.

Ik: ''Nee, zo gaat dat niet. We gaan heel goed voor de cavia’s zorgen en ze mogen bij ons blijven tot ze dood gaan."

Bo: “Dan maken we de cavia’s dood als ik 6 word en krijg ik konijnen.”

Ik stop er maar mee, denk ik, dat opvoeden. Heeft toch geen zin :mrgreen:

haha

:lol:

:mrgreen: :lol:

We aten vandaag pannenkoeken.

de mijne belegde ik met pesto en kaas

Tygo kijkt ernaar en zegt. “hè bah mam, dat lijkt op iets dat ik gister tussen mijn tenen had zitten”

:eh:

:lol:

:mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Emma wilde graag de dierenboekjes hebben dus ik zei dat ik nog een heel groot boek had met allemaal beestjes erin (dieren encyclopedie). Wij zitten daar dus met zijn tweeën in te kijken en bij elk beestje moest ik vertellen wat het was. Komen we bij de kikkerpagina’s. Zegt ze: En wat zijn dat? Dus ik zeg: Dat weet je toch wel dat zijn kikkers. Zegt ze: Echt niet! Dat is een BOOMkikker! :eh: Dus ik denk nog: tuurlijk joh! Ik lees het verhaaltje dat erbij staat en ja hoor… Het is echt een boomkikker :lol: Hebben die diego dvd’s haar toch nog wat geleerd. :wink:

Hahaha, zeker de roodoog boomkikker :mrgreen:

Jij hebt echt dikke billen mama :? ik heb maat 38 :lol:

@francis wrote:

Jij hebt echt dikke billen mama :? ik heb maat 38 :lol:

En bedankt! :lol: :lol:

Pappa is nou niet het meest muzikale talent, maar hij zingt toch wel graag liedjes voor zijn dochters, vooral bij het naar bed brengen. Dat Bo zijn talent steeds minder begint te waarderen, bleek deze week bij het bedritueel.

Pappa: ‘‘Zal ik nog even een liedje voor je zingen?’’

Bo: ‘‘Nee, ik word daar zo ziek van, als jij zingt’’.

:mrgreen:

Ik moet eeeeeeven reageren…

@Chrissy

Ik lig vreselijk vlak om die dochter van jou… steeds weer :lol:

:lol: :lol: :lol:

@Mirretje2 wrote:

Ik moet eeeeeeven reageren…

@Chrissy

Ik lig vreselijk vlak om die dochter van jou… steeds weer :lol:

Ja, hou op. Ze komt op anderen vaak als een lief, bescheiden meisje over, maar die uitspraken soms :roll: :mrgreen:

Sowieso vind ik dit een vreselijk leuk topic, vooral om te lezen als je chagerijnig bent.

Zeker weten, ik wordt er erg vrolijk van :mrgreen:

Thomas is hier ook zo’n snoepje als er anderen bij zijn :wink:

Thuis is het een ander verhaal :slight_smile:

heerlijk kinderen :inlove:

Wij waren pas bij mijn ouders. Mijn vader stak een sigaar op. Zegt J ineens: opa, je moet stoppen met roken, dan kun je langer van mij genieten :mrgreen:

Heerlijk die uitspraken allemaal hè :mrgreen:

Ik wil jullie het gesprekje met mijn dochter niet onthouden :wink:

Moest namelijk net zo lachen toen ik Amy ophaalde. Ze was moe en zette de hakken in het zand.

Ik: Kom Amy, we gaan naar huis.

Amy: Ik ga niet mee naar huis!

Ik: Dat dacht ik toch! Nu mee gaan!

Amy: Nee!

Ik: Nee? En wat was je dan van plan?

Amy: Wortel schieten :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geweldig.

Heb het eens gehad toen de middelste vijf was, mijn fiets stuk dus die van een vriendin, waar hij ook wel eens mee weg ging, geleend. Zit hij achterop (in het zitje), kijkt naar mijn rug en zegt: mamma, wie is er ouder, jij of m? Dus ik:wat denk je? Hij: ik denk dat jij ouder bent. Ik: nee m is ouder maar waarom denk je dat ik ouder ben? Hij: omdat jij veel dikkere billen hebt. :wall: En bedankt, was net vier weken daarvoor bevallen en m heeft broek maat 26/27.

En kinderen zeggen altijd de waarheid hè :mrgreen:

Haha nee flauw, maar ze kunnen je wel aardig in verlegenheid brengen hè.

Amy loopt overal doodleuk te verkondigen dat mama centjes aan de politie moet betalen :roll:

Dat krijg je als je probeert uit te leggen wat een boete is, terwijl je die niet eens hebt