:lol: :lol:
:mrgreen:
leuk , echt zon kinderuitspraak waar best iets in zit…
wendy vandaag… we waren samen met oom andre aan et ouwe hoeren…ik zeg tegen dre
doegieeeeeeee Schatjuh
Wendy geeft een handkus een knipoog en zegt doooooeeeeeeeegieee scheetje :mrgreen: haah lachuh dat kind af en toe…droppie he
Ow ja en vandaag niet echt leuk wel bijde hand
T bianca mag ik bij S spelen? Nee want ik wil in de tuin bezig en jemoet zwemmen liever andere keer…
Wendy zegt…nou dan kan ik mooi spelen bij S jij rustig in de tuin…wwant dan vraag ik steeds niks en haal je me voor het zwemmen op. :mrgreen: ( doordacht he? of niet?)hihi
:inlove:
dat had ze slim bekeken!!!
Zegt Thom vandaag…mama…wanneer is er weer auto-nieuws? Vraag ik…auto-nieuws? Ja zegt Thom…auto-nieuws…want dan is er weer vuurwerk!
:lol: :lol: …oud-en nieuw.
op de nieuwe fiets zit Myrna voorop, daphne zit achterop en mama zit tussenop :mrgreen:
volgens daphne :mrgreen:
Geen speld tussen te krijgen, wat Daphne zegt klopt als een bus :lol:
precies…
Tussenop… :lol: :lol: :lol: …heel logisch inderdaad!
hihihi… ik melde eerder iets bij dreumespraat en bedacht me later dat het wel iets is voor hier…
Aniek trekt namelijk overal ritsen van los, van haar vesten/jassen noem maar op. Dus wij altijd maar roepen, doe je jas dicht anders krijg je het koud en sinds enige tijd zegt ze dus steeds “koud” zodra ze het woord “dicht” hoort, dus ook als ik zeg "doe je het deurtje van de prullenbak dicht "(staat in de keukenkast) dan wijst ze naar de prullenbak en zegt "koud? "
Hier krijgt de prullenbak het dus koud en daarom moet het deurtje dicht :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
Dat doet me denken aan een opmerking van Yoni een hele tijd geleden (toen ze nog geen kleuter was, maar ja). Soms at ze niet haar hele broodje op en ruimden we het niet gelijk op. Dan wilde ze het na een paar uur alsnog opeten, maar dan was het oud en ‘niet lekker meer’. Dus oud papier was ook ‘niet lekker meer’.
Ze had gisteren zo’n mooie opmerking. Eigenlijk naar aanleiding van iets heel naars. Een aantal weken geleden zijn er bij ons in het dorp 3 jongeren omgekomen bij een auto ongeluk. In de krant stond (en dat hebben we hardop gelezen) dat ze nog even een ‘filmpje gingen pakken’. Onderweg kregen ze met de auto een fataal ongeluk . Gisteren kwamen we er pas achter dat Yoni er een andere voorstelling bij had . Ze had het over de dood en dat ze hoopte dat ze wel oud zou worden. Want jonge mensen gaan ook wel eens dood. Maar zij zou nooit een film pakken die onder een auto ligt als hij rijdt. :? Het duurde even voor ik snapte wat ze bedoelde… Daarna heb ik haar uitgelegd wat een filmpje pakken betekent.
Wat leuk al die prietpraat
Wij waren afgelopen woensdag op kraamvisite.
De baby begon te huilen. Dewi zegt tegen me, pak de fopspeen poppie huilt :inlove:
Ik werd vandaag weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt door Thom. Mijn man is ontzettend lief…maar niet erg handig. Vandaag was er iets gebeurd…waarop ik tegen Thom zei; oh…oh…oh…die vader van jou! Verder zei ik niets…dit keer niet…maar Thom zei meteen; die is niet erg slim…en ook een beetje suf! Een beetje oppassen maar weer met wat ik zeg.
Groetjes,Monique.
gesprek tussen jan en lieuwe ( zoon van tsjitske);
lieuwe; jan mag ik dan jou zwembord lenen?
jan; geen… geen wooorden van !!! en dat betekent dus; NEE !!
oooooooh nee, geen woooorden van!!
sil lag een paar dagen geleden heeerlijk tegen mij an op de bank , zegt ineens : mama? wat heb jij fijne plofkussens :inlove: (borsten)
en nog 1! sil ligt gister heerlijk in de tuinstoel in zijn onderbroek dus ik vraag goh liefie , lekker aan het zonnen?
ja zegt ie ,ik wil net zo bruin worden als samantha(samantha is onze oppas en ze is half surinaams dus prachtig bruin!) :inlove:
:lol: :lol: :lol: …plofkussens!
leuuuuuuuuuk kinderuitspraken , nog geen van wendy weer gespot, maar blijft errug leuk en somsssss zo doordacht hihi
@jamothothi wrote:
:lol: :lol: :lol: …plofkussens!
willemijn zegt altijd : mama wanneer krijg ik wiebelborsten?