Hoi hoi,
Ik wil heel graag weten van jullie of jullie het de moeite en het geld waard vinden om een pretecho te laten maken.
En zo ja… welke? Kort of juist heel uitgebreid?
Kijk je nog vaak naar de foto’s/DVD?
Liefs,
Noortje
Als je het geld kan missen…zeg ik volmondig JA!
Zo ontzettend bijzonder vond ik het om te zien :inlove:
Heerlijk lopen zweven daarna…en 100% garantie wat voor geslacht de beeb was :lol: 8)
De foto’s zijn me heilig hoor,stonden op mijn telefoon en zijn mooi ingeplakt in de boeken van C. de DVD ging de hele familie rond.
Ik heb haar met 17,5 week uitgebreid gezien met film en foto en met een week of 27 nog foto’s van haar toetje gedaan in 3/4d en toen hebben we ook gevraagd of ze wilde kijken wat voor geslacht ze was…ik moést het toen weten :oops: al wilde we eerst een verrassing :lol:
Hier 2x gedaan en er enorm van genoten! Echt prachtige plaatjes gekregen, alles op dvd, heel erg mooi!
En erg leuk om het geslacht zo zeker te weten! :inlove:
Dit keer doen wij het niet, omdat de 20 weken echo ook een uitgebreide 3D echo is en ik voor het geld liever een buikschildering laat maken.
Wij hebben het niet gedaan, maar vond het niet nodig omdat ik van mezelf maar een beetje geduld moest bewaren. Nog maar tot september wachten en we zien haar in het echie. En bovendien vind ik het te duur, wil ik dat geld liever uitgeven aan iets nuttigs ofzo
Wij hebben het wel gedaan, en ik vond het geweldig.
Net als jij had ik ook een medische zwangerschap met vele echo’s bij de gyn. Maar bij een echobureau is het gewoon puur genieten. Niks medisch, uitgebreid kijken alleen maar omdat het leuk is en niet omdat het moet. Ruimte voor vragen, tijd voor uitleg wat je ziet. En als ik zei: Oh kijk dat is leuk om te zien, dan drukte de echomevrouw meteen op de fotoknop. Ik kijk er niet heel vaak meer naar, maar de foto’s zijn me wel heel dierbaar.
Doen hoor als je het kan betalen, het is echt de moeite waard.
als je het geld kan missen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
het is echt iets heeeeel bijzonders zo’n kijkje in je buik, en nog kijk ik er wel eens naar op het dvdtje vind het zoiets moois en dat dat kleine mensje in je buik zit , ik vond het ronduit prachtig en het werd ook een heel stuk werkelijker ofzo :inlove:
Oh en ik had bij R een foto van een 2d echo op de voorkant van zijn kaartje en bij C dus een foto van de 3/4 d op de voorkant dus ik ben er sowieso erg blij mee en hij is dus optimaal gebruikt :inlove:
Jaaaa doen!!! Echt het is zo’n heerlijk genietmoment! Tussen alle stress etc door is het even bevestigt zien dat beeb het prima doet.
Wij hebben euhm ik heb hem hier ook alweer in de planning. En het mooiste vind ik eraan, voor de papa in spe is het vaak zo’n ver van zijn bed show. Ja leuk een buik die groeit etc maar wat zit er nu in??
Mannen zijn visueel ingesteld, dus ze kunnen 100duizend keer het trappen voelen wat ook bijzonder is maar die plaatjes… :inlove: En dat hoofd van manlief hier na de echo!! Nee echt dat is niet in centjes uit te drukken…en na die tijd nog regelmatig gekeken. Ideaal genietmoment voor als je zit te ‘wachten’ op de bevalling en even weer de plaatjes wilt bekijken.
De enige tip die ik heb; gelijk een kopietje maken van de DVD… je gaat hem grijs draaien :lol:
Dat ligt denk ik erg aan jezelf :mrgreen:
Dit nuchtere kalf heeft het alleen bij Peter in 3D gedaan en de dvd heb ik NOOIT meer bekeken, ik zou niet eens weten waar hij is…
Dus hier doen we het niet meer, zonde van de centjes.
Het ligt dus ook aan je eigen instelling/karakter
Hier ook twee keer gedaan, prachtig om je kindje te zien :inlove:
DVD nooit meer gezin, maar de foto’s wel hoor, zitten netjes ingeplakt :inlove:
Ik twijfel nog…
Weten jullie of het iets uitmaakt of je de placenta aan de voorkant hebt zitten? Is het dan minder mooi, of duidelijk?
wij hebben bij dave toen alleen 2d laten doen…( we hadden toen nog geen 20wk echo… die kwam na zijn geboorte :twisted: )
we hebben het toen met 27 wk laten doen. was de beste tijd volgens de vk
de foto’s hebben we in zijn album geplakt… we hebben geen dvd laten maken… die kijken we toch niet…
deze keer wil ik sparen voor een 3d… als je zo ziet vind ik het echt heel mooi… en dan weer zonder dvd… alleen plaatjes… die we weer inplakken
Wij hebben het bij alle 3 laten doen. En de mooiste 3d/4d echo foto’s van ze staan hier ingelijst in de woonkamer.
De dvd’s heb ik eigenlijk alleen in de zwangerschappen grijs gedraaid en die van lucas en Pepijn ook nog na de 3d echo van Merlijn om te kijken op wie hij leek :inlove: :inlove:
Ik zou dus ook zeggen doen, het is zo speciaal om je kindje al zo ver af te zien en mijn kindjes waren alle 3 al best wel mollig dat vond ik ook mooi om te zien, ze hadden het dus prima in mijn buik :dance:
@Sterre74 wrote:
Ik twijfel nog…
Weten jullie of het iets uitmaakt of je de placenta aan de voorkant hebt zitten? Is het dan minder mooi, of duidelijk?
Ik had mijn placenta aan de voorzijde en 30kg overgewicht in de buikwand :roll: en ik heb duidelijke plaatjes gehad. :thumbup:
Ik ben dus een twijfelaar. Ook wij hadden een 2d laten maken van onze dochter toen. Die dvd heb ik dus nooooit meer bekeken…
Maar ja een 3d heb ik nog nooit laten maken, alleen van deze uk in week 16 maar dat is natuurlijk heel anders als met 30 weken.
Vanaf 35 weken ga ik naar de gyn onder controle en krijg ik ook echo’s om de groei te volgen. Dus ja…ik weet het nog niet. En de centjes kan ik hard gebruiken. Maar stel je voor dat ik spijt krijg als ik het niet heb laten doen :think: :think: :think:
@LovelyMirrie wrote:
Dus ja…ik weet het nog niet. En de centjes kan ik hard gebruiken. Maar stel je voor dat ik spijt krijg als ik het niet heb laten doen :think: :think: :think:
En dit bedoel ik ook…
En hubbie vind het zonde geld omdat we al zoveel echo’s krijgen… Maar dit is toch wel heel anders.
jammer dat mijn vent hier niet schrijft. Juist hij vond het geweldig om te zien. Hij kon niet altijd mee met de controles (gek he, als je elke 1 a 2 weken moet) en nu kon hij ook eens goed meekijken. Groot scherm, haarscherp beeld.
Kan je het hem niet cadeau doen voor vaderdag?
Ja ik doe het wel.
Lijkt me geweldig om alvast “kennis” te maken met Ukkie.
Ik laat hem maken in Enschede bij koekeloere. Daar al heel veel goed verhalen over gehoord!!!
Dusse ik hoop dat je je hub nog kunt overhalen
Geloof me Noor het is echt niet te vergelijken met een medische echo of die nu wel of niet in 3D gedaan wordt. Het voelt zo totaal anders, iedere medische echo kijk ikzelf zelfs met andere ogen naar de beeb. Ook geen rare kriebels in mijn buik (onder het motto stel dat er iets gevonden wordt etc) maar echt puur plezier voor de pretecho en heeel leuke voorpret. Hier nu dubbel omdat Daan dus nog steeds niet weet dat hij de pretecho voor zijn verjaardag krijgt en ook op zijn verjaardag :inlove:
Daan was eerder ook altijd sceptisch maar die is totaal om. Dus als hij het niet gelooft mag hij altijd mailen of bellen hoor, als je zijn verjaardagsverrassing maar niet verklapt ! :thumbup:
@Rhiannon wrote:
Geloof me Noor het is echt niet te vergelijken met een medische echo of die nu wel of niet in 3D gedaan wordt. Het voelt zo totaal anders,
Kan ik me 200% bij aansluiten.