prietpraat

:inlove:

Thom vraagt laatst aan mij;mama, heb jij ook een piemeltje?

Nee, zeg ik…waarop Thom zegt;aaaaaaaaaah wat jammer!

Zit ik een tijdje terug samen met Thom fotos te bekijken van de baby-show die je vaak hebt van de zwangerschapsgym.

Onlangs vraagt mijn man aan Thom; Thom, weet jij waar babys vandaan komen?

Ja ,zegt Thom, van de baby-show.

jan tegen zijn beppe (oma) ik weet wel dat winx en feeën niet bestaan hoor.

ik weet wel dat ze plaatjes tekenen en zo winx maken.

nog geen minuut later komt ie aanrennen; maar 1 fee bestaat wel hoor; de tandenfee !!!

:lol:

Yoni heeft een ketting van mij in haar hand. Ik vertel dat ik die van papa heb gekregen.

Wanneer?

Nog voor jij er was.

Oh, toen was hij nog een man

… :?: Wat is hij nu dan.

Nah, een papa natuurlijk.

haha geweldig!

Inderdaad grappig! Ik zal binnenkort ook eens wat uitspraken van Samila van de laatste tijd opschrijven…

Je lacht je slap…!

Eindelijk kan ik hier ook mee doen. Heerlijk al die uitspraken!!

Niels is dol op alles wat rijdt dus ook op vrachtwagens.

We zitten in de auto en rijden langs een vrachtwagen van Cup a soup (met een afbeelding er bij)

Hij vraagt: wat staat daar op mama?

Ik: Dat is een vrachtwagen van Cup a soup

Hij: Wat??

Ik : Cup a soup

Hij: Oooooh ku tt e soep :inlove:

En het mooie is dat ie dit zo blijft zeggen, je kunt je voorstellen dat ik bij de C1000 niet al te lang bij de Cup a soup blijf stil staan :wink: :lol:

:lol: :lol: :lol:

hihihihihih

:lol:

Zit ik vanmorgen op de w.c en komt Thom binnen met een stopbordje van zijn racebaan. Hij laat mij het rode gedeelte zien waar stop op staat en zegt: Mama, als het rood is moet je stoppen met plassen. Vervolgens draait hij het bordje om en laat mij het groene gedeelte zien en zegt:en als het groen is mag je weer verder gaan met plassen!

we zitten aan tafel en het eten is bijna op.

jan; heitie mag ik bij jou op schoot?

heitie; waarom wil je dat ?

jan kijkt mij eens maar weet zo even geen antwoord.

mama; omdat je heitie zo lief vind?

jan; neeeee ik wil zacht zitten

:lol: :lol:

ik ben vanmorgen met de fiets onderuit gegaan.

alles doet me zeer.

zegt jan; mama je weet het toch; slapen is het allerbeste medicijn

:smiley:

Ik las gisteren een verhaaltje voor dat ging over een astronaut en het heelal. Natuurlijk kwam de vraag wat het heelal was. Tja, waar de sterren zijn en de zon en de maan. Yoni snapt het helemaal: “en de doden”

goed zo !!! :smiley:

halfzusje van Zita had anderhalfjaar geleden luizen. Dus ik steevast ieder weekend dat ze kwam op luizenjacht. Zita kwam ook steeds kijken of de “mieren” er nog waren…nee Zita dat zijn luizen…ohja pluisjes. Week in week uit.

Tot we op visite waren bij mijn schoonouders en de oma van mijn man was er ook. Zita nestelt zich gezellig tegen grootoma aan en zict heel diep te denken wat ze eens als vertellen. Ineens buigt ze haar hoofd naar voren wijst op haar hoofd en roept: “Kijk oma, heb ik ook rupsen?”

neefje inmiddels 9, kwam als 5jarig jochie tussen de middag uit school om een boterhammetje te eten. Hij roept dat ze eerst moeten bidden, want dat had hij geleerd. UItbundig van schouders tot aan de teen slaat hij een megakruis en roept: In de vader de zoon en de heilige kees…