Hoi allemaal,
Ik heb gister een pretecho voor het geslacht gekregen, nu lees ik overal dat bij 15 weken (+5dagen in mijn geval) het toch wel onzeker is of ze dat met zekerheid kunnen bepalen. De echopist leek vrij zeker, maar nu zit ik op internet en ga ik twijfelen, heel stom ik weet het! Daarom de vraag, als jullie deze foto zien wat denken jullie dan voor geslacht?
Alvast bedankt!!
Ik zou eerder uitgaan van wat de echoscopiste zegt hoor, dan wat iedereen hier denkt! En ach, je komt er vanzelf achter!
Ik denk een meisje!
ik zou er ook vanuit gaan wat ze hebben gezegd
ik heb met mats ook een echo gehad met 15wkn
en ze had het echt goed!!
ik zie het zo slecht altijd dus van mijn zicht moet je niet uitgaan
Ik zie ook een meisje in de echo foto
Oef, ik denk eigenlijk jongen… :oops:
Nou, ik kan echo’s nooit ‘lezen’. Voor mijn part is het een kameel, ik zie het niet. Maar het echobureau hier doet de echo’s al vanaf 14 weken, met 99,9% zekerheid. Als het niet goed is, komt ze helpen verven, zegt ze altijd
Je mag er dus vanuit gaan dat wat zij zegt helemaal klopt!
@D. wrote:
Nou, ik kan echo’s nooit ‘lezen’. Voor mijn part is het een kameel, ik zie het niet. Maar het echobureau hier doet de echo’s al vanaf 14 weken, met 99,9% zekerheid. Als het niet goed is, komt ze helpen verven, zegt ze altijd
Je mag er dus vanuit gaan dat wat zij zegt helemaal klopt!
:lol: :lol:
Hier bij de pretecho… als het niet goed was mochten we van haar voor het bedrag dat de echo gekost had kleertjes voor het niet geziene geslacht kopen… die was dus ook zeker van haar zaak .
Bij de 20 weken echo kunnen ze nog een keer kijken
Van te voren niks zeggen en dan krijg je vast de bevestiging
ik denk ook een jongetje
Wij hadden een pretecho met 15+1 met geslachtsbepaling. Zij kwam uit op een jongen. Bij de 20 weken echo aangegeven dat we het wisten (niet het geslacht genoemd) het eerste beeld wat onze jongen gaf was een blik op zijn geslachtsdelen, helemaal duidelijk toen voor ons, de echoscopist twijfelde ook niet.
Mijn ervaring is dus dat ze het over het algemeen goed hebben.
Moet zeggen als ik zo naar je echo kijk, denk ik een jongen. Heb bij me meid ook een geslachtsbepaling gehad, maar dit ziet er meer zo uit als bij mijn zoontje.
De echo lijkt wel héúl erg op de onze, en dat is voor de 2e keer bevestigd (ook bij 21 weken) echt een meisje :mrgreen:
Ik denk een jongen…
wow wat een verschillende reacties! Mijn twijfel is dus niet zo gek. Er is mij verteld dat het een meisje is en voor de zekerheid nog 1 foto erbij. Precies op hetzelfde moment genomen (15w, 5d) als de eerste foto, komtie!
@zebra wrote:
wow wat een verschillende reacties! Mijn twijfel is dus niet zo gek. Er is mij verteld dat het een meisje is en voor de zekerheid nog 1 foto erbij. Precies op hetzelfde moment genomen (15w, 5d) als de eerste foto, komtie!
Hier kan ik geen piemeltje in terug vinden hoor… nou is dat ook wel heul klein nog op die termijn… maar dan nog… met een dergelijke vergroting zou er toch echt wel iets te spotten moeten zijn.
Ik denk ook een meisje.
En anders een kameel.
Of beide!
@D. wrote:
Ik denk ook een meisje.
En anders een kameel.
Of beide!
wederom :lol:
Dit lijkt inderdaad meer op een meid. Is naar mijn idee ook een stuk duidelijker.
Zowel bij de eerste echo als bij de tweede denk ik direct een meisje!
Ik heb met 15,6 een echo gehad voor geslachtsbepaling… en geloof me,… mijn KNUL was niet te missen… :mrgreen:
Ik dacht ook meteen een meisje want zie nergens een piemeltje :mrgreen:
Wij hebben dan het geslacht gezien met 18 weken, zit wel een paar weken verschil in, maar daar zagen we zo overduidelijk een piemeltje zitten.
Toen ik de foto zag dacht ik meteen meisje.
Ik ben deze keer met exact 15 weken voor de pretecho gegaan en daar zagen we heel duidelijk de balletjes en het piemeltje. Als dit mijn echo was zou ik de roze verf gaan inslaan hoor! Maar je kan voor de zekerheid ff wachten tot de 20 weken echo, maar ik geloof nooit dat hier nog een piemeltje aan gaat groeien.
Die kameel kan ook, als het goed is krijgt ze later wel 2 bulten :silenced: