Prenatal reclame

Nou ik heb momenteel ook teveel aan mijn hoofd maar aan zoiets kan ik me echt niet ergeren.

Maar dat wil niet zeggen dat ik het raar vind dat jullie er wel last van hebben.

Goede oplossing Cel :thumbup: :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

Nou ik heb momenteel ook teveel aan mijn hoofd maar aan zoiets kan ik me echt niet ergeren.

Maar dat wil niet zeggen dat ik het raar vind dat jullie er wel last van hebben.

:eh: Toch zeg je het.

Druk maken druk maken ach wat is druk maken. Ik lig er niet wakker van ofzo hoor…

@Karin2 wrote:

@prinsjeJason wrote:

:eh: Toch zeg je het.

Ik zei toch niet dat ik het raar vind dat jullie er last van hebben :?

Ik had het misschien anders moeten schrijven :think:

sorry poging gedaan maar kan moeilijk uit mijn woorden komen :doh: :oops:

nou… het valt wel op

maar ik word altijd warm van prenatal,

dus wat maakt het uit :mrgreen:

tegen die tijd dat ik naar beneden lees is het al weer uit beeld.

nee ik maak me hier niet druk om

ach leuk vind ik het niet, maar betalen om te mogen kokken vind ik erger… dus als ik op deze manier “kan betalen” dan maar liever zo…

@ruud wrote:

Op 1024 hoef je niet te scrollen. En als je dus in de breedte moet scrollen wordt het tijd voor een nieuwe pc want 800x600 is niet van deze tijd meer. :mrgreen:

Ruud ik heb een splinternieuwe computer van nu 6 maanden oud, en ik moet dus ook heen en weer scrollen!

Vind het ook irritant die grote reclame.

Cell ik begrijp je volkomen.

Ik heb last van epilepsie en nu echt gigantisch… en zo druk bewegend… :shifty: Pff kop word een beetje gek,

was al naar een blokker aan het zoeken maar weet niet hoe het moet :think: (iemand die het me dus wilt uitleggen in Pb ofzo?)

Want als ik rechtermuisknop druk dan zie ik dus heel klein dingentje met zoom in en dergelijke (van adobe flash player).

Ik stoor me er verder niet aan, was even wennen…alleen epilepsie is niet leuk… maar ik overleef het wel.

Een addblock (blokkering op reclame ed, werkt helaas niet in Internet Explorer. Wel in Firefox.

@Karin2 wrote:

Een addblock (blokkering op reclame ed, werkt helaas niet in Internet Explorer. Wel in Firefox.

Gelukt!

inderdaad erg iri die reclame…

wordt er helemaal hyper van. Maar goed over 5 dgn is het weer voorbij…

en als we zo gratis kunnen blijven kokken dan maar even doorbijten :mrgreen:

Ach ik vind het niet erg,hoef gelukkig niet te scrollen.

Heb hier alleen een meisje zitten en het gaat de hele tijd van, broek,maillot, slof, draak, paraplu, kinderwagen, beker, tas enz… :mrgreen: zij vind het wel heel erg leuk.

Ik word er ook lichtelijk kierewiet van!!

Het is een soort prenatal invasie…misschien zijn t aliens?? :mrgreen:

Ik ga in ieder geval niet naar de Prenatal :snooty:

Ik heb toevallig ook niets nodig

hier ook super irritant en ook ik moet scrollen :wall:

O, vandaar… Want ik had dat dus vanochtend ook geprobeerd en hier lukt het ook niet. Dan kom je in een menuutje van Adobe Player, je kunt de afbeelding niet uitzetten. Wij hebben ook Explorer.

Tijdens mijn gemopper vanmiddag zat ik op mijn werk en daar had ik er dus heeel veel last van. Maar mijn man de it-er heeft standaard een blocker op mijn lappie gezet want hier zie, thuis, heb ik nergens last van :dance:

Effe wat anders…Er staat al de hele dag “Nog 1 dag te gaan voordat de mazzeldagen beginnen”. Had dat niet 2 moeten zijn? :think: Ze starten nl. overmorgen pas, toch?

Nou ik heb me er nog geen moment aan geergerd eigenlijk.

Maak me liever om andere dingen druk.

Ik moet ook scrollen op mijn 1024 scherm. :twisted: