:lol:
mwhahaha plofkussens!
ik lach me rot om dit topic!
ga vooral door peuters en kleuters!!
Mijn zoon kijkt naar Samson en Gert. Zegt ie : Oe hij eet een pluisje!
Ik zeg wie? Hij : Gert.
Ik kijk op en zie dat Gert een suikerspin eet!
Nog een:
Ik wil naar pappa toe!
Ja, maar pappa werkt in Amsterdam.
Gaan naar Amsterdam lopen!?!
Uhhe…
kom we moeten goed zoeken kerel!! zegt willemijn tegen mij :mrgreen:
:mrgreen:
Hier kookt papa meestal het eten. Mama in het huishouden kent Yoni niet zo goed :mrgreen: . Ze luisterde naar het liedje van ome Henk die zingt dat een vrouw achter het aanrecht hoort. Yoni kijkt op en zegt: “Dat klopt toch niet mama? Een man hoort toch achter het aanrecht.” :thumbup:
jan heeft vanmiddag een inhaalles van zwemmen
hij zwemt dan in dezelfde groep als berber ( van tsjitske )
ik zei tegen jan, dan moeten jullie natuurlijk niet zitten geienen, wel graag je best doen
jan; maar mama ik wil ook mn best doen, want ik wel snel mn a diploma !
en als berber wel gaat gek doen, nou , dan zeg ik wel even dat ik wel mn best wil doen !
zo moest dat bij emma en emma ook… dan deden we ze maar niet samen op inhaalles…
nou het ging goed hoor !
het was zelfs jan, berber en lieuwe in 1 groep
en nu is alleen profzwemmen nog geen vet cool :dance:
is jan bezig voor a of b of c?
op vakantie liepen we achter een koe aan een berg af… willemijn liep niet erg door dus ik zeg loop een beetje door… die koe kan het ook…
zegt willemijn: ja maar die koe is ook niet een beetje willemijn…
emma schoenen waren niet waterdicht maar wateropen
:lol:
wij waren met de familie een dagje naar julianatoren geweest en daarna gingen we naar een snitzel restaurant, mijn broer kwam later aan in het rastaurant en toen vroeg daphne aan hem:
waar heb jij de auto geparkeerplaatst? :mrgreen:
toen ik net weer zwanger was deden mijn borsten pijn, en borsten, moet je weten, zijn hier gewoon tieten.
Sylviana neemt op een dag een duik, bovenop die borsten en ik zeg tegen haar iets van: niet doen, mama’s tieten doen pijn.
Een tijd later is ze verkouden, veel hoesten, zegt ze tegen me: mama, sylviana’s tieten doen pijn.
Had ze pijn op de borst van het hoesten.
ik kwam niet meer bij.
Had mijn dochter geleerd dat ze ‘een ogenblikje’ moet zeggen als er iemand opbelt en ze mij moet halen. De eerste keer dat ze dat deed, zag je haar nadenken: Hoe was t nou ook weer? Na n halve minuut stilte, meldde ze aan de beller: ‘Even wachten, een ogendoosje’.
:lol: :lol: :lol:
whahahahaha
Ooh wat is dit leukkk!! Ik lig helemaal dubbel!
Hier nog een paar:
beppe had opgepast en zou net naar huis:
marije die ietsje ziek was vroeg: mag ik mee?
Beppe dacht het tactisch op te lossen met: van de politie mag jij zo laat niet meer de straat op.
Marije: Maar ik blijf wel op de stoep, hoor beppe!
Laatst een dagje naar Utrecht geweest.
Paar dagen later gaan we samen met frans uit lunchen, zeg ik: nu gaan we weer naar de grote stad, heit ophalen om wat te eten.
Gaan we alweer naar Aanrecht? (utrecht)
Stijn ziet opa in de vakantie 'sochtends ongeschoren met een grijze stoppelbaard. “he opa je bent helemaal stoffig” Staat opa zich de volgende dag te scheren “Opa? Ben je stofzuigen???” :lol:
Mama maakt en foto van een grote spin in een web en laat hem aan Lisa,9 en Cheyenne,4 zien…
Lisa,ik ben niet bang voor spinnen…
Cheyenne,ik ook niet en OOK niet voor een suikerspin :mrgreen: