Goh… is prenatal misschien sponsor van kok :think: :think: :mrgreen:
Het enigste wat ik eigenlijk een beetje jammer vind is dat de “achtergrond” van de prenatal reclame wit is, en niet het (wat is het voor kleur, licht zalm roze ofzo :think: ) kleurtje van kok.
Voor de rest, boeie…
@Madre wrote:
EN ja ik vind dat ik daar over mag zeuren.
Van mij mogen jullie gerust zeuren hoor no problem! :-*
Ik stoor me er ook niet aan… De enige keren dat je het ziet is als je een reactie typt of in je onderwerpenlijst kijkt toch? Als je iets naar beneden scrolt zie je t al niet meer :think:
Ruud Ik heb echt geen oud beeldscherm: een gewone lcd-monitor van ongeveer 2 jaar oud, normaal formaat. Beeldinstelling staat op 1024, heb ik nagekeken. Ik heb links geen menu met favorieten openstaan, gewoon normaal beeld. Maar toch moet ik naar rechts scrollen! Ik kan nu bijvoorbeeld in de forumindex niet zien of en wanneer er in een topic gepost is en door wie en als ik een berichtje wil lezen, moet ik ook steeds naar rechts scrollen.
Ik heb verder geen moeite met de reclame, hoor. Alleen maar goed als het forum daardoor gratis en voor iedereen toegankelijk blijft. Alleen lees ik op heel veel forum-gedeeltes en topic’s mee en dan word je een beetje tureluurs en scheel van al dat gescroll steeds.
Dus hup allemaal eventjes naar beneden scrollen en je ziet het al niet eens meer.
Ik kan me er ook niet aan storen hoor, maar ik wil dus wel echt dat poppewagentje hebben :mrgreen:
Ik heb nu ook een "tiijdelijke oplossing :mrgreen:
Heb gewoon een mooi vel zachtroze papier dubbelgevouwen en over de bovenzijde van mijn scherm gehangen… zie niks meer, heeeeeerlijk :lol:
Vanavond zet mijn Ruud de block erop en klaar is Cellepel 8)
@joseetje wrote:
Dus hup allemaal eventjes naar beneden scrollen en je ziet het al niet eens meer.
Ik kan me er ook niet aan storen hoor, maar ik wil dus wel echt dat poppewagentje hebben :mrgreen:
Dan moet je effe klikken Josee

@Jippie wrote:
Ruud Ik heb echt geen oud beeldscherm: een gewone lcd-monitor van ongeveer 2 jaar oud, normaal formaat. Beeldinstelling staat op 1024, heb ik nagekeken. Ik heb links geen menu met favorieten openstaan, gewoon normaal beeld. Maar toch moet ik naar rechts scrollen! Ik kan nu bijvoorbeeld in de forumindex niet zien of en wanneer er in een topic gepost is en door wie en als ik een berichtje wil lezen, moet ik ook steeds naar rechts scrollen.
Ik heb verder geen moeite met de reclame, hoor. Alleen maar goed als het forum daardoor gratis en voor iedereen toegankelijk blijft. Alleen lees ik op heel veel forum-gedeeltes en topic’s mee en dan word je een beetje tureluurs en scheel van al dat gescroll steeds.![]()
Welke browser? Want hier geen problemen met IE en Mozilla. :think:
Ik vind het wel handig, anders had ik dus nooit geweten dat de mama-mazzeldagen eraan komen 8)
Als t je zo erg stoort, dan scroll je toch gewoon supersnel naar beneden, of je komt hier de komende 5 dagen niet? :thumbup:
Heeee, Ruud! Ik hoef ineens niet meer te scrollen & ik heb zelf niks veranderd. Heb jij wat gedaan? Volgens mij is de KOK-banner bovenaan anders, of niet? Wij hebben Internet Explorer, ook allemaal standaard!
Alles staat al vanaf vanmorgen hetzelfde hoor. 8)
Nou ik schrok net ook wel even, maar het viel natuurlijk te verwachten dat het een keer zou komen. Ach, en voor meer budget, scroll ik wel een endje naar beneden hoor!
@Cell wrote:
Ik heb nu ook een "tiijdelijke oplossing :mrgreen:
Heb gewoon een mooi vel zachtroze papier dubbelgevouwen en over de bovenzijde van mijn scherm gehangen… zie niks meer, heeeeeerlijk :lol:
Vanavond zet mijn Ruud de block erop en klaar is Cellepel 8)
Dat meen je niet!
Ruud Vreemd dan… Nou ja, maakt niet uit, ikke is weer blij!
Misschien moest mijn computer ook even van de schok bijkomen! :lol:
Cell Valt natuurlijk ook helemaal niet op, zo’n stuk roze papier! :mrgreen:
ik was de site al wezen verversen … ik dacht dat er iets fout zat 8)
Maar mee zitten kan ik niet eigenlijk. Ook wel handig om herinnerd te worden aan deze actie overigens.
Ach, als KOK er langer van kan bestaan, wat maakt het uit. En dan weet ik precies wanneer ik naar de Prenatal moet. :thumbup:
Meen ik wel :mrgreen:
Het gaat mij om dat drukke bewegen…
Ik krijg er echt hoofdpijn van. :shifty:
Denk trouwens dat dit nu is omdat ik zowieso te veel aan mijn kop heb hoor. Dreig lichterlijk overspannen te raken en dan zijn die drukke beelden in mijn ooghoek niet bevordelijk.
Ik werd er echt kriegel van…
dan maar liever zo een roze vel papier, lekker rustig want het is heeel zacht roze, maar t beweegt in elk geval nie :thumbup:
ik heb geen problemen met de grote reclame!
tis maar een paar daagjes dus daar kom ik wel weer overheen
@melanie wrote:
Ben ik de enige die zich er Niet aan stoord :think:
Nee hoor, ik stoor me er ook niet aan.

@Cell wrote:
Meen ik wel :mrgreen:
Het gaat mij om dat drukke bewegen…
Ik krijg er echt hoofdpijn van. :shifty:
Denk trouwens dat dit nu is omdat ik zowieso te veel aan mijn kop heb hoor. Dreig lichterlijk overspannen te raken en dan zijn die drukke beelden in mijn ooghoek niet bevordelijk.
Ik werd er echt kriegel van…
Hmm ja, ik volg je helemaal. Ik heb namelijk hetzelfde. :hug: voor jou.