Thom zei een paar dagen geleden tegen mij;mama jij hebt grotere borsten dan K3!
Afgelopen weekend vertelde hij dat aan mijn moeder en deze zei;en oma dan…heeft oma ook grotere borsten dan K3? Dat weet ik niet zei Thom toen…laat maar eens even zien!
Groetjes,Monique.
:lol:
Ik deed een beetje dom en willemijn zegt: " domme mama" ik zeg:" ikke dom, en watben jij dan?" zegt ze:" ik ben leuk!"
Samila van bijna drie over haar zusje
babies hebben een hard hoofdje
maar onze baby heeft een zacht hoofdje.
@Judith1 wrote:
Ik deed een beetje dom en willemijn zegt: " domme mama" ik zeg:" ikke dom, en watben jij dan?" zegt ze:" ik ben leuk!"
haha , van je kinderen moet je t hebben, hhihih.
Vanmorgen kom ik onder de douche vandaan wanneer Thom zegt;mama,waarom heb je zulke grote borsten? Omdat er melk in zit voor Thies, zeg ik.
Dan volgt er een kleine stilte en vervolgens zegt Thom; en als Thies de melk heeft opgedronken,zijn dan jouw borsten niet meer zo groot?
Zojuist vraagt Thom aan mij : mama,waar heb jij Thies eigenlijk gekocht? Dus ik zeg:wat denk je ,waar ik Thies heb gekocht? Zegt Thom:ik denk bij de Hema!
whaaaaaaaaaahhhahahaa
Vorig weekend waren wij aan het wandelen,Donney was mee op de step maar deed gevaarlijk!!Dus ik waarschuwde hem zegt hij "shitmoeder"Ik vraag nog wat zeg jij :naughty: Nou ik zeg gewoon shitmoeder!!! :naughty: :naughty: :naughty:
Urs :-*
Toen ons dochtertje begon te krijsen ging onze oudste dochter van 2 door de kamer hollen en blaten als een schaapje en meteen er achteraan zij ze mama Lois lijkt wel op een schaapje. Ha ha Ik moet toegeven daar lijkt het wel op
Bij Tiemen ontdekte ik een grote mensentand achter zijn melkgebit, ding zit er dus al, terwijl hij niet wisselt nog.
Ik vertel hem dat, laat het hem voelen en zien en toen riep ie " jeeeeeeeee dan ben ik net een haai!!"
:mrgreen:
beppe (oma) paste vanmiddag op
vraagt jan;
beppe, mag ik een danoontje?
mijn buik is zo leeg als een lekke band zonder lucht
oh ja, jan heeft oorontsteking en zit nu aan antibiotica.
ik geef hem dat spul zegt hij;
dit heb ik eerder gehad! dit is lekker !!! :shock:
daphne moet elke avond voordat ze gaat slapen echt even tegen papa vertellen, dat ze verliefd is op papa :inlove:
mama ik vind het niet leuk, die waterplokken
hahahahahaha
Ruben keek vanmiddag bij Ginger (kat) onder de staart…
Zegt ie heel verontwaardigd;“wat heeft Ginger een rare navel”! :lol:
jan was net heel slim; zijn vader had gezegd bij het op bed brengen; als ik je hoor of zie , haal ik 1 knuffel uit je bed ( hij heeft er 3)
komt jan beneden. ik zie jan zegt zijn vader.
jan; ik heb al 1 knuffel uit bed gehaald 8)