Doen! Het is zo ontzettend bijzonder en mooi… Ik kijk de fotootjes nog regelmatig, de DVD van Kaylee heb ik nog 1 keer opnieuwe gekeken en die van Jayden nog niet.
Sterre, mijn placenta lag bij Jayden ook voor en ik heb hele duidelijke echo’s gehad :thumbup: :inlove:
ik heb op doen gestemd, bij de derde hebben wij dit ook laten doen en het was zooo leuk, nu heb ik alweer voor 11 juni een afspraak staan voor een pretecho voor deze beeb, ik wil vooral het geslacht weten, en mijn drie dochters kunnen nu lekker gezellig mee en kunnen voor het eerst hun broer of zusje zien, wij laten een gewone 2d echo doen, en ik vind de prijs nog wel meevallen. dat heb ik er zeker voor over, de voorpret van wat zullen we gaan zien en de ervaring voor mijn dochters, nu ben ik wel mientje ongeduld dus wachten tot de bevalling duurt mij echt te lang om dan pas te horen wat het gaat worden.
Aha, ja, hoe kom ik daar nou bij van die placenta? Nou ja, dacht het ergens gelezen te hebben. Maar bij de 20 weken echo was ook alles heel goed zichtbaar ondanks die placenta.
Het lijkt me heel erg leuk, maar ik geloof niet dat ik er spijt van krijg als we het niet doen :think:
Mijn man weet niet eens dat ik het heel graag wil, ik zal het toch eens in de groep gooien
ik heb bijna wekelijks echo’s gehad de hele zwangerschap door vanaf ong. 3 maanden en toch de pretecho gedaan.
echt het is geen vergelijking met die standaard controle echo dit is zooooveel mooier!
7 juni gaat het gebeuren… :dance:
Hub weet het nog niet… :silenced: :mrgreen:
Verrassing!!!
wat gaaf! ik weet zeker dat jullie er geen spijt van gaan krijgen. Het is echt bijzonder .
Noortje leuk zeg!!! waar ga je naar toe???
Koekeloere in Enschede…
:mrgreen: :inlove: :thumbup: Dat wordt zoooo genieten meis!! :-*
Gelijk ook de plaatjes inscannen he
:dance:
:thumbup:
Is echt zó leuk :inlove:
Ik ben vrijdag geweeest en vond het een geweldige ervaring!!
Het is zo bijzonder om je kindje zo te zien en dat pakt niemand meer van je af. Ja het is duur maar je krijgt er dan ook iets enorm wonderlijks voor terug.
Het dvd’tje heb ik al een paar keer terug gezien met een paar oma’s die slecht ter been zijn. Ze vonden het moeilijk te begrijpen dat het allemaal kon maar vonden het toch prachtig.
Van mij krijg je dus een volmondig JAAA DOEN!!!
Wij hebben bij Pete een 3D/4D echo laten maken rond 30 weken. We hebben een uitgebreide echo laten maken, volgens mij 100 euro voor een half uur, de bewegende beelden en 20 foto’s op dvd, waarvan we 2 kleurenfoto’s mochten laten uitprinten.
Bij de tweede ga ik dit ook zeker doen, ook al vind ik het niet goedkoop. Op een of andere manier had ik na die echo een hechtere band met mijn kindje, omdat ik een beetje wist hoe hij eruit zou zijn.
Mijn schoonmoeder was meegegaan naar de echo, dus mijn schoonvader en zwagers en ouders en broertje hebben de dvd allemaal bekeken.
@NoortjeP wrote:
7 juni gaat het gebeuren… :dance:
Hub weet het nog niet… :silenced: :mrgreen:
Verrassing!!!
Goede beslissing genomen, ik vond het ook super en echt heeeeeeeeeeel anders dan 2d hoor, en hub was ook erg onder de indruk

Ik had ook de placenta aan de voorkant zitten, maar superduidelijk beeld hoor met 28 weken.
Veel plezier alvast

Ik ga bij deze beeb ook weer denk ik :mrgreen: