prietpraat

Marije: Over een kwartiertje is het minuutje voorbij!

TJa tijdrekken leren ze hun zelf wel aan :inlove:

hehehe wel slim!

ja dat beloofd wat… :mrgreen:

net als deze:

Ik: waarom wil jij zo graag een groot mens zijn? ( ze praatte daar echt continu over :roll: )

Marije: Nou, Ik wil graag grote tieten…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

heb vandaag ook hardop gelachen…

hij is de laatste week erg aan het drammen, zeker als er iets niet lukt.

dus ben hem aan het leren dat ie vraagt of ik wil helpen.

hij weer gillen vandaag, omdat er een trein ontspoorde op zijn rails

dus ik zeg: tygo, wat moet je dan aan mama vragen?

hij trekt zijn allerlieste smoeltje

en hij vraagt: “Beppers??”

dat betekent: shippies haha

ach, maakt het uit,

we hebben dus lekker samen ships gegeten

@tutte wrote:

ja dat beloofd wat… :mrgreen:

net als deze:

Ik: waarom wil jij zo graag een groot mens zijn? ( ze praatte daar echt continu over :roll: )

Daar heeft Myrthe geen last van. Ze zei al regelmatig: “Ik heb ook een piemel” (ze weet dat dat niet zo is, maar ze vindt het wel leuk om te doen alsof) en laatst liet ze er op volgen: “een grote, lange piemel!”

Hoe ze daar nou bij komt? :think: :lol:

haah ik zopas met deoppaskindjes van mij ( bijjna 2 en 3 )

Hihih even leuk weetje voor jullie.

Sophie komt net van buiten bij mij…

“Biancaaa mag ik met watuuurrrr spelen ?” ( zwembad Wendy staat nog buiten op terras)

“Ja Sophie…dat mag wel hoor… niet met je beentjes , doe maar met handjes "

“Is goed hoor”

Spurt… Lieke van schoot er achter aan…

“Biancaaaa mijn sokken zijn nat…van spettersss”

“Geeft niks Sophie droogt wel weer”

Gevolg…

2 kindjes ín bad… drijfnat… ** zucht**

" Mag wel hoor droogt wel weer”. :lol:

jip heeft een loopfietsje waar hij nu heel parmantig iedere dag een rondje mee om het park rijd. En hij krijgt veel complimentjesvan omstanders in de trand van : “wat een mooie fiets heb jij!” Jip is het daar op zich wel mee eens, maar hij wil het dan toch altijd even nuanceren: “is motor!” :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

@justmarried wrote:

jip heeft een loopfietsje waar hij nu heel parmantig iedere dag een rondje mee om het park rijd. En hij krijgt veel complimentjesvan omstanders in de trand van : “wat een mooie fiets heb jij!” Jip is het daar op zich wel mee eens, maar hij wil het dan toch altijd even nuanceren: “is motor!” :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

GEWELDIG!! En dat koppie erbij! :inlove:

Myrthe zei gisteren:

“Mama, toen jij een klein babytje was… toen was ik jouw mama” :inlove:

Tim vanmiddag:

Mama, ik moet echt even met jou knuffelen hoor :inlove: :inlove:

:inlove:

en wat een leuke foto! :inlove:

Ruben is verliefd…Hij heeft allemaal hartjes in zijn buik… :inlove:

En Saba zat gisteren op een “grote mensen stoel” bij ons aan tafel, op een stoelverhoger, laat haar vork met spaghetti vallen en roept: “nou nou, vurdomme”… :shock: :oops: … begint hard te lachen (wij dus ook :oops: ) en roept het nóg een keer terwijl ze haar lepel weggooit :shock: :inlove: . Bijgekomen van die schok (wij dus) wandelt ze naar haar stoeltje voor de tv, vraagt of ze Muis mag kijken, ik zet de dvd aan, zegt ze: “nee, Sawa vindt dit NIET leuk mama”, staat op, loopt weg en wandelt richting het dvd rek om 's even te kijken of er nog iets anders tussen zit wat wel leuk is. Nou jaaaaaaaaaaa… :inlove: .

@tutte wrote:

:lol: :lol: :lol: … whoehaaaa…

Oh Jip, en wat ben jij toch geweldig stoer :inlove: !

Ik heb net 37 pagina’s aan kinderuitspraken zitten lezen, wat een leuk topic is dit :slight_smile:

Tigo gisteren na een boekje lezen in bed:

Mama, waarom hebben meisjes van die hoppeltjes daar? (en hij wijst naar mijn heupen)

Ik: Uhm… dat zijn vetrollen jongen

Of een paar weken terug bij de kinderboerderij. Tigo zit een ijsje te eten zegt hij: mama, hier zitten heel veel fantasietjes in toch?

Ik niet beprijgend: fantasietjes???

Tig: ja, heel veel, dan is dit toch gezond.

Ik: ow, bedoel je misschien vitamientjes?

Tigo: ja, die bedoel ik

(heb meteen maar uitgelegd dat er in een ijsje waarschijnlijk geeneen fantasietje te vinden is :-))

nou, ben weer bijgekomen van het lachen, meteen inspiratie om hier weer wat neer te zetten…

Aniek helpt mee met de boodschappen uitpakken… ik sta op de trap komt ze naar me toe met een pakje maandverband…

“Hier mama, jou luiertjes” :lol: :lol: :lol:

Of Peter, we gaan weg, hij is moe dus wil graag zitten in de wandelwagen en hij zegt…

“mama, wachtte! Peter moette in de kruiwagen” :mrgreen:

Op de terugweg van boodschappen doen zegt Peter…

“Ikke ben bob te bouwer! ohnee, ikke ben Pieteraat (piet piraat), neeehheeee, ikke ben megaaaamiddddyyy!” :lol: :inlove:

oh wat is dit topic toch leuk! jip had gistervaond ook weer zoveel leuke praatjes, dat ik tim heb gevraagd om hem aub naar boven te brengen, want ik lag in een deuk en dat doet vreselijk pijn (heb drie gescheurde ribben). Maar wat zie hij nou ook alweer? Ik ga het voortaan opschrijven hoor, je bent het zo snel weer vergeten he?

Mischa vindt ‘elleboog’ maar een moeilijk woord, en maakt er zijn eigen ding van: ‘billenhoog’. :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: briljante vinding!veel leuker dan ellenboog… :mrgreen:

hehehe

hier eet tygo heel graag “poeptengels” (soepstengels)