julian zingt (op een grote paddestoel) over kabouter “bullebeen”
:lol: :lol: :lol: :thumbup: :inlove: :inlove:
Myrthe bijt de tandenborstel steeds vast tijdens het poetsen.
Ik vroeg haar de tandenborstel weer los te laten en in een poging om het positief te benaderen zei ik er meteen achteraan: “Dat is fijn, dank je wel!”
Waarop Myrthe met de tandenborstel nog steeds stevig tussen haar kiezen geklemd zei: “Dank je NIET!”
:lol:
ik heb sinds vorige week een schoonmaakster… en nu was haar dochtertje van 6 bij mijn buren aan het spelen. Toen ik daar even kwam zei ze: ‘is mijn moeder nu helemaal alleen in jou huis.’
ik: 'ja maar dat vind ze vast niet erg, ik praat toch teveel en dat zegt ze vast ‘hou eens op zo kan ik niks doen’.
M: 'Nee hoor dat zegt mijn moeder niet en ik ken haar heel goed want ze woont bij ons.
En ze maakt ook bij ons schoon want wij hebben geen spinnenwebben!
(moeder had vertelt dat wij nogal veel spinnewebben hadden :mrgreen: ).
WHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :thumbup: :mrgreen:
Niels speelt met z’n auto’s en zegt tegen mij: Kijk mama, deze auto heeft achterrang (ipv voorrang) dus die moet wachten tot deze voorbij is.
Ik vond het wel slim gevonden :lol:
Femke heeft een beetje buikpijn omdat ze moet poepen. Ze houdt dat altijd een beetje tegen. Maar klaarblijkelijk is het moment daar want ze roept net; auwie, mijn billen hebben ook buikpijn!! :mrgreen:
Rinke kijkt geïnteresseerd naar haar onderkant: “plasgaatje” (net geleerd van papa). Ik zeg, ja, dat is je plasgaatje, daar komt plas uit. En poep komt uit je??
Rinke: “luier!”
:lol:
Een peuter bij mij op het kdv:
“Klein klein Keuteltje wat doe je in mn hof” :lol:
Of
“Schaapje schaapje heb je witte wol
ja baas, ja baas 3 zakken vol
1 voor de neger en 1 voor zijn vrouw…” :shock:
lag gisteren ochtend helemaal in een deuk hier.
Ik pak voor Rick een shirtje uit de kast zegt meneer dood leuk:
Nee mama niet leuk
:shock: :mrgreen:
Heerlijk dit.
Gisteren gelachen.
We hadden een maand of 2 a 3 terug een vliegenplaag. De vliegen waren zo sloom dat ik ze ging vangen met de stofzuiger (geeft minder vlekken dan doodslaan). Yoran vond dat helemaal geweldig, mama vliegen vangen.
Gisteren hadden we een vlieg in huis, de kat er achteraan. Yoran ging wel even bij poes kijken, dus ik vertellen “poes is een vlieg aan het vangen”.
“met de stofzuiger?” was de reactie van meneer. :inlove: :inlove:
:-*
Nanda
Weet je hoe Marnick een weegschaal noemt? Een KILOMETER :lol: :lol:
Affie, ik dacht even dat er stond:
“Klein klein keuteltje wat doe je in mijn hol?” :mrgreen:
@femke wrote:
Weet je hoe Marnick een weegschaal noemt? Een KILOMETER :lol: :lol:
wat goed!
hij kan al cryptogrammen :mrgreen:
Mischa roept al vanaf dat hij ook maar iets kan praten ‘hey!’ naar bijna iedereen doe we tegen komen.
We vinden het nu de hoogste tijd om hem ‘hallo’ te leren, aangezien we ‘hey’ naar oudere mensen niet zo netjes vinden.
Dus wij zeggen iedere keer als hij ‘hey’ roept: ‘hallo meneer/mevrouw’.
Van de week oefende we het thuis even, en toen kwam Mischa met zijn eigen variant:
Lullo m’neer!
Eh…dat moeten we er maar heel snel uit zien te krijgen, haha.
whahahaa da;s nog erger!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tygo in bad: “pfsssssssssssssssssssst”
ik zeg: moet je plassen?
Tygo: “walvis!”
Kyan heeft ook een leuke:
Daar, kip op dak!!!
Hij is er helemaal door geobsedeerd en dat schreeuwde hij gisteren ook in de stad op de parkeerplaats. Dus andere mensen gaan ook meteen kijken, want een kip op het dak, da’s wel iets bijzonders. Maar de kip op het dak, da’s dus het haantje op de kerktoren :lol: :lol: Stonden die mensen mooi op hun neus te kijken :lol:
whahahaa die is goed!!
ik dacht maar telkens tijdens het wandelen: waarom gaat ie nu toch steeds op die paal zitten die op de grond ligt om er auto’s doorheen te laten?
maar ben er achter:
vandaag ging hij erop zitten en wilde niet meer mee wandelen:
mama… wip! :mrgreen: