hahaha dan doe je het toch in je broek!!!
:lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Wat een lekkere wijsneuzen
hahaha, ik had erbij willen zijn! :mrgreen:
wendy mag graag af en toe mee kijken in het medisch boek van mij.
Zo kwamen we het darmstelsel tegen en of ik dat even kon vertellen hoe dat werkte.
Het gesprek ging verder ( nadat ze zelf had geleerd hoe het eten van mond tot kont ging…)
en toen noemde ik voor de lol de adamsappel , nu waar die zat dus zei zoeken en voelen bij mij bij der zelf bij de hond… :roll:
André kwam thuis, Oom André mag ik éééven naar ja aardappel zoeken? :o :mrgreen:
Nouw zegt dré :think: :eh: ik vertelde zo dus wat ze bedoelde…oké zegt dré toe maar dam, maar andré kon niet laten haar toch echt van de aardappel af te halen op de adamsappel…
wendy kijkt me aan zucht diep, fronst der wenkbrouwen en zegt
waar is evaappel dan ???
Tja daar hebben ze het laats op tv over gehad, en das dus blijven hangen ,
geweldig dré en ik hebben hartelijk gelachen om dat koppie.
:mrgreen:
Geweldig zeg dit topic!!! :mrgreen:
:lol: :mrgreen:
@hedwich wrote:
oeps hahahah
uhm,…
nu ben ik eigenlijk wel heeeeeeeel aagje wat er geantwoord is,…
Na wat ge-umh heeft mijn vriend geantwoord dat dat voor de pepernoten was. Of ze het geloofd?
We zaten van de week aan tafel een broodje te eten en Yoni zat gezellig te kletsen. Vertellen op wie ze allemaal was. Meisjes en jongens, maakt niet uit. “Maar… ik ga later wel met een jongen trouwen want ik wil kindjes”
Logisch. 't Is even stil zegt ze ineens: “maar ik kan ook wel met een meisje trouwen, dan adopteren we gewoon een kindje.”
Hallo,
Het is al weer even stil hier maar ik heb ook een paar leuke.
Wesley vroeg mij laatst, mama? wie doet nou eigenlijk buiten het licht uit?
en het is niet 2 koeien maar 2 koejers
Gisteren snel even naar de winkels gegaan voordat mijn vriendin op visite kwam. Toen we thuis waren en mijn vriendin er was, zat Femke te vertellen dat we naar de winkels waren geweest. Oh, zegt mijn vriendin, en wat heb je dan gehaald? Femke; “Melk, aardappels, bananen en een frisse neus” :mrgreen: :inlove:
:lol: :lol: :inlove:
hahha frisse neus… leuk.
Mijn moeder had ook een keer wat grappigs met m’n nichtje. Die praatte met ruim 1,5 al heel veel. Ze ging boodschappen doen en m’n moeder had in de auto aan m’n nichtje verteld wat ze allemaal gingen kopen. Afijn zijn ze in de supermarkt en m’n nichtje zat in de kar met het briefje. M’n moeder zegt: wat hebben we nodig. Kijkt m’n nichtje heel wijs op dat briefje en rateld het lijsjte af wat m’n meoder in de auto al had genoemd. Dus m’n moeder pakt al die spullen en een vrouw in die winkel d’r mond viel helemaal open. Die dacht dat m’n nichtje echt het briefje las. Zo grappig was dat…
ooooooooohhh men ik had dat gezicht graaaag gezien ,volgens mij dacht die vrouw echt … ik wordt GEEEEK!
van de week kwamen we in het parkje 2 hondjes tegen die een muilkorfje omhadden.
Ruben: mama, hondjes hebben een emmertje voor hun mondje!
wendy brachtik vanavond thuis. We waren nat geworden in de regen dus, in de douche uitkleden en kleding op de kachel.
Ik evenmijn haar fohnen en wendy moest zich van mij alvast klaar maken om op bedte gaan…
Ze zit op de wc en kijktme aan zegt: "jeeeeeeeeeetje ááállemaal tantevlekjes… in 1e instantie v erstond ik het niet zo, ik zei ja klopt veel moedervlekjes ( op bovenbeen) nee zegt ze zo heetten ze niet, jij bent tante en geen moeder dus zijn het tante vlekjes… :lol:
:lol: :lol: :mrgreen:
Ik heb ook nog wel wat grappigs:
We waren laatst bij oma en opa aan het eten, wij aten patatjes met frikandel en mijn moeder was nog vlees voor mijn vader en zichzelf aan het bakken.
Julie zegt ineens; oma ook eten. Mijn moeder antwoord; nee Julie oma is nog vlees aan het bakken. Zegt Julie: Den (mijn broertje, die al uitgegeten was). vlees bakken, kan oma eten.
Lekker wijs ding, ze vertelt wel even hoe het moet.
Nog een:
Julie’s vader is engels, hij vraagt haar heel vaak: Who’s your daddy? Normaal antwoord ze dan: jij pappa, jij. Maar nu was het antwoord: Pappa is your daddy.
aangezien de papa van Kris bij de politie zit hebben auto;s met iets op t dak zn fascinatie. Het is voor een 2-jarige al lastig om al die soorten uit elkaar te houden, maar hij komt al een heeeeel eind…alleen de namen worden soms iets anders en hij heeft gelijk…
bijv…een lesauto is bij hem toch echt een leerauto :? Tja…hij heeft gelijk :mrgreen: