prietpraat

:mrgreen:

Ruben was vanmiddag aan het spelen buiten…De tuinslang lag over de straat uitgerold en hij liep er steeds mee in het rond…Ik was benieuwd wat dat in zijn fantasie moest voorstellen…dus ik vroeg aan hem: Ruben wat is dat?

Waarop Ruben antwoorde: Dat is een tuinslang Mama! :mrgreen:

en jij maar van alles bedenken wat het zou kunnen zijn hahahah

hahahahaha

Hier een paar van hier:

Emma: Ieeeks willemijn je stinkt!! MAM ze stinkt echt heel erg ( poepluier)

WIllemijn: Ja? Naar aardbeien bessen zeker!! ( dikke grijns om haar gezicht)

reclame blijft veclame

spaghetti: pasgetti

spinazie: pisnazie

Emma is de oudste van een groepje van vier buurmeisjes/vriendinnetjes…

Mam, ga ik dan ook als eerste dood?

dat hoeft niet meid…

mmmmm

als ik nou dood ben mam en jij nog niet en als jij dan een wens doet vervul ik m meteen…

maar… als iedereen nou wensen vervuld wil hebben dan kan het ook wel een keer volgende week worden dat is niet erg toch?

Zeg ik tegen Thom, terwijl ik hem help met aankleden: zo…nu even een hemd aan. Zegt Thom tegen mij…mama heb jij ook een hemd aan? Zeg ik tegen hem…nee, ik heb een BH aan. Oh…zegt Thom …waarom…3 jaar he…valt anders de melk weg?

Wanneer ik Thies voed zitten we met zn drieen gezellig in bed. Thom ,Thies en mama. Als Thies klaar is met drinken en we nog even lekker stoeien zegt Thom…mama, heb je de borstvoedingsdeurtjes wel dichtgedaan?

jan kwam uit bed en liep de kamer in.

zijn vader zat voor de tv en ik achter de computer

jan loopt naar mij toe.

ik zeg; ik ben er niet

jan; oh is heitie er wel ?

Hihihihihihihi geweldige uitspraken lees ik hier :mrgreen:

Lucas zag een haarelastiekje op tafel liggen.

" Hee mama daar kan je krullen mee vangen!"

:inlove:

Hoe we erop kwamen weet ik niet meer, maar ik probeerde Thom uit te leggen dat er ook heel veel mensen zijn die erg weinig hebben om te eten en ook geen kraan hebben om uit te drinken wanneer ze dat willen.

Oh…zegt Thom…drinken ze dan uit de sloot? Ja zoiets…zeg ik.

Vervolgens is het lang stil en zegt Thom even later…mama, wij moeten daar maar even naar toe gaan om een kraan te maken en eten te brengen!!!

Is het geen enorme lieverd?! Mijn Thommetje!!!

jan was op de computer een spel aan het doen.

dan blijft de muis staan waar ie staat;

jan; heitie heeeeeelp de muis beweegt niet meer.

heitie; dan moet je de poes roepen, dan rent ie wel weg,…

jan denkt even na, kijkt mij aan en ziet mij lachen.

grrrrrr heitieieieieieee

en schud zijn hoofd even

hihi

:lol: :lol: :lol:

Wat ook aandoenlijk he,wanneer je ze zo ziet nadenken.

Thom heeft prachtige nieuwe sandalen…of zoals hij zelf zegt: blote schoenen… :lol: …

Nou zei hij gisteren tegen mij:mama ik ga zelf mijn schoenen aantrekken. Uitrekken deed hij al wel…ook met zijn andere schoenen,maar het klittenband maakt dat best makkelijker. Maar aantrekken…dat had hij nog nooit gedaan. Ineens zegt Thom: kijk eens mama…dus ik kijken en jawel hoor…Thom heeft zijn schoenen aan! Dat is knap…zeg ik tegen hem. Maar…zeg ik…hoe weet je nou wat de goeie schoen is? Hij weet namelijk nog niet wat links en rechts is (we zijn wel aan het oefenen). Thom wijst op 1 van de klittenbandriempjes,waar 2 rode streepjes op staan en zegt…kijk mama…hier staat:goeie schoen!

:mrgreen: :mrgreen:

Owkee ik even over wendy

Wendy mag vanavond mee naar Nacht van App´dam…elk jaar is dat met kraampjes muziek activiteiten ed…haar papa speelt er ook .Ze slaapt dan eerst en dan maken we haar wakker tegen half 11 en dan gaan we heen…ze weet heel goed hoe het werkt inmiddels…aangezien ze wel vaker mee mag naar zulke dingen als vuurwerk enzo

Vandaag op school ,ze hebben optreden, elke vrijdag op podium stukjes voordragen … een hulpmoeder vertelde me ,

Als ook Wendy haar stukje mag doen, een dansje-muziek voordragen, ze kent het goed weet juf…MAAR…

Nee juf ,en ze zit met de armen overelkaar geslagen, ik mag van mama niet te moe zijn vandaag, want dan moet ik door slapen en mag ik niet wakker vworden voor feest in het donker…dus ik wil niet mij druk maken :mrgreen: :inlove:

HAHAHA wijsneus!!!

:clap: :mrgreen:

:lol: precies wat Nicje zegt: wijsneusje :wink: .

Ik hoop dat jullie een hele leuke avond hebben en dat Wendy geniet!

we hebben het super gehad, alleen dacht iemand van een schiettent dat dre en ik haar papa waren, :inlove: leuk man, maar goed t was supergezelie en ze lag tengen 1 uur weer op bed was er tegen kwart na 10 uit gehaald

Gisteren ben ik met emma en willemijn met de trein gaan reizen naar opa en oma. is maar een half uurtje dus kan net mooi.

Op het station heb je van die leunbanken ( kan je met je kont tegenaanstaan) Dus emma kllimt daarop. Willemijn wil dat ook en probeert maar het lukt niet…

zegt ze: Het lukt niet daar ben ik nog te drie voor. :smiley: