Prenatal reclame

@ruud wrote:

Sterker nog ivm het bereiken van het afgesproken aantal views hebben wij de campagne nu reeds verwijderd.

sterker nog, het is dat ik dit nu lees, want het was me dus nog helemaal niet opgevallen…

Ken je nagaan hoe snel je ergens aan went. (buiten het feit dat het me niet stoorde)

joh is het alweer klaar?

nou makkelijk verdiend zo :mrgreen:

@joseetje wrote:

joh is het alweer klaar?

nou makkelijk verdiend zo :mrgreen:
idd :lol: en de actie is nu toch nog niet eens begonnen bij prenatal, haha

Voelt prenatal zich effe genaaid :mrgreen:

maare wanneer waren die mamamazzeldagen ook alweer? :angel:

Volgende reclame.

Grapje… :smiley:

even een vraagje is er vanavond dan ook die 20%korting?

@joseetje wrote:

Voelt prenatal zich effe genaaid :mrgreen:

maare wanneer waren die mamamazzeldagen ook alweer? :angel:

Lol! :wink:

Kreeg net smsje van prenatal vanavond 18.00 uur tot 21.00 uur.

MET 20% Korting!

Ik miste ze al, zag ze vanochtend staan en nu niet meer.

Ach alles voor een fijn forum, en als dat betekent zo nu en dan een reclame dan is het zo.

CELLLLLLLLL …je roze papiertjes kunnen er weer af :smiley:

hoeveel last hebben jullie er nu eigenlijk van gehad :wink:

Ik i-net vaak ook op mijn gsm en dan is het scherm ook wat lastiger te zien, maar ik heb er verder geen last van gehad ofzo.

@ruud wrote:

Daar zijn wel verdeel sleutels voor op basis van IP. Herhaling is tenslotte de kracht van reclame. (en irritatie werkt ook goed denk maar aan wasmiddel reclames)

Je bent in de war met de Allways reclame :wink:

Ha fijn, ons forum is wel lekker rustig zo :angel:

Hee, de reclame is weg?! Ik dacht dat het er vijf dagen op zou blijven staan? :think:

@Jippie wrote:

Hee, de reclame is weg?! Ik dacht dat het er vijf dagen op zou blijven staan? :think:

• ben het met je eens jippie *

okee, ik snap er niets meer van … :wall:

eerst blijft hij 5 dagen staan en ineens is hij weer weg. Niet dat ik er echt last van gehad heb.

Maar vind het toch wel knap irritant om eerst mensen helemaal over de zeik te helpen omdat hij 5!!! dagen blijft staan en nu is hij weg :think:

Vind het ineens best wel saai zo zonder die kleurtjes en het waslijntje! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Proest niet direct “klagen” eerst even de uitleg lezen op de vorige pagina. :wink:

@Superbits wrote:

@Jippie wrote:

• ben het met je eens jippie *

okee, ik snap er niets meer van … :wall:

eerst blijft hij 5 dagen staan en ineens is hij weer weg. Niet dat ik er echt last van gehad heb.

Maar vind het toch wel knap irritant om eerst mensen helemaal over de zeik te helpen omdat hij 5!!! dagen blijft staan en nu is hij weg :think:

Eh…je had dus liever gezien dat hij exact 5 dagen was blijven staan ? :roll:

@ruud wrote:

Proest niet direct “klagen” eerst even de uitleg lezen op de vorige pagina. :wink:

Omdat de views gehaald zijn ja dat heb ik gelezen.

Maar als dat meteen aan het begin gezegd was waren er zeker weten minder mensen zo over de zeik gegaan. :wink:

@Superbits wrote:

@ruud wrote:

Maar als dat meteen aan het begin gezegd was waren er zeker weten minder mensen zo over de zeik gegaan. :wink:

Dan was het topic wellicht nog langer geweest. Dan zat iedereen te wachten op het bereikte aantal.

Het is toch goed zo ?

@Karin2 wrote:

@Superbits wrote:
@ruud wrote:

Dan was het topic wellicht nog langer geweest. Dan zat iedereen te wachten op het bereikte aantal.

Het is toch goed zo ?

Dat is het ook. :wink:

Maar wilde het wel eventjes kwijt :shifty: En dat heb ik gedaan en daarmee is het gewoon klaar.

Hoef in ieder geval niet meer te scrollen naar links en rechts :mrgreen: