nog een paar van sil: mama heeft gewerkt , papa heeft gewerkt en ik heb lekker … geschoold! :mrgreen:
en nog 1 : mama ? ik wil graag een zusje…en als ik een brortje krijg dan stop je hem maar weer terug… :mrgreen:
@jacsansil wrote:
nog een paar van sil: mama heeft gewerkt , papa heeft gewerkt en ik heb lekker … geschoold! :mrgreen:
en nog 1 : mama ? ik wil graag een zusje…en als ik een brortje krijg dan stop je hem maar weer terug… :mrgreen:
Dan zei Sil het nog netjes.
Mijn broer zei toen mijn moeder zwanger was van mij.
Als het een meisje wordt gooi je het maar in de vuilniszak. :shock:
(maar later allemaal goed gekomen hoor, we zijn nu 2 handen op 1 buik :mrgreen: )
Mijn man zit sinds januari op de politieacademie.
Toen zat Zoë zo te denken.
Zegt ze in éne papa waarom krijg jij centjes voor het naar school gaan en ik niet. :lol: :mrgreen:
@Willeke wrote:
Mijn man zit sinds januari op de politieacademie.
Toen zat Zoë zo te denken.
Zegt ze in éne papa waarom krijg jij centjes voor het naar school gaan en ik niet. :lol: :mrgreen:
WHUHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Waar haalt ze het in éne vandaan vraag ik me soms af. :lol: :lol: :mrgreen:
Chloe: mamma p&k mag je niet zeggen he?
Mamma: nee dat is een lelijk woord
Chloe: maar p&kdonker mag ik wel zeggen he??
Mamma: die lag in een deuk
Gesprek met Femke zonet
Ik; moet je eens voelen, mama heeft 1 koude en 1 warme hand. En ik leg mijn handen op haar wangen. “Deze is koud, en deze is warm”
Femke staat heel bedenkelijk te kijken, pakt mijn ‘warme’ hand en blaast. ‘Zo mama, deze isse ook koud’
:mrgreen: :inlove:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zoë vroeg gisteren avond of ze over mocht blijven ipv opblijven. :lol: :lol: :mrgreen:
:mrgreen:
onze buurman gaat met de VUT over twee weken… wat is dat zegt emma? Nou vertellen wij, dat betekend dat hij niet meer hoeft te werken…
ahaaaa zegt Emma hij hoeft dan ook niet meer vut… ( fries voor weg )
Zo ken ik er ook een van ons zoontje;
(donker buiten…) "kijk Mam, lamp staat aan…(wijzend naar de maan dus)
[img]http://smile.smilies.nl/365.gif[/im
Groetjes van Mij
:lol: :lol: :mrgreen:
Yoni (5,5) heeft van school een envelop mee gekregen met haar naam erop. Het gaat over het sinterklaasfeest en is eigenlijk voor ons, maar ja haar naam staat erop en ze kan al goed lezen. Ze heeft hem dus open gemaakt en gelezen, waarop ze naar mijn vriend gaat en zegt: “papa, waarom moeten wij school betalen voor het sinterklaasfeest?� Ehhhhhh………
oeps hahahah
uhm,…
nu ben ik eigenlijk wel heeeeeeeel aagje wat er geantwoord is,…
We hebben een boekje van de bieb met allerlei beroepen en na het lezen vraag ik aan de jongens wat ze later willen worden.
Mijn oudste zegt heel serious (en hij meent het ook want hij zegt dit al een tijdje) architect.
Mijn jongste antwoord grommend ‘een krokodil!’. Nou ja zeg!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :mrgreen:
Vanochtend bij peuterzwemmen;
Badjuf; nu gaan we allemaal op onze rug liggen en onze armen wijd maken als een vliegtuig en papa of mama pakt je benen vast en duwt je door het water als een speedboot.
Tygo; zijn we nou een vliegtuig of een boot? Alletwee kan niet.
Fleur; sttt, niet doen joh, dan wordt de juf boos
Tygo; waarom dan?
Fleur; nou mevrouwen zijn vaak boos omdat ze ongelooflijk zijn
Tygo; wat is dat, ongelooflijk?
Fleurs mama; dat heet ongesteld…
Hihi, alle papa’s en mama’s lagen in een deuk en de juf had een rood hoofd. :mrgreen: :mrgreen:
geweeeeeldig hahhaa