Effe wat anders…Er staat al de hele dag “Nog 1 dag te gaan voordat de mazzeldagen beginnen”. Had dat niet 2 moeten zijn? :think: Ze starten nl. overmorgen pas, toch?
Dames, nu zit ik al heel de dag met deze vraag en nu reageert er niemand?
Ik erger me er overigens niet aan, tis even wennen. Verandering brengt nu eenmaal vaak weerstand met zich mee dus het is wel logisch dat veel mensen zich erover opwinden. Maar morgen ziet de wereld er vast een stuk mooier uit ;).
Nou ik schrok net ook wel even, maar het viel natuurlijk te verwachten dat het een keer zou komen. Ach, en voor meer budget, scroll ik wel een endje naar beneden hoor!
Hier ook zo… ik ben er nu wel aan gewend eigenlijk… :mrgreen:
Als ze over 5 dgn weg zijn, vind ik het ook weer wennen :mrgreen:
ik vind het ook groots hoor als ik kok open denk ik ow ja irritant , maar eiig valt het best mee als ik een maal aan het kokken ben hoor,… maar kleiner was ook wel oke geweest maar het mag blijven staan
Effe wat anders…Er staat al de hele dag “Nog 1 dag te gaan voordat de mazzeldagen beginnen”. Had dat niet 2 moeten zijn? :think: Ze starten nl. overmorgen pas, toch?
Dames, nu zit ik al heel de dag met deze vraag en nu reageert er niemand?
Ik erger me er overigens niet aan, tis even wennen. Verandering brengt nu eenmaal vaak weerstand met zich mee dus het is wel logisch dat veel mensen zich erover opwinden. Maar morgen ziet de wereld er vast een stuk mooier uit ;).
Ik vind eigenlijk wel dat prenatal iedere dag dat waslijntje had moeten verschonen.
Deze spullen heb ik nu wel gezien :mrgreen:
Mee eens :thumbup:
RUUUUUUUD
Misschen even mailen naar prenatal? Deze banners kan ik niet bewerken ze draaien op de server aldaar. :mrgreen:
Snap ik, maar jij had al contact met ze, vandaar dat ik jou erbij haalde
Maare: voor de betaling, gelden dan alleen de individuele kijkers(dus tel ik maar 1x mee) of telt iedere view(dus tel ik 3x als ik 3x op deze pagina kijk)?
Daar zijn wel verdeel sleutels voor op basis van IP. Herhaling is tenslotte de kracht van reclame. (en irritatie werkt ook goed denk maar aan wasmiddel reclames)
Daar zijn wel verdeel sleutels voor op basis van IP. Herhaling is tenslotte de kracht van reclame. (en irritatie werkt ook goed denk maar aan wasmiddel reclames)
:eh: :think: :? Dus heeft het nut om met z’n allen het hele forum te bekijken, of niet? :eh:
op zich kan het me niet zoveel schelen als er daar reclame staat… maar wordt een beetje gek van die waslijn… dat gaat veel te snel… daar word ik gek van… ik kan niet eens duidelijk zien wat er allemaal aan hangt…